Kuinka paljon te läskit oikein syötte? Oikeasti?
Esimerkiksi yksi selvästi ylipainoinen ystäväni urheilee paljon ja syö (ainakin kertomansa ja nähdyn mukaan) ihan terveellisesti, mutta pakkohan hänen on sitten syödä aivan julmetun isoja määriä. Ei ne läskit tyhjästä tule. Mitään lääkitystä hänellä ei ole eikä ryyppääkään usein.
En vaan pysty ymmärtämään. Juotteko tyyliin monta litraa kaloripitoista limua päivässä, kiskotte salaa kolme keksipakettia ja vastapainoksi paastoatte työpaikan lounaalla jonkun kitkerän pikkusalaatin kanssa niin että illalla taas pitää ahmaista kolmen ihmisen edestä?
Kommentit (140)
No joillain kuule ne kilot on myös sitkeämmässä kuin toisilla, vaikka miten söisi terveellisesti.
Joo ihan vitusti ku oon tyhmä ääliö läski
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:26"]
No joillain kuule ne kilot on myös sitkeämmässä kuin toisilla, vaikka miten söisi terveellisesti.
[/quote]
Täysi myytti. T: ap
Tän päivän syömiset:
1 raejuusto
1 peruna, grillimakkara, salaattia, kurkkua, tomaattia, lasi maitoa
1 rivi pienestä geishasuklaalevystä
vielä tänään syön
2 ruisleipäpalaa maksamakkaralla
vesimelonia
pieni pala omenapiirakkaa, jos nyt sen leivon. Omenat putoilee puusta eli pitäisi.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:26"]
[/quote]
[/quote]
Heh heh. Ne uskottelee itselleen joilla ei ole itsekuria.
No siis ihan vitusti, jos on rahat vähissä niin lenkillä käydessäni ahmaisen kitaani noin joka kolmannen vastaantulijan
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:28"]
Tän päivän syömiset:
1 raejuusto
vielä tänään syön
vesimelonia
pieni pala omenapiirakkaa, jos nyt sen leivon. Omenat putoilee puusta eli pitäisi.
[/quote]
Ei taida olla sun normiruokavalio kuitenkaan, koska itse syön tuosta tosi paljon enemmän enkä ole ollut ikinä läski. Vai laihdutatko nyt? T: ap
Minun työpaikallani erittäin ylipainoinen nainen söi lounaalla erittäin hillitysti, jopa vähän. Mutta sitten salaa naposteli keksejä, karkkeja, sipsejä koko päivän.
Mä en oikeasti syö paljon mutta juon ihan vitusti alkoholia, se vasta lihottaa.
Samaa ihmettelen, et mitä ne syö. Tai on syöneet siemmin. Ei kukaan tyhjästä liho. Julkisestihan moni lihava syö jonkun salaatinvain.
Tän päivän syömiset:
1 raejuusto
vielä tänään syön
vesimelonia
[/quote]
Miksi olet läski?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:30"]
[/quote]
No varmasti lihottaakin! Ihmettelen vaan esim. tuota kaverini tapausta ja niitä muitakin jotka muka elävät terveellisesti mutta ovat silti kunnon valaita. He joko valehtelevat tai sitten syövät aivan tajuttoman isoja määriä kerralla, ei hengittämällä liho. T: ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:30"]
Minun työpaikallani erittäin ylipainoinen nainen söi lounaalla erittäin hillitysti, jopa vähän. Mutta sitten salaa naposteli keksejä, karkkeja, sipsejä koko päivän.
[/quote]
Mun työpaikalla samanlainen. Vielä syytti "poikia" kun syövät kaikki firman keksit kaapissa, mutta satuin vahingossa näkemään, että oli itselleen napannut laatikkoon koko paketin. Eli sinne ne keksit upposivat. monet "pojista" eivät syöneet niitä ollenkaan ja kun tämä yksi oli lomalla, keksejä kului tosi vähän.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:30"]
[/quote]
No varmasti lihottaakin! Ihmettelen vaan esim. tuota kaverini tapausta ja niitä muitakin jotka muka elävät terveellisesti mutta ovat silti kunnon valaita. He joko valehtelevat tai sitten syövät aivan tajuttoman isoja määriä kerralla, ei hengittämällä liho. T: ap
[/quote]
En minäkään ymmärrä, miten voi pysyä läskinä, ellei joko syö tai juo todella paljon. Minä juon. Jos lopettaisin sen, laihtuisin nopeasti 30 kiloa, väitän.
No en syö ruokaa pali mitään, mutta vejän ihan vitusti suklaata!
Tänään olen syönyt kaksi isoa Ciapatta palaa, oivariinia, juustoa ja tomaattia. suklaapatukka, pepsi Maxia ja painoa on lähemmäs 100 kiloa. Mielestäni en syö järkyttäviä määriä mutta kun paino on päässyt näin korkeaksi, niin sen ylläpitoon ei tarvitse kamalasti mässäillä.
Tän päivän syömiset:
1 raejuusto
[/quote]
Sulla varmaan kaikki raejuusto paketit homehtuu. Vaikka ostaisit sen pienimmän purkin raejuustoa, niin sielläkin on varmaan yli 100 raejuustoa. Ja päiväykset ei ole 100 päivän päähän. Puhumattakaan jos ostat semmoisen ison 500g paketin raejuustoa :D
Ja juu oli ihan pakko...
Limsaa juo harvoin. Kahvin kanssa yleensä itseleivottua leetaa, keksejä harvemmin. Ja syön ne ihan julkisesti, en salaa. Mieluista ruokaa syön liian isot annokset. Pizzaa syön myös liian usein. Liikunta jää vähäiseksi. Nuorempana maistui karkit liikaa, nykyään ei oikein löydy mieluisia. Sipsit ei mun herkkua, irttaripähkinät kylläkin, niin tavalliset kuin päällystetytkin
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:26"]
[/quote]
[/quote]