Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinun tulisi ottaa koronarokotus

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sopuli ja teen omat päätökseni.

Vierailija
2/5 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee jee ihan hyviä pointteja, mutta kun edelleenkään se viirus ei ole enää niin tappava vaan on jo mutatoitunut vähemmän vaaralliseksi, koska ei minkään viruksen kannata tappaa NS. Isäntää ihan samoin kuin ei loistenkaan.

Ja jos suurin osa muista sen ottaa, miksi minun pitäisi se ottaa?

LoL.

Kyllähän tää menee jo ihan huumekauppiaiden touhuksi tää rokotemarkkinointi.

Pakolla saa harvoin mitään hyvää aikaan.

Se kannattaa nyt muistaa ja ei myöskään eriarvoistamalla ihmisiä toisista. Kansa on yhtä vahva kuin sen heikoin jäsen.

Kyllähän se pistää miettimään, että keväällä Astra zenekaa puukotettiin surutta yli 65 vuotiaille vaikka se nyt todettiin olleen syrjivää.

Ja kas kohta huomaamme että aika moni muukin toiminta korona aikana on ollut syrjivää...

Edelleen tämä hirveän tappava "pandemian" on tappanut maailmanlaajuisesti vähemmän kuin koskaan. Israelissa jossa ekan rokotteen oli saanut jo moni ryöpsähti kuolin luvut äkkiä ja samoin ilmeisesti Maltalla. Voimme vain miettiä kaikki yhdessä yksi plus yksi.

Kiittäkää me niitä rokottajia sadalla aave matkalla jotka vaihtaneet myrkyn suolaliuokseen. Tsemppiä vaan teille kaikille jotka pahimmassa tapauksessa olette murhanneet ihmisiä, kun luulitte pelastavanne heidät.

Surulliseksi vetää tämä. Tämä on se nuorten todellinen masennus eikä mikään muu. Epä eettisyys. Ihmettelen myös kun ihan moni julkkis nyt yllättäin kuollut korkealla iällä tässä hiljattain ja väitän 80% varmuudella, jospa se rokote näin kivasti avitti kuolemassa..

Itse olen nuori aikuinen ja en ota. Kuolema olisi minulle lahja. Kuka tällaiseen maailmaan enää edes haluaisi jäädä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota rokotetta.

Vierailija
4/5 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä muiden rokotestatuksesta rokotettuna. Sehän olisi sama kuin huutaisin rannalla vieressäni aurinkoa ottavalle käskien häntä pistämään itselleen aurinkorasvaa suojellakseen minua. Mikään tässä ei käy järkeen.

Ihan turhaa yrität puhua muita ottamaan rokotteita. He ottavat jos ottavat, se on vapaaehtoista. Jos haluat itse suojautua niin suojaudu. Nyt olet vain kuin mies joka yrittää vain jatkaa naisen yritystä, vaikka sai jo pakit. Kohta sanot sille naiselle, että otat väkisin jos et muuten suostu. Rokotteen pakottajat alkavat olla kuin väkisin ottajia, todella outoa.

Niin ja jos puhutaan rokotepassista. Miten se koronapassi vaikuttaa tartuntalukuihin kun rokotettunakin voi saada positiivisen tuloksen koronatestistä sekä tartuttaa tautia muihin?

Ei mitenkään. Idea on susi syntyessään.

Rajoitusten peruste oli alunperin tehohoito- ja sairaalakapasiteetin turvaaminen, minkä uhka on täysin poissa, mutta rajoitukset sen kuin jatkuvat.

Kun tälle on näköjään yhä vankkumaton kannatus, niin kaipa se on tulkittava niin, että suomalaiset eivät kaipaa vapautta.

Vierailija
5/5 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa korjata itse mitään niistä vaurioista joita olen lukenut noista piikityksistä syntyvän ja ne jotka osaisivat, eivät taatusei ehdi koska heillä on tekemistä jo muiden, tuhansien jonossa olevien haittavaikutusilmoitusten kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän