Miksi monet naiset provosoituvat tasokeskusteluista?
Itse en jaksa mistään tasoista jankata, mutta ihmetyttää tuo naisten vihamielinen suhtautuminen asiaan kaikissa noissa ketjuissa...
Jos laitetaan 1000 ihmistä pisteyttämään keskimääräisesti jokaisen suomalaisen haluttavuus ja asetetaan sen jälkeen ~2,5 miljoonaa miestä ja ~2,5 miljoonaa naista seisomaan vastakkain pistejärjestyksessä ja tutkitaan kenen kanssa naiset ovat olleet seksuaalisessa kanssakäymisessä, niin näkyisi tulos jossa naiset olisivat paritelleet keskimäärin selkeästi kovempitasoisten miesten kanssa kuin sen heitä vastapäätä seisovan.
Sama tulos näkyisi hieman pienemmissä määrin vaikka luotaisiin tasokriteeristö, missä huomioidaan se että eri sukupuolten ulkonäkötasot eivät ole kohdakkain.
Miksi asia herättää monissa naisissa kiukkua ja miksi sitä pitää yrittää kieltää? Ison osan tavisnaisia vastinkappaleeksi tulisi hintelä, ES-mahainen ja epäsosiaalinen pleikkarinpelaaja.
Kommentit (652)
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun nämä tasojankkaajamiehet ei itse tajua sitä omaa tasoaan.
Tässä on hyvä esimerkki naisten vastauksista asiaan. Heitellään takaisin jotain näpäytyksiä miehiä kohtaan, vaikka tässä puhuttiin vain eräästä maailman ilmiöstä. Ja sitten väitetään että asia ei mene tunteisiin. Ja tyyli on sama jo ennen kuin on ehditty "kyllästymään asiasta jankkaamiseen", ennen kuin joku tulee siitä taas huomauttamaan. Miksi tämä ilmiö menee monilla naisilla tunteisiin? Selittäkää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Tasojankkaajamiehen kanssa samalla tasolla on vain toinen tasojankkaajamies, yksikään nainen ei ole koskaan vajonnut niin alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, miten tuo meidän elämäämme mihinkään suuntaan heilauttaa?
Se, mikä provosoi, on jatkuva spämmääminen asiasta, jonka olemme tienneet päiväkoti-ikäisistä saakka: toiset ovat suositumpia kuin toiset. Minulle, ja arvattavasti muillekin naisille, on totaalisen yhdentekevää, millainen vastinkappale meille tulisi tuon teorian mukaan, eihän se meidän todellista elämäämme millään tavalla liikuta.
Ei tuossa ole kyse mistään teoriasta? Vaan ilmiöstä miten asiat ovat. Ja selvästikään asia ei ole monille naisille jostain syystä yhdentekevä, vaikka niin yrität väittää (sinulle se voi olla yhdentekevä). Ihan jostain muusta provosoidutaan kuin spämmäämisestä.
Oman kokemukseni mukaan, olen tätä palstaa jo jonkin aikaa lueskellut, ne kyllä nimenomaan on miehiä, joita tuo tuntuu närästävän. Sitten tänne tullaan rutisemaan ja syyttelemään naisia; 'miksi se upea nainen ei kelpuuta minua, olen kiltti ja käyn töissä!!!11!!' Eli edelleenkin, se katse sinne peiliin jo pikkuhiljaa tai sitten elät täyttä elämää yksin. Sinkkuudessahan on monia hyviäkin puolia. Lakkaa vähemmälläkin kiinnostamasta jossain vaiheessa jos tälläistä rummutetaan 247. Kaikki on jo sanottu moneen kertaan!
Vaari sanoi jo aikanaan ”parempi ilman kuin Hillman”. Tarkoitti autoa, mutta sama pätee miehiin. Jos bemaria ei saa, niin emmä mitään keskiluokkaista skodaa osta. Parempi ilman.
Älä valehtele ap, nimenomaan haluat jankata.
Vierailija kirjoitti:
Paritelleet. Tuohan se on tasojankkaajilla se ydinkysymys.
Miksi tasoteoriamiehet valittavat, että ainoat heistä kiinnostuneet ovat ylipainoisia yksinhuoltajia? Eikö taso olekaan se, minkä itse saa?
Yksinkertaistettuna se on noin, mutta käytännössä moni on tasokkaampi kuin äkkiseltään huomaakaan. Jos ei tuo itseään riittävästi esille esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
En nyt vihamielisyydestä tiedä, mutta ahdistaa ajatus ihmisistä jotka latistavat kokonaisen persoonallisuuden pisteiksi. Niin kuin olisimme vain läjä ominaisuuksia, jotka voi arvottaa. Samalla myös oletetaan, että kaikki ihmiset antavat automaattisesti samoille ominaisuuksille saman arvon. Ankeaa.
Luitko ollenkaan aloitusta? Juuri sen takia laitettiin 1000 ihmistä arvioimaan jokainen, koska kaikki eivät anna samoille ominaisuuksille arvoa. Ja asioita täytyy kvantifioida jotta niitä voidaan määrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on hyvä esimerkki naisten vastauksista asiaan. Heitellään takaisin jotain näpäytyksiä miehiä kohtaan, vaikka tässä puhuttiin vain eräästä maailman ilmiöstä. Ja sitten väitetään että asia ei mene tunteisiin. Ja tyyli on sama jo ennen kuin on ehditty "kyllästymään asiasta jankkaamiseen", ennen kuin joku tulee siitä taas huomauttamaan. Miksi tämä ilmiö menee monilla naisilla tunteisiin? Selittäkää.
Koska kukaan ei ymmärrä miksi sä jankkaat tästä? Joo joo naiset saa parempaa ja parittelee komeampien miesten kanssa, kuin kaljamaha-Pera toivoisi. Kaljamaha-Perahan ei voi asialle mitään (opiskella kunnon ammattia, saada hyvää palkkaa, käydä salilla tai kammata naamaansa) vaan parempi on jankata vauvapalstalla tasoteoriasta.
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele ap, nimenomaan haluat jankata.
Kiinni jäin.
Nämä on nimenomaan niitä miehiä joita ei kiinnosta naisissa mikään muu kuin ulkonäkö. Ei naiset ole heille yksilöitä tai ihmisiä ollenkaan. Tälläinen kuva siitä tulee.
Ja se on yksi syy miksi he eivät saa naista. Naisille on todella tärkeää että mies on kiinnostunut naisesta ihmisenä ja haluaa oppia tuntemaan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Olikin päivä ilman ap:n tasokeskustelua. Olitko kipeä vai mitä tapahtui?
Ai mistä sinä sen tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitusviestistä: ”Jos laitetaan 1000 ihmistä pisteyttämään keskimääräisesti jokaisen suomalaisen haluttavuus…”
Miksi se aloittajaa harmittaa, jos olen naisena paritellut näiden random-ihmisten arvion mukaan itseäni tasokkaampien miesten kanssa? Miksi en tekisi niin jos haluan ja voin tehdä niin?
Aloitusviestissä on ymmärtääkseni kyse pelkästä parittelusta, ei parisuhteista. Ne kaksi asiaa pitää pitää erillään, että keskustelemne samasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on nimenomaan niitä miehiä joita ei kiinnosta naisissa mikään muu kuin ulkonäkö. Ei naiset ole heille yksilöitä tai ihmisiä ollenkaan. Tälläinen kuva siitä tulee.
Ja se on yksi syy miksi he eivät saa naista. Naisille on todella tärkeää että mies on kiinnostunut naisesta ihmisenä ja haluaa oppia tuntemaan naisen.
Ei se sulje pois kiinnostusta ihmisestä muutenkin, vaikka arvostaa ulkonäköäkin.
Vierailija kirjoitti:
Koska kukaan ei ymmärrä miksi sä jankkaat tästä? Joo joo naiset saa parempaa ja parittelee komeampien miesten kanssa, kuin kaljamaha-Pera toivoisi. Kaljamaha-Perahan ei voi asialle mitään (opiskella kunnon ammattia, saada hyvää palkkaa, käydä salilla tai kammata naamaansa) vaan parempi on jankata vauvapalstalla tasoteoriasta.
Tiedät itsekin ettei tuo jankkaaminen ole ainoa syy. Jos naiset olisivat pelkästään kyllästyneet jankkaamiseen, niin he eivät jaksaisi vastailla lainkaan näihin aloituksiin. Vaan silti tännekin on tultu asiaan vastaamisen sijaan heittelemään erilaisia "aggressiivisia" näpäytyksiä yms. Olen myös huomannut tämän ilmiön live-elämässä. Useampi nainen on provosoitunut ja muuttunut "vihaiseksi" kun näitä asioita on edes sivuttu muihin aiheisiin liittyen, ihan hyväntahtoisen keskustelun lomassa.
Miksi valitsit vastaukseesi tälläisiä ilmauksia kuin "Kaljamaha-Pera"?
Kirjoitan tänne muka naisena taso teoriasta järkyttynyttä settiä ja vastaan siihen miehenä muka faktapohjalta ja loogisesti, hysteerisiä naisia hämmästellen ja silloin tunnen aina ylemmyyttä ja paremmuutta. Mietin olisiko Laasanen ylpeä minusta. Näin kuluvat päiväni palstalla, yksin kotosalla koneella istuen.
Jokainen on just sen tasoinen, millaisen puolison saa. Niin mies kuin nainenkin. Mutta noin yleisesti ottaen naiset haluavat rakastua mieheen ja miehet taas haluavat naisesta jotain muuta. Vaikka kavereidensa keskuudessa sulan hattuunsa.
Minä osallistun keskusteluihin ihan vaan kostona kaikesta siitä peestä mitä tasojankkaaja suoltaa ihan mihin tahansa ketjuun kun ihmiset yrittää keskustella arjestaan. Tasojankkaajien "teoriat" on niin hataralla pohjalla että ne häviää kaikki väittelyt lopulta. Se on paras hetki kun tasojankkaaja tajuaa että ei vtttu hävisin ja alkaa mölustä yhteiskunnan romahtamisesta ja naisten orjuuttamisesta. Silloin olen ihan että JES.
Vierailija kirjoitti:
Aloitusviestistä: ”Jos laitetaan 1000 ihmistä pisteyttämään keskimääräisesti jokaisen suomalaisen haluttavuus…”
Miksi se aloittajaa harmittaa, jos olen naisena paritellut näiden random-ihmisten arvion mukaan itseäni tasokkaampien miesten kanssa? Miksi en tekisi niin jos haluan ja voin tehdä niin?
Aloitusviestissä on ymmärtääkseni kyse pelkästä parittelusta, ei parisuhteista. Ne kaksi asiaa pitää pitää erillään, että keskustelemne samasta asiasta.
Niin, miksi se minua harmittaa? Miksi tulkitsit että se harmittaa minua? Miksi ajattelet että yritän kieltää sitä sinulta? Aistin viestistäsi puolustelevaa sävyä joka liittyy juuri tämän ilmiön menemisestä tunteisiin? Selitä.
Mihin muuten Laasanen katosi julkisuudesta?
En nyt vihamielisyydestä tiedä, mutta ahdistaa ajatus ihmisistä jotka latistavat kokonaisen persoonallisuuden pisteiksi. Niin kuin olisimme vain läjä ominaisuuksia, jotka voi arvottaa. Samalla myös oletetaan, että kaikki ihmiset antavat automaattisesti samoille ominaisuuksille saman arvon. Ankeaa.