Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä rakkaudesta

Vierailija
29.07.2021 |

Olen se puutteessa kärvistelevä osapuoli
enkä näe tällaisessa kärvistelyssä mitään
rakkaudellista tekeväni ,vaan todellista
rakkautta olisi se kun puoliso
suostuisi vaikka päivittäin vastentahtoisestikkin
Tahtoisin kuulla miten olette onnistuneet
vastentahtoisestikkin , jos sellaisia tarinoita
löytyis. ?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt tietysti ole se vastaus mitä halusit, mutta mä en vaan ole koskaan ymmärtänyt, miten puolison vastentahtoisesti tai välinpitämättömästi ”antama” seksi voisi mitenkään tuntua hyvältä. Jos joskus harvoin mun vaimoani ei kiinnosta, niin kyllä omin käsin saa tuhannesti mukavammat tuntemukset.

Tietysti jos kumppania ei KOSKAAN kiinnosta, niin onhan se eri tilanne, mutta ei mulle lahnan paneminen silloinkaan mitään helpotusta toisi. Jokin muu ratkaisu tilanteeseen pitäisi löytää, lähtien aluksi sen pohtimisesta, onko muita syitä, jonka vuoksi suhteessa haluaisi pysyä. Ratkaisut sitten tämän peruskysymykset mukaan.

M51

Vierailija
2/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin?  On kyllä liikaa vaadittu. 

Meillä miehillä on helppoa, kun riittää, että kalu seisoo. Mutta naisilla ei ole. Jos ei ole haluja ja kiimaa, ei pillu laajene ja ole kalulle vastaanottavainen. Silloin naimisesta tulee kivuliasta naiselle.  Näin ollen jos miestä hirveästi panettaa kannattaa panostaa ja koittaa keksiä millä saa oman naisensa halukkaaksi. 

Toki jos miehelle riittää vaimon antama suikkari tai käsihoito. Tosin minusta  jokapäiväinen pyyntö on kohtuuton, jos toista ei huvita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastentahtoinen seksi on todella kuvottavaa ja sitähän meillä riittää.

Vierailija
4/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaiset ovat tähän keksineet ratkaisun vuosisatoja sitten. Molemmilla tai toisella puoliskoilla on rakastaja/rakastajatar ja avioliitto voi hyvin.

Vive la France!

Vierailija
5/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan alkaa seksittömään suhteeseen?en tajua

Vierailija
6/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset antavat usein ymmärtää mutteivat ymmärrä antaa

Vierailija
7/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kymmenen vuotta meni ihan hyvin ja

sitten tämä piina alkoi. Omatuntoni ei

millään anna periksi salasuhteisiin, vaikka

vieraat rouvatkin ovat ehdotelleet ja

tarjoutuneet, kun ovat tilanteeni huomanneet.

Vierailija
8/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se mene niin että alussa pannaan kuin kanit, nuorina varsinkin ja sitten ajan myötä toisen halut hiipuvat ja toisen eivät.

Kyllä myös minun mielestäni seksissä pitää olla täysillä mukana, muuten paremman tyydytyksen saa itsekseen tai jonkun muun kanssa, jos sellaista harrastaa. Haluttoman kanssa seksin harrastaminenhan on kuin jotain seksilelua käyttäisi, seksissä ainakin mulle on tärkeintä kaikkien osapuolien nautinto itse seksisuorituksen sijaan. Jos ei toista haluta, on syytä alkaa miettiä haluttomuuden syytä sen sijaan että vaadittaisiin "antamaan" toiselle.

Vierailija
9/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset teiie kaikille, jotka olette kommentoineet tai vain lukaisseetkin !

Minun tilanteessani vain tuntuu siltä,

että puolisoni ei vain yksinkertaisesti viitsi.

Pitää vain jonkinlaisena himonkiihkon syntinä

koko juttua vieläpä avioliitossakin.

Ei siis mikään todellinen haluttomuus sinänsä.

Huomaan hänen hengityksen tuoksustaanki,

että kuumanu on, mutta silti väittää vastaan.

Vierailija
10/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vaan miehelle pitänyt tiukkaa linjaa että säännöllistä seksiä on oltava, keskustellut uhkaillut kiristänyt ja lahjonut.

Vierailija
11/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan joka päivä ja useita kertoja päivässä. Miehelle plussaa jos saa useita kertoja peräkkäin. Aika vaikea siis minun antaa vastentahtoisesti.

Vierailija
12/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aivan kuin sydäntäni lämmittätte te

naiset,jotka tahdotte miestänne niin kiivaasti.

Voispa olla totta minunkin kohdalla . Olispa

puolisoni teidän lainen. rakastaisin ja

antaisin kaiken mihin mies pystyy. !

Vierailija
13/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mitä sanavalintoja, himonkiihkon synti?? For real??? Onko vaimos joku uskis? Nyt sanot että jumala suuttuu jos me ei panna.

Vierailija
14/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. sana vielä Sanaa tunteville !

Maailma on täynnä nuhteluita avion rikkomista

vastaan, mutta missä ovat nuhtelut

aviovelvollisuuden rikkomista vastaan,joka

sekin on samassa Juhlallisessa Teoksessa !!

1 Kor 7:3 ” Täyttäköön mies velvollisuutensa

vaimoansa kohtaan, ja samoin vaimo miestään

kohtgaan. jne. v. käännös 1938

Vierailija
15/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry tuo kirjoitusvirhe

Vierailija
16/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi mitä sanavalintoja, himonkiihkon synti?? For real??? Onko vaimos joku uskis? Nyt sanot että jumala suuttuu jos me ei panna.

”Joku uskis”? Ei kai se nyt lähtökohtaisesti ole erityisen negatiivinen asia? (Tai no, onhan se joillekin tietysti.)

Ei uskonto nyt ihmisestä seksinegatiivista tee. Vaimoni on hyvinkin syvästi uskovainen, joskaan ei nyt ehkä ihan tuollaiseen ripari-isonen tyyliin ”uskis”, ja jos häneltä kysyttäisiin jotain perimmäistä seksistä, niin vastaus olisi jotakin sen henkistä että ”seksi on meille annettu suuri lahja, josta on iloittava ja nautittava”. Ja sen hän kyllä tekeekin. Totisesti 😉

Vierailija
17/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Joku uskis”? Ei kai se nyt lähtökohtaisesti ole erityisen negatiivinen asia? (Tai no, onhan se joillekin tietysti.)

Ei uskonto nyt ihmisestä seksinegatiivista tee. Vaimoni on hyvinkin syvästi uskovainen, joskaan ei nyt ehkä ihan tuollaiseen ripari-isonen tyyliin ”uskis”, ja jos häneltä kysyttäisiin jotain perimmäistä seksistä, niin vastaus olisi jotakin sen henkistä että ”seksi on meille annettu suuri lahja, josta on iloittava ja nautittava”. Ja sen hän kyllä tekeekin. Totisesti 😉

(Ja selvyyden vuoksi, en ole ap, vaan ihan täältä sivusta huutelen.)

Vierailija
18/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minunkin mielestäni . Seksuaalinen

halukkuus on ihan hyvä asia. Se vaan

ymmärretään ikävästi väärin.

Himo voi olla mikä asia hyvänsä jota

sairaloisesti tahtoo : rahanhimo, vallanhimo jne

Vierailija
19/28 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän aloittaja tarkoittaa "vastentahtoisesti" seksin harrastamisella?

Jos rakastan puolisoani niin haluan että hän voi hyvin ja nauttii. Samalla lailla voin ostaa kahvimaitoa, vaikka itse juon mustana. Vastaavasti hän voi tuntea seksissä olevansa rakastettu joskaan ei haluttu. Vähintään yhtä tärkeää.

Edellä mainittu on eri asia kuin vastentahtoinen. Jos aktiivisesti inhoan puolisoni kosketusta, niin suhteessa on jokin enemmän pielessä kuin haluttomuus. Silloin ei pidä yrittää väkisin harrastaa seksiä, vaan miettiä mikä on pielessä.

Vierailija
20/28 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittäin?  On kyllä liikaa vaadittu. 

Meillä miehillä on helppoa, kun riittää, että kalu seisoo. Mutta naisilla ei ole. Jos ei ole haluja ja kiimaa, ei pillu laajene ja ole kalulle vastaanottavainen. Silloin naimisesta tulee kivuliasta naiselle.  Näin ollen jos miestä hirveästi panettaa kannattaa panostaa ja koittaa keksiä millä saa oman naisensa halukkaaksi. 

Toki jos miehelle riittää vaimon antama suikkari tai käsihoito. Tosin minusta  jokapäiväinen pyyntö on kohtuuton, jos toista ei huvita. 

Miksi miesten seksuaalisuus aina (no lähes) esitetään noin simppelinä asiana. "Riittää että kalu seisoo."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi