Mä kadehdin teitä, jotka suututte jostain vitaepro-mainoksesta
Minäkin haluaisin niin helpon elämän, että jaksaisin vetää pulttia jostain mainoksesta. Jos vaan olisi edes aikaa katsoa telkkaria, niin ottaisin ilolla vastaan vaikka kymmenen vitaepro-, trivago- ja hammastahnamainosta maratonina.
Kommentit (18)
Siis mä en vaan tajua miten toi mainos ärsyttää jotakuta :D Mun mielestäni se on niin korni ja tekopirteä, että lähinnä hymyilyttää. Ja nykyään kaikki missä on edes nainen hameessa tuntuu olevan jonkun mielestä seksististä. Ensin pitäisi varmaan opetella, että mitä "seksistinen" terminä tarkoittaa ennenkuin sitä rupeaa viljelemään.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 13:31"]
No niillähän on tunnetusti korrelaatio, että jos vituttaa joku typerä mainos niin on helppo elämä. Not.
[/quote]
No en mä jaksa noin pienistä ärsyyntyä, jos on vähän vaikeampia asioita mietittävänä. Jos sinä jaksat, niin pitäisikö mennä hetkeksi itseensä ja miettiä, teetkö sä omasta elämästäsi vaikeaa vain ärsyyntymällä pikkuasioista?
[/quote]
En jaksa. Mutta en jaksa myöskään ärsyyntyä siitä, että muut ärsyyntyvät. Enkä rakentele päässäni olemattomia kausaaleja yhteyksiä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 13:39"]
Mä kadehdin sua jolla on niin helppo elämä, että sulla on aikaa valittaa täällä av:n mainosketjuista kun samaan aikaan maailmassa kuolee vauvoja nälkään. Paljonko tänään olet lahjoittanut Unicefille heidän auttaakseen tai mitä muuta olet tehnyt tilanteelle? Ai et mitään.... ooooookei
[/quote]
Ottiko tunteisiin :'D
[/quote]
sarkasmi taitaa sulle olla tuntematon lajityyppi, ääliö :D
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 13:29"]
Minäkin haluaisin niin helpon elämän, että jaksaisin vetää pulttia jostain mainoksesta. Jos vaan olisi edes aikaa katsoa telkkaria, niin ottaisin ilolla vastaan vaikka kymmenen vitaepro-, trivago- ja hammastahnamainosta maratonina.
[/quote]
Siinä missä surffaat avllä ehdit varmaan vähän telkkuakin katsella.
Vooooi sua ap, kun sulla on nyt niin paljon hankalampi elämä täysin ilman omaa vaikutusta...
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 13:38"]
mä en oikein oo ymmärtänyt että miksi se on seksistinen? jos siin laulais nainen ja miehet tanssis ympärillä niin oisko se sittenkin seksistinen? tai mies, ja miehet tanssii? nainen ja naiset tanssii? en ymmärrä
[/quote]
Norjan versiossahan tämän laulaa nainen. Oikein komea lääkärimies vinkkaa silmää.
[/quote]
Tämähän on ihan hauska. Ruotsin ja tanskan versiot olen myös nähnyt. Onko näitä muitakin?
nyt kun katoin tarkasti suomen version,niin siinä tanssii sekä miehiä että naisia. eli sekstistisyys johtuu vain tuosta lopun naisesta?
No niillähän on tunnetusti korrelaatio, että jos vituttaa joku typerä mainos niin on helppo elämä. Not.
Persettä ripulipaska ärsyttäää ja se niiiiin sattuuu kolooni
No onhan se nyt tosi outoa, että ihmiset suuttuvat siitä kun mainoksessa kaunis, iloinen nainen iskee silmää.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 13:32"]
Persettä ripulipaska ärsyttäää ja se niiiiin sattuuu kolooni
[/quote]
Hakeudu jo hoitoon.
Ootsä tuplannu annoksen Nikkeboy?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 13:31"]
[/quote]
No en mä jaksa noin pienistä ärsyyntyä, jos on vähän vaikeampia asioita mietittävänä. Jos sinä jaksat, niin pitäisikö mennä hetkeksi itseensä ja miettiä, teetkö sä omasta elämästäsi vaikeaa vain ärsyyntymällä pikkuasioista?
mä en oikein oo ymmärtänyt että miksi se on seksistinen? jos siin laulais nainen ja miehet tanssis ympärillä niin oisko se sittenkin seksistinen? tai mies, ja miehet tanssii? nainen ja naiset tanssii? en ymmärrä
Mä kadehdin sua jolla on niin helppo elämä, että sulla on aikaa valittaa täällä av:n mainosketjuista kun samaan aikaan maailmassa kuolee vauvoja nälkään. Paljonko tänään olet lahjoittanut Unicefille heidän auttaakseen tai mitä muuta olet tehnyt tilanteelle? Ai et mitään.... ooooookei
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 13:38"]
[/quote]
Norjan versiossahan tämän laulaa nainen. Oikein komea lääkärimies vinkkaa silmää.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 13:39"]
[/quote]
Ottiko tunteisiin :'D
Oli sekstinen tai ei, niin se mainos on tolkuttoman huono! Toki mainosfirmat on siitä psykologiasta perillä, että mainoksen tarkoitus ei aina ole miellyttää tai luoda positiivisia mieikuvia vaan usein ärsyttävä mainos jää paremmin mieleen ja vaikuttaa alitajuisesti, kun esim. mietit seuraavan kerran jonkun vasttavanlaisen tuotteen valintaa.