Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroottinen hieronta - naisille

Vierailija
28.07.2021 |

Tuossa ystävättären kanssa mietittiin asiaa, kun thaihierontapaikoista puhuttiin, että onkohan missään tarjolla naisille suunnattua eroottista hierontaa "happy endingillä"? Vai pitääkö niitä lisäpalveluita kinuta tavallisilta hierojilta, jos sattuu jutut menemään siihen suuntaan? Tai kädet eksyy hieman hieroessa... Tokihan näitä "hierojia" löytyy aina erinäisiltä palstoilta, mutta ihan luotettavat, asiansa osaavat olisi hakusessa...

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt, vaativa nainen, tämä on sinulle.

Kiireetön luottamuksellinen hieronta onnistuu luonasi, pk-seudulla.

Kiinnostaako?

T. Aikuinen normaalivartaloinen mies.

Vierailija
102/108 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

52 vuotias mies tarjoaa luotettavaa hierontaan naisille! Luonasi, hotellissa tai missä haluat! Muutaman vuoden tehnyt hierontoja, tyyväisiä asiakkaita ollut. Kaikki tapahtuu ehdoillasi ja siten kuin haluat. Toiveita saa esittää! 

Olen 188 pitkä ja paino pyörii 90kg nurkilla. 

Siisti ja terve olen. Eikä peili hajoan kun sinne katson! 

Laita viestiä ja kerro mitä haluat.

Toimin pääkaupunki seudulla.

Sposti on mikko_1970@hotmail.com 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkän ja monipuolisen kokemuksen omaava hieronnan ammattilainen ja tarjoan muiden hierontojen lisäksi myös eroottista hierontaa naisille.

Tervetuloa tutustumaan palveluuni, studioni sijaitsee Helsingissä. Saat juuri sellaisen hoidon kuin haluat ja kaikki on mahdollista yhdessä sovituissa rajoissa. Luottamuksella. Turvallinen muttei tylsä

Lisätietoja: intiimihierojanaiselle@gmail.com

Vierailija
104/108 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkän ja monipuolisen kokemuksen omaava hieronnan ammattilainen ja tarjoan muiden hierontojen lisäksi myös eroottista hierontaa naisille.

Tervetuloa tutustumaan palveluuni, studioni sijaitsee Helsingissä. Saat juuri sellaisen hoidon kuin haluat ja kaikki on mahdollista yhdessä sovituissa rajoissa. Luottamuksella. Turvallinen muttei tylsä

Lisätietoja: intiimihierojanaiselle@gmail.com

Saako naisella olla penis?

Vierailija
105/108 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman hippi-tyylisen kommuuni-ihmisen jotka kuulemma useinkin käyvät tämän tyylisissä palveluissa, mutta kutsuvat niitä esim. termeillä energiahieronta, yoni-hieronta, reikihieronta, asmr-hieronta, dearmouring-hieronta... Eli termistöä kiemurtamalla ilmeisesti näitäkin palveluja löytyy. 

Vierailija
106/108 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään käydä silloin tällöin ns normaalilla hierojalla, koulutetulla eli kaikinpuolin ammattitaitoisella hierojalla. Jos ja kun haluan hierontaa "happy ending'llä", oma mieheni on siihen erittäin pätevä ja riittävä eikä maksa mitään.

Vierailija
107/108 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun sut kohtaisin niin saisit tehdä 🔥

Vierailija
108/108 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taitava, koulutettu hieronnan ammattilainen. Tule viettämään kiireetön kaksituntinen hellien käsieni vahvassa otteessa. Tulet uudestaankin. Hki.

intiimihierojanaiselle@gmail.com

kik intiimihieroja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan