Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroottinen hieronta - naisille

Vierailija
28.07.2021 |

Tuossa ystävättären kanssa mietittiin asiaa, kun thaihierontapaikoista puhuttiin, että onkohan missään tarjolla naisille suunnattua eroottista hierontaa "happy endingillä"? Vai pitääkö niitä lisäpalveluita kinuta tavallisilta hierojilta, jos sattuu jutut menemään siihen suuntaan? Tai kädet eksyy hieman hieroessa... Tokihan näitä "hierojia" löytyy aina erinäisiltä palstoilta, mutta ihan luotettavat, asiansa osaavat olisi hakusessa...

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haastavaa on löytää luotettavaa hierojaa naiselle...

Kyllä halukkaita löytyy mutta ei välttämättä koulutettua..

Vierailija
42/108 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin seuraamassa vierestä kun vaimoni oli Kirkkonummen kartanolla squirt hieronnassa. Oli aikamoinen  kokemus minullekin. Vahva suositus  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on fantasia päästä katsomaan, kun minua hierotaan tai antaa minun mennä mieshierojan huolelliseen ja perusteelliseen hierontaan. Eikä häntä haittaisi, vaikka hieronta menisi "maaliin saakka". Itseänikin ajatus fantasian tasolla kiinnostaa, mutta käytännössä sen toteuttaminen tuskin koskaan onnistuu. 

Vierailija
44/108 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on fantasia päästä katsomaan, kun minua hierotaan tai antaa minun mennä mieshierojan huolelliseen ja perusteelliseen hierontaan. Eikä häntä haittaisi, vaikka hieronta menisi "maaliin saakka". Itseänikin ajatus fantasian tasolla kiinnostaa, mutta käytännössä sen toteuttaminen tuskin koskaan onnistuu. 

Miksei onnistu? Onhan tähän ketjuun tullut jo useita, jotka tarjoavat em. palvelua.

Vierailija
45/108 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei onnistu? Onhan tähän ketjuun tullut jo useita, jotka tarjoavat em. palvelua.

Epäilen etten itse uskaltaisi toteuttaa fantasiaa, vaikka löytyisikin jostain niin luotettava hieroja, että sitä voisi harkita. Enkä ikimaailmassa uskaltaisi itse ehdotella hierojalle mitään sen suuntaista. Fantasiaksi taitaa jäädä ja ehkä hyvä niin.

Vierailija
46/108 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen etten itse uskaltaisi toteuttaa fantasiaa, vaikka löytyisikin jostain niin luotettava hieroja, että sitä voisi harkita. Enkä ikimaailmassa uskaltaisi itse ehdotella hierojalle mitään sen suuntaista. Fantasiaksi taitaa jäädä ja ehkä hyvä niin.

No onhan noita kolmen kimppaan tarjokkaita nyt paljonkin. Tämä miehen (ja sun) fantasia on mielestäni vielä kesyimmästä päästä. Jos mä ajattelen fantasian tasolla asiaa, niin mä kyl mieluummin kiihottuisin siitä, et nimenomaan nainen hieroisi ja olisi komantena, en tosin tiedä, mitä mies on mieltä siitä. Sais kyllä mun fantasiassa osallistua myös herttailuun.

Vierailija
47/108 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitteko hierottavat, että tilanne johtaisi siihen, että myös hieroja nauttisi, että ottaisitte myös hierojalta suihin tai antaisitte laueta sisään? Musta se on ihan keskeistä tässä fantasiassa. Härnäämistä, silittelyä, hyväilyä ym. Hellää kiduttavan hidasta rakastelua perään. Voisi helpommin hillitä itsensä, kun olisi jo saanut itse ja pääsisi viemään miehen kohti nirvanaa.

Itselleni eroottisessa hieronnassa haluan itse saada sitä "hierontaa". Kotona voin ottaa mieheltäni suihin ja panna. Olen saanut eroottista, tai sanotaan suoraan, seksihierontaa naisilta thaihieronnassa. Hierojatar käyttää yleensä sormiaan ja suutaan kaikissa oikeisssa paikoissa happy endingiin asti. En usko, että hierojattaret odottaisivat itse saada mitään ns. vastapalveluksia. Vaikka itselläni ei ole mitään seksuaalisia tunteita naisia kohtaan, niin naisille hierontaa antavat naiset ov

Missä olet käynyt tällaisessa, Suomessa vai ulkomailla? 

Vierailija
48/108 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia hieroo ja kiihottaa tietenkin toiset naiset, koska naiset on sellaisia lepsuja ja hellämielisiä, mutta ihania siksi. Ei ole menetettävää ahdasmielistä ja miehiä rajoittavaa, miesten elämässä olevaa kunniakäsitettä, jonka menettäminen on pahinta mahdollista ja josta tehdään jopa itsari.

Vierailija
49/108 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkin reissulla minäkin pääsin kokemaan mitä tarkoittaa todellinen kokovartalo hieronta. Kaksi tuntia sain nauttia vahvoista ja varmoista miehen käsistä. Menisin kyllä Suomessa vastaavaan, jos vain jostain löytyisi turvallinen ammattilainen palvelua antamaan. 

Vierailija
50/108 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkin reissulla minäkin pääsin kokemaan mitä tarkoittaa todellinen kokovartalo hieronta. Kaksi tuntia sain nauttia vahvoista ja varmoista miehen käsistä. Menisin kyllä Suomessa vastaavaan, jos vain jostain löytyisi turvallinen ammattilainen palvelua antamaan. 

Joskus itsekin Turkissa turkkilaisessa saunassa ollut, siellä miehet pesivät lopuksi koko kropan, biksut oli kuitenkin päällä. Olin niin kiihottunut, ettei mitään määrää vaikka mies ei todellakaan ollut mikään komea todellakaan. Semmoisen käsittelyn jos saisi omalta kumppanilta, joka on niin hot, niin olisin ihan taivaissa. Päälle vielä hieronta ja suuhoito, niin tulis kyllä muisto, jota vois loppuelämän helliä.

Vierailija
51/108 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen useinkin hieronut vaimoni kotioloissa rennoksi ja antanut suuhoitoa lopuksi. Hän tuntuu nauttivan kovasti samoin kuin minäkin. Naisen nautintoon vaikuttaa kovasti se miten rento olo hänellä on. Monesti ollaan mietitty miltä homma tuntuisi ammattilaisen tekemänä, mutta ei olla päästy asiassa pidemmälle.

Vierailija
52/108 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen etten itse uskaltaisi toteuttaa fantasiaa, vaikka löytyisikin jostain niin luotettava hieroja, että sitä voisi harkita. Enkä ikimaailmassa uskaltaisi itse ehdotella hierojalle mitään sen suuntaista. Fantasiaksi taitaa jäädä ja ehkä hyvä niin.  Mies hierojalle varmasti uskaltaa ehdottaa,ei varmasti pahastuisi vaikka ei haluaisi.

Vierailija
53/108 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä jännittäisi eniten se, tulenko salakuvatuksi. Kamera voi olla missä vaan.

Vierailija
54/108 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä jännittäisi eniten se, tulenko salakuvatuksi. Kamera voi olla missä vaan.

Eivät kaikki ole akseleita. Ja jos pelottaa, niin kutsu omaan kotiin tai hotellihuoneeseen. Mua periaatteessa kiinnostaisi seksi etäyhteydellä, mut pelottaa just se, et toinen nauhoittaa kaiken.

Vierailija
55/108 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista on tantrahierojalla? Onko kellään kokemusta?

Vierailija
56/108 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista on tantrahierojalla? Onko kellään kokemusta?

Ei, mutta tantraseksiä ois kiva kokeilla miehen kanssa. Jos hän ois asiasta yhtä innoissaan kuin minä.

Vierailija
57/108 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko naiset kertoa millainen hieronta olisi teidän mielestä miellyttävää? Olen muutaman kerran yrittänyt hieroa naisia eroottisesti mutta olen kokenut olevani aika kömpelö. Itse asiaan ei tietenkään pidä mennä suoraa tietä, mutta miten haluisitte sitä ennen hierottavan tai miehen toimivan? Alan sivustoilla olevat s-videot tuskin näyttää totuutta. 

Vierailija
58/108 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko naiset kertoa millainen hieronta olisi teidän mielestä miellyttävää? Olen muutaman kerran yrittänyt hieroa naisia eroottisesti mutta olen kokenut olevani aika kömpelö. Itse asiaan ei tietenkään pidä mennä suoraa tietä, mutta miten haluisitte sitä ennen hierottavan tai miehen toimivan? Alan sivustoilla olevat s-videot tuskin näyttää totuutta. 

Musta olis kiva: ensin vatsalleen ilman vaatteita mukavalle alustalle. Voisi aloittaa jalkaterien hieronnasta. Jalkapohja, varpaat, jalkaterät. Sitten siiirryttäisiin suoraan ylös hartioihin, niskaan, ehkä vähän takaraivoa. Koko hommaan kunnolla hierontaöljyä, jota lisätään sitä mukaa kuin edetään vartalolla. Sitten hierot kummatkin käsivarret ja kädet. Kosketus on koko ajan hellivä. Välillä voi hivellä pitkiä vetoja, niin että sormet juuri ja juuri osuvat ihoon. Sitten siirryt yläselkään ja siitä etenet alaselkään ja peppuun saakka. Peppua voi hieroa nautinnolla, mutta ei kosketusta jalkoväliin vielä. Sitten etenet toisen jalan jalkaterään saakka ja vaihdat jalkaa ja etenet sen osalta jalkaterästä peppuun päin. Kun olet lähellä peppua voit vähän vahingossa hipaista herkempiä alueita ja hieroa peppua taas pehmeällä kosketuksella huolellla.  Pyyhe voi olla kevyesti suojana sen kehonosan päällä, jota et käsittele. Jos jaksoit lukea, voin kirjoittaa myös vision etupuolen :)

Vierailija
59/108 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta olis kiva: ensin vatsalleen ilman vaatteita mukavalle alustalle. Voisi aloittaa jalkaterien hieronnasta. Jalkapohja, varpaat, jalkaterät. Sitten siiirryttäisiin suoraan ylös hartioihin, niskaan, ehkä vähän takaraivoa. Koko hommaan kunnolla hierontaöljyä, jota lisätään sitä mukaa kuin edetään vartalolla. Sitten hierot kummatkin käsivarret ja kädet. Kosketus on koko ajan hellivä. Välillä voi hivellä pitkiä vetoja, niin että sormet juuri ja juuri osuvat ihoon. Sitten siirryt yläselkään ja siitä etenet alasel

Kiitos kuvauksesta. Mielelläni kuulisin myös etupuolen visioinnista! 

Vierailija
60/108 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta olis kiva: ensin vatsalleen ilman vaatteita mukavalle alustalle. Voisi aloittaa jalkaterien hieronnasta. Jalkapohja, varpaat, jalkaterät. Sitten siiirryttäisiin suoraan ylös hartioihin, niskaan, ehkä vähän takaraivoa. Koko hommaan kunnolla hierontaöljyä, jota lisätään sitä mukaa kuin edetään vartalolla. Sitten hierot kummatkin käsivarret ja kädet. Kosketus on koko ajan hellivä. Välillä voi hivellä pitkiä vetoja, niin että sormet juuri ja juuri osuvat ihoon. Sitten siirryt yläselkään ja siitä etenet alasel

Musta ensin vatsalleen, hierotaan ylävartalo, eli yläosa pakaroista, alaselkään, niskaan ja hartioihin, ehkä vielä käsiä. Ihan reilusti hierotaan, ei sivellä. Kun ylävartalo olisi rentoutunut, sen jälkeen pyyhkeitä yläosan päälle ja hierotaan molemmat jalat varpaista pakaroihin asti. Ei mitään tosi hellää sivelyä, se kutittaa. Hierontaa, jossa hierotaan lihaksia ja lopuksi voisi sivellä pitkin vedoin, niin kuin laittaisi rasvaa iholle. Siinä kädet voisivat eksyä varovasti myös jalkojen väliin. Usein tässä vaiheessa nainen aukaisee jalkojaan, jolloin hieroja pääsee paremmin oikeaan paikkaan.Ja tässä vaiheessa voisi alkaa hyväillä suulla jo pakaroita ja reisiä. Tämä fantasia vaatii myös suhteellisen hyviä hierontataitoja.

Sitten ympäri. Peitetään alavartalo ja hierotaan kaulaa, olkapäitä ja rintalihaksia. Lopuksi hierotaan kevyemmin rintaa, lähes sivelyä ja kädet voisivat eksyä rintaliivien sisään. Sen jälkeen vatsaa voisi helliä, ei hieroa käsin, ja antaa käsien varovasti liikkua myös alushousujen päälle ja varovasti myös alle. Ehkä suukkoja vatsalle. Samalla sivelyä pitkin vedoin ja useaan kertaan. Tässä vaiheessa nainen tulisi todennäköisesti myös liikkumaan hierojan käsiä vasten, koska haluaa kosketusta sopivaan kohtaan. Sen jälkeen peitetään ylävartalo ja siirrytään jalkoihin. Samalla tekniikalla kuin takapuoli, hierotaan varpaista ylemmäs reisien yläosaan. Ensin hierotaan ja lopulta sivellään pitkin vedoin myös reisiltä alushousujen päälle. Useita kertoja. Sen jälkeen suudelmia reisille, alavatsalle ja jatketaan samalla lailla kuin yleensäkin antaisi suuseksiä. Oleellista kiireettömyys ja totaalinen keskittyminen hierottavaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä