Gordon Ramsay, hot or not?
Kommentit (20)
Voisin työskennellä kerran alaisena, tehdä kahden kesken esivalmisteita. Mokaisin "vahingossa" jotain ja Gordon rankaisisi mua pitkin keittiötä monen tunnin ajan, ja hylkäisi käytettyään tarpeeksi hyväkseen naisten pukuhuoneen vessaan juuri ennen muiden työvuoron alkua......
Not! Mutta vähän helevetinmoinen rahakone se on. Menestyvä monimiljonääri tyyppi.
Mä en tiedä. :D Mieheni luulee, että kattelen Gordonin ohjelmia koska pidän jannua himottavana. Mutta sen naama on ainakin NOT, kroppa HOT ja olemus NOT. Hänen tapansa puhua ja olla intensiivisesti läsnä on kovin HOT.
Kyllä mä Gordonin kanssa voisin lakanoita pöllyytellä iha milloin vain!!! ;)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:53"]
Not, kunnon huorapukki, josta liikkuu paljon juttuja homoseksistä alaistensa kanssa.
[/quote]
linkki?
No on se hot mutta pettäjä eli ei kiinnostaisi.
Naamasta ruma kuin mikä, mutta jotain kummallista karismaa ja intohimoa sillä on. Siksi hot.
Hot! Vaimoksi en rupeaisi, mutta salarakkaaksi kyllä. Se hymy ja nauru ovat hurmaavia!
Hot! Heti hyppäisin sänkyyn sen kanssa jos kysyisi...
se osaa käskeä ja pomottaa. tuo on yksi asia uppoaa naiseen kun naiseen oikean jannun suusta.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:51"]
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288723357556.html
[/quote]
Huh, alkoi panettamaan!
Not, kunnon huorapukki, josta liikkuu paljon juttuja homoseksistä alaistensa kanssa.