Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Summat kehiin eli kuinka paljon kumppanisi on sinusta keskimäärin vuodessa hyötynyt?

Vierailija
29.07.2021 |

Suhde ilmeisesti jonkinlaisen persoonallisuushäiriöisen kanssa loppunut. Teen juuri (terapiamielessä, asiaa käsitelläkseni) laskelmaa siitä, paljonko suhteeseen investoin ja mitä jäi käteen. Millaisia rahallisia hyötyjä olette kumppanillenne mahdollistanut? Otetaan vaikkapa yksi vuosi mittariksi keskiarvoiselle kustannukselle. Voitte myös avata sitä, mitä summa on pitänyt sisällään.
Pahoittelut kylmästä lähestymistavastani mutta jollekin tässä absurdissa erotilanteessa pitää voida nauraa.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jäi viime joulukuussa ansiosidonnaiselle kun lopetti työt saadakseen opiskelut loppuun. Mä olen maksanut ruokakauppa, ravintola, hotelli, bensa yms laskuja varmaan 2000-3000e enemmän tänä vuonna kuin normaalisti koska piti tarjota miehelle vähentyneiden tulojensa takia. Kun itse olin työttömänä vuoden niin mies taas silloin maksoi enemmän kun minulla oli vähän tuloja. Ollaan sovittu, että se kuka tienaa enemmän ja on töissä auttaa sitä jolla ei ole töitä. Yhteinen bisnes tämä parisuhde on ja autamme toinen toisiamme kaikin tavoin.

Vierailija
62/70 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut miehen kanssa 3 vuotta. Tänä aikana hän on "lainannut" minulta n 15 000 euroa, eli noin 5000 euroa/ vuosi. Koskaan en saa näitä rahoja takaisin, mutta silti mies on pyytänyt tekemään asianmukaiset velkakirjat, että saa itselleen paremman mielen. Ja tässä siis ainoastaan sellaiset, mitä olen rahallisesti hänelle lainannut. Sen lisäksi voisi laskea myös esimerkiksi sen, että minä menen useammin hänen luokseen, kuin hän minun, joten minulla menee bensaan rahaa enemmän kuin hänellä (emme asu samalla paikkakunnalla). Kun hän on minun luonani hän syö kokonaisen perheen annoksen kerralla eli siinä jää voitolle, kun minä syön hänen luonaan paljon vähemmän. Toki olen myös hyötynyt jonkin verran hänen seurassaan erilaisista henkilökuntaeduista, mutta ne eivät ole häneltä itseltään pois ollut missään vaiheessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen hankinnat ja loma-asunnon vapaa käyttö.

Asuminen (velaton okt), kakkosasunnon juoksevat kulut ja ruoka maksetaan teoriassa puoliksi. Varmaan mä tuohon ruokaankin tuhlaan yli budjetin.

Mutta kyllä mäkin saan rahanarvoisia etuja esim talon ja auton kunnossapitoon.

Mutta jos 1800€ nettopalkasta jää tonni säästöön, asuu kahta asuntoa joista toisesta omistaa puolet, auto, moottorikäyttöisiä leluja ja laskut hoidettuna, ruoka jääkaapissa... Niin siitä voi ottaa osviittaa.

Ei valittamista, mä tykkään mun miehestä ja meidän elämästä.

Mites meinaat pärjätä, jos ero tulee?

Vierailija
64/70 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on ihania miehiä. Mistä tuollaisia aarteita oikein löytyy. Mitä te naisen kanssa olette? Käyttäisitte maksullisia niin ei tarvitsisi täällä itkeä.

Valitettavasti nuorempana tuli hölmöiltyä vastoin kokeneempien/viisaampien neuvoja. Kaxvitoselle minälleni sanoisin "ei todellakaan kannata" (mennä vakikimppaan).

Jahka kakarat omillaan, eli muutaman vuoden kuluttua, tuo yksi saa etsiä maksajan loppuelämänsä mielihaluilleen.

Vierailija
65/70 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan mieheltäni vuokraa, joten aika paljon. :)

Vierailija
66/70 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut miehen kanssa 3 vuotta. Tänä aikana hän on "lainannut" minulta n 15 000 euroa, eli noin 5000 euroa/ vuosi. Koskaan en saa näitä rahoja takaisin, mutta silti mies on pyytänyt tekemään asianmukaiset velkakirjat, että saa itselleen paremman mielen. Ja tässä siis ainoastaan sellaiset, mitä olen rahallisesti hänelle lainannut. Sen lisäksi voisi laskea myös esimerkiksi sen, että minä menen useammin hänen luokseen, kuin hän minun, joten minulla menee bensaan rahaa enemmän kuin hänellä (emme asu samalla paikkakunnalla). Kun hän on minun luonani hän syö kokonaisen perheen annoksen kerralla eli siinä jää voitolle, kun minä syön hänen luonaan paljon vähemmän. Toki olen myös hyötynyt jonkin verran hänen seurassaan erilaisista henkilökuntaeduista, mutta ne eivät ole häneltä itseltään pois ollut missään vaiheessa. 

Mistä alapeukku? Totta joka sana. 

Vierailija
67/70 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen näitä ihmisiä jotka laskevat parisuhteessa sitä mitä ovat maksaneet tai kumpi hyötyy enemmän? Onko teille parisuhde taloudellinen vain taloudellinen järjestely?

Vierailija
68/70 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuon akan pitäminen välillä hintoihinsa tulee, mutta on se kuitenkin joka lantin arvoinen.

Tässä kuussa tilillä käynyt sellainen 6000euron pyörre...no, oli sillä synttärit.

Mitä termiä käytät itsestäsi, kun puhut vaimostasi akkana?

Ehdotuksia: kalju niljake, lihava mötkö, hampaaton kaljamaha, tuhti setämies?

Ethän sinä vaan ole sellainen naisasianainen. Etkö näe tuossa alkuperisessä viestissä yhtään ajan- ja kokemuksen tuomaa syvää rakkautta, ja pyyteetöntä huolenpitoa toisesta.

Ei, en ole kalju enkä lihava...omat hampaat on suussa ja ehjät. Fyysisesti hyväkuntoinen ja oikein hyvinkin toimeentuleva...niin...varmaankin setämies. Voi anna anteeksi.

Vierailija
69/70 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12000-13000 euroa, 250 k€ yhteensä 20 vuoden aikana.

Hänellä (tradenomi, 3500 €/kk) ei olisi koskaan varaa nykyiseen elintasoon ilman minun tulojani (ins/DI/sähköarska, 13000 €/kk).

Käypi hänelle kylmät muutaman vuoden kuluessa kun otan eron, loppuu se rahoillani elostelu tyyliin "me tarvitaan tätätota ja lomamatkakin..."

Vai tuollaisia summia jotkut miehet tienaa... Ja silti heistä on ok maksattaa vähintään puolet kaikista perheen kuluista kymppitonnin vähemmän tienaavilla vaimoillaan, myös äitiyslomien ja vanhempainvapaiden aikana. Nättiä.

Kysymys onkin siitä, että minulle olisi kelvannut hänen tulotasonsa mukainen elintaso, hänelle ei. Ts hän rahoittaa huomattavan nousunsa minun tuloillani pitäen itsestään selvänä että "me" halutaan yhtä sun toista. Ja kun sanon ettei haluta, niin seuraavat 2-4 viikkoa sellaista "siperian ilmapiiri"-kiukuttelua että penskatkin alkavat kärsimään. Joten lopulta "joku" maksaa "meidän" haluamiset. Toistaiseksi.

Pääseekö tuollaisiin ansioihin ihan vain normaalilla 9-17-työajalla? Ellei, miksi ihmeessä teet ylitöitä vaikket tarvitse noin isoja tuloja? Loppuisi kitinä käyttämättömistä rahoista, ja ehkä sinusta olisi edes jotain iloa kotona kun et aina olisi stressaantunut, väsynyt tai töissä?

Vierailija
70/70 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokran oon maksanut eli 17vuotta n.1000€ kuussa, ohhoh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä