Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroottinen hieronta - naisille

Vierailija
28.07.2021 |

Tuossa ystävättären kanssa mietittiin asiaa, kun thaihierontapaikoista puhuttiin, että onkohan missään tarjolla naisille suunnattua eroottista hierontaa "happy endingillä"? Vai pitääkö niitä lisäpalveluita kinuta tavallisilta hierojilta, jos sattuu jutut menemään siihen suuntaan? Tai kädet eksyy hieman hieroessa... Tokihan näitä "hierojia" löytyy aina erinäisiltä palstoilta, mutta ihan luotettavat, asiansa osaavat olisi hakusessa...

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tietenkään, miksi menisi? Perustarpeistaan saa ja pitääkin pitää huolta, kuten ravinnosta, levosta ja seksuaalisuudesta.

Vierailija
82/108 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nainen siitä "pilalle" menisi. Päinvastoin paranee vaan kun pääsee joskus nauttimaan kunnollisesta naisen nautintoon keskittyvästä käsittelystä.

Eli seksin ostosta ei mene pilalle, ei mies eikä nainen? 

Siis yllä vastauksena tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taitava, koulutettu hieronnan ammattilainen. Tule viettämään kiireetön kaksituntinen hellien käsieni vahvassa otteessa. Tulet uudestaankin.

intiimihierojanaiselle@gmail.com

kik intiimihieroja

Vierailija
84/108 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen taitava, koulutettu hieronnan ammattilainen. Tule viettämään kiireetön kaksituntinen hellien käsieni vahvassa otteessa. Tulet uudestaankin.

intiimihierojanaiselle@gmail.com  Miksi sulla kestää niin kauan.

kik intiimihieroja

Vierailija
85/108 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko mikä oli ensimmäinen sähköinen kodinkone?

Se oli hieromalaite,jolla parannettiin naisten hysteriaa. Tarkoittaa sitä että korjasi miesten osaamattomuutta. Naiset eivät saaneet prgasmeja. Siitä seurasi ongelmia, joita tohtorit hoitivat ensin käsipelillä, sittemmin konein🥑

Vierailija
86/108 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta mieheltä saa 😌

Vierailija
87/108 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa on osaava erootista hierontaa tarjoava henkilö, osaa hieroa kuumaksi ja vie niin pitkälle, kun haluaa.

Vierailija
88/108 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat lyhyemmän ajan, käy sekin. 

Vierailija
89/108 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen saanut eroottista hierontaa. Käytännössä se on ollut erittäin taitavaa ja kiireetöntä suuseksiä, ja "hieroja" on aina ollut nainen. Ei siis Suomessa, vaan lomamatkoilla.

Vierailija
90/108 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turussa on osaava erootista hierontaa tarjoava henkilö, osaa hieroa kuumaksi ja vie niin pitkälle, kun haluaa.

Kerro lisää!

Vierailija
91/108 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää!

On noin viisikymppinen ja niin ihanan kosketus ja osaa asiansa, toteuttaa toiveet mitä olen halunut. Hän on käynyt luonani jo muutaman vuoden, joten kaikki jännitys on poissa. Usein meillä kuluu neljä-viisi tuntia rentoa hierontaa ja ihan vaan kiehnäystä ja 🤭

Valitettavasti palaa vasta syksyllä, kun on nyt matkoilla, harmi, kun taas tekisi mieli.

Vierailija
92/108 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää!

On noin viisikymppinen ja niin ihanan kosketus ja osaa asiansa, toteuttaa toiveet mitä olen halunut. Hän on käynyt luonani jo muutaman vuoden, joten kaikki jännitys on poissa. Usein meillä kuluu neljä-viisi tuntia rentoa hierontaa ja ihan vaan kiehnäystä ja 🤭

Valitettavasti palaa vasta syksyllä, kun on nyt matkoilla, harmi, kun taas tekisi mieli.

Tykkäätkö pakarasi hieronnasta

Vierailija
93/108 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää!

Kuulostaa kadehdittavan ihanalta! Juuri tuollaista hidasta hierontaa ja hellittelyä, mikä johtaa penetraatioon saakka, kaipaisin itsekin. Sytyn hitaasti, mutta sytyttyäni palan pitkään ja isolla liekillä

Vierailija
94/108 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää!

Kuulostaa kadehdittavan ihanalta! Juuri tuollaista hidasta hierontaa ja hellittelyä, mikä johtaa penetraatioon saakka, kaipaisin itsekin. Sytyn hitaasti, mutta sytyttyäni palan pitkään ja isolla liekillä

Ihanan rentouttava koko kehon lämpimään hekumaan

Vierailija
95/108 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää!

Osasit avata asian paremmin, kuin itse. Hän ei ole ammattilainen, mutta meillä synkkaa hyvin ja hän on hyvin huomaavainen ja kunnioittava, vähän kuin oma mies, mutta en tietysti tapaa häntä, kuin ehkä kerran kuussa, joskus useimmin, sponsaan häntä hieman, joten siinä mielessä "ammattilainen, vaikka ei se siltä tunnu, kun yhdessä ollaan. 

Voin suositella, jos olet Turun suunnalta.

Vierailija
96/108 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran olen saanut eroottista hierontaa. Käytännössä se on ollut erittäin taitavaa ja kiireetöntä suuseksiä, ja "hieroja" on aina ollut nainen. Ei siis Suomessa, vaan lomamatkoilla.

Pieraisitko vahingossa hierojen naamalle happy-endingin lähestyessä? Mitähän hieroja siitä tuumasi? Saiko paskanhajuisen työnlisää?

Vierailija
97/108 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt lomamatkoilla kaukoidässä, että siellä on paljon nättejä hierojattaria, mutta olen ymmärtänyt, että heidän ns. hierontapalvelunsa on suunnattu miehille. Olisin varmasti halunnut kokeilla, jos olisin tiennyt miten löytää sellaisia naispuoleisia hierojia. Ajatus sellaisesta kiihottaa jo itsessään.

Vierailija
98/108 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt lomamatkoilla kaukoidässä, että siellä on paljon nättejä hierojattaria, mutta olen ymmärtänyt, että heidän ns. hierontapalvelunsa on suunnattu miehille. Olisin varmasti halunnut kokeilla, jos olisin tiennyt miten löytää sellaisia naispuoleisia hierojia. Ajatus sellaisesta kiihottaa jo itsessään.

Rohkeesti vaan kysymään, että "you licky licky love me very long time?"

Vierailija
99/108 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tällaista maksullista intiimihierontaa mieheltä naiselle, millainen sen tuntihinta on? Löytyykö pk-seutu? (Ja voiko esim ottaa tavallisen hieronnan, ja hieroja pystyisi lukemaan hierottavan fyysisiä viestejä, edetäänkö vai pysyykö ihan hierontana..)

Vierailija
100/108 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaukana ne kurkut näteistä, murto osa vrt suomalaisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän