Eroottinen hieronta - naisille
Tuossa ystävättären kanssa mietittiin asiaa, kun thaihierontapaikoista puhuttiin, että onkohan missään tarjolla naisille suunnattua eroottista hierontaa "happy endingillä"? Vai pitääkö niitä lisäpalveluita kinuta tavallisilta hierojilta, jos sattuu jutut menemään siihen suuntaan? Tai kädet eksyy hieman hieroessa... Tokihan näitä "hierojia" löytyy aina erinäisiltä palstoilta, mutta ihan luotettavat, asiansa osaavat olisi hakusessa...
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
61 jatkaa omaa visiointiaan
Takapuolelle lisäyksenä, että jossain kohtaa peppuhierontaa käsi voisi liukua peppuvaossa, mutta vaginaan reunalle saakka.
Sitten käännytään selälle. Menet istumaan hierottavan pään yläpuolelle. Kääntelet päätä ja hierot kaulaa lempeästi molemmin puolin. Siitä etenet rintakehään ja rinnoille. Rintoja kannattaa hieroa alkuun pyörien nännien ympärillä. Nännien kovettuessa voi hieroa niitä hetken, taas pyöriä rintojen ympärillä, palata nänneihin. Sitten hierot kummatkin kädet ja etenet liuuttelemaan pitkin kylkiä lantioon saakka. Tähän toimii tiukempi painanta. Sitten palaat rintojen läpi vatsalle. Hienot vatsaa ja liutat käsiä häpykummun päälle ja nivustaipeisiin. Hierottava luultavimmin himoaa jo kosketustasi herkemmille alueille. Silti vain hipaiset ja palaat muille alueille. Edellinen toiminta niin, että olet edelleen siellä pään etupuolella. Sitten jatkat toisen jalan
Joku sanoitti tämän nyt ihan täydellisesti. Tää nainen olisi niin taivaissa tällaisen käsittelyn jälkeen.
Kiitos seikkaperäisistä kuvauksista! Toivottavasti näillä ohjeilla osaan ensi kerralla antaa mukavamman hieronnan naiselle.
T. 59
Olipa mielenkiintoinen ketju. Naisena voin kertoa (eroottisen)hieronnan olevan mitä parhainta nautintoa mitä naiselle voi fyysisesti tarjota. Itse ainakin tarvitsen aikaa ja rentoa fiilistä kiihottuakseni kunnolla ja mikäpä sitä paremmin tarjoaisi kuin hitaasti etenevä hieronta turvallisen tekijän antamana. Yllä kerrottujen hierontojen tapaiset unelmahieronnat kelpaisi minullekin😊 toivottavasti tapaan tai löydän jostain ihanan miehen minulle hierontaa antamaan.
Unelmien täyttymys olisi saada kunnollisen hieronnan päätteeksi vielä eroottinen hieronta. Siis ensin ihan kunnollinen ammattilaisen antama lihashieronta, joka jatkuisi lempeämpänä ja lopuksi eroottisena. Useinkin olen hierojalla haaveillut hieronnan menevän pidemmälle, mutta en todellakaan ole uskaltanut ehdottaa mitään.
nainen
Joo, ostaisin kyllä hierontapalvelua, jossa rentouttavan hieronnan päätteeksi olisi eroottinen hieronta happy endingillä (sormilla ja/tai suulla). Ei väliä, olisiko mies- vai naishieroja, kunhan osaa asiansa.
Mutta mistä löytää luotettavan, ammattitaitoisen hierojan?
T. N 46
Vierailija kirjoitti:
Unelmien täyttymys olisi saada kunnollisen hieronnan päätteeksi vielä eroottinen hieronta. Siis ensin ihan kunnollinen ammattilaisen antama lihashieronta, joka jatkuisi lempeämpänä ja lopuksi eroottisena. Useinkin olen hierojalla haaveillut hieronnan menevän pidemmälle, mutta en todellakaan ole uskaltanut ehdottaa mitään.
nainen
Hieronnan jälkeen on ihanan rentoutunut ja lämmin olo. Siihen päälle eroottinen hieronta olisi todellakin mukavaa. Mutta, edelleen mietin sitä, etten haluaisi ketä tahansa siihen eroottista hierontaa toteuttamaan, vaan oman kumppanini. Täytynee toivoa, että hän olisi myös innostunut asiasta. Voisin vaikka tehdä hänelle sen ensin.
Onko kukaan Suomessa saanut ammatilaiselta eroottista hierontaa? Muutama ulkomailla hierojalla käynyt on ketjussa kertonut saaneensa, mutta miten on kotimaan laita.
Miten tämä eroaisi miesten käynneistä vaikka thaihieronnassa? Onko tällaista palvelua käyttävä nainen"pilalla" kuten mieskin joka maksaa seksistä?
Miten nainen siitä "pilalle" menisi. Päinvastoin paranee vaan kun pääsee joskus nauttimaan kunnollisesta naisen nautintoon keskittyvästä käsittelystä.
Olisikohan se ihan mahdotonta, jos joku ihan oikea koulutettu hieroja tekisi ihan avoimesti sekä normihierontaa että eroottista hierontaa?
Jos nämä kaksi asiaa pitää aivan täysin selvästi kahtena eri palveluna ja vaikkapa jopa korostetun oikein toinen palvelu toisessa huoneessa ja toinen serviisi toisessa tilassa niin eikös se olisi ihan jees?
Ja sitten eroottisesta hierontapalvelusta kauniin tyylikäs ja asiallinen kuvaus mitä tapahtuu ja millä tavoin toimitaan ja mitä kaikkea siinä asiakkaan halutessa on saatavilla?
Mun vaimo tulisi sinne heti, jos vaan olisi riittävän uskottava ja tyylikäs juttu tarjolla.
Katsokaas muuten mallia aiheesta instasta, jossa esiintyy aika kivoilla kuvituksilla Massage master. Hänellä on 128 tuhatta seuraajaa ja tyyli on kauniin aistikasta.
Juuri tällaista palveluntarjoajaa minäkin kaipaan.
Kerran olen hierojalla kokenut jotain enemmän kuin perushierontaa. Siis vain omassa mielessä kokenut. Hieronta ei ollut kuin tavallista hierontaa. Tai jotenkin tunnelma oli lämmin, mieshieroja ystävällinen ja minulla tuli normaalia rennompi fiilis. Pakko tunnustaa, että jouduin hoitamaan itseni heti kotiin päästyä, koska hieronta laittoi hormonit hyrräämään.
Vierailija kirjoitti:
Miten nainen siitä "pilalle" menisi. Päinvastoin paranee vaan kun pääsee joskus nauttimaan kunnollisesta naisen nautintoon keskittyvästä käsittelystä.
Eli seksin ostosta ei mene pilalle, ei mies eikä nainen?
Olen ihmetellyt, kun naiset lähtee baarista juopuneiden seuraksi. Sitten jos joku siisti mies tarjoaa hierontaa selvinpäin tehtynä, se on jotenkin arveluttava turvallisuus uhka, eikä uskalleta ryhtyä.
Jos naiset tarjosivat ilmaista hierontaa jossain, siellä olisi sadan metrin jono miehiä hetken päästä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt, kun naiset lähtee baarista juopuneiden seuraksi. Sitten jos joku siisti mies tarjoaa hierontaa selvinpäin tehtynä, se on jotenkin arveluttava turvallisuus uhka, eikä uskalleta ryhtyä.
Jos naiset tarjosivat ilmaista hierontaa jossain, siellä olisi sadan metrin jono miehiä hetken päästä.
Tämä aivan totta, lisäksi nauttisin hieronnasta päivällä varmasti enemmän kuin väsymyksen ja humalan turruttamasta sessiosta.
N47
Käyn usein hierojalla hartiajumien takia. Otan kuitenkin lähes aina kokovartalohieronnan ja valitsen mieshierojan, koska en muuten saa miehiltä huomiota enkä kosketusta. Nautin tosi paljon hieronnasta ja yleensä vähän kostun sen aikana. Monesti olen fantasioinut hieronnan muuttuvan seksin harrastamiseksi, mutta se on ollut harmikseni pelkkää fantasia. Jos tietäisin "normi" hierojan, joka voisi toteuttaa fantasiani, varaisin heti ajan.
N55
Minä olen joskus miettinyt tällaisen palvelun tarjoamista. En siis ole koulutettu hierjoa, mutta aikanaan tuli exän kanssa parishierontakurssi käytyä ja oli ainakin minun lempi esileikkini. Nyt eronneena keski-ikäisenä setämiehenä voisin hyvinkin harrastella tällaista.
Antaisin eroottista hierontaa vain rakkaalle brunetelleni. Pakarat, reidet, rinnat, klitoris. Erityisen mukavaa olisi, jos hän haluaisi myös g-piste hierontaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyn usein hierojalla hartiajumien takia. Otan kuitenkin lähes aina kokovartalohieronnan ja valitsen mieshierojan, koska en muuten saa miehiltä huomiota enkä kosketusta. Nautin tosi paljon hieronnasta ja yleensä vähän kostun sen aikana. Monesti olen fantasioinut hieronnan muuttuvan seksin harrastamiseksi, mutta se on ollut harmikseni pelkkää fantasia. Jos tietäisin "normi" hierojan, joka voisi toteuttaa fantasiani, varaisin heti ajan.
N55
Kostumisen kanssa minäkin kamppailen hierojan pöydällä. Voin vain kuvitella kuinka ihanaa olisi eroottinen hieronta asiansa osaavan antamana koska tavallinen hierontakin saa minut kostumaan. Joskus hävettää kun tuntuu ettei hieroja voi olla huomaamatta minun kiihottumista. Ei hän kyllä ole koskaan mitenkään siihen reagoinut, ammattimies siis.
61 jatkaa omaa visiointiaan
Takapuolelle lisäyksenä, että jossain kohtaa peppuhierontaa käsi voisi liukua peppuvaossa, mutta vaginaan reunalle saakka.
Sitten käännytään selälle. Menet istumaan hierottavan pään yläpuolelle. Kääntelet päätä ja hierot kaulaa lempeästi molemmin puolin. Siitä etenet rintakehään ja rinnoille. Rintoja kannattaa hieroa alkuun pyörien nännien ympärillä. Nännien kovettuessa voi hieroa niitä hetken, taas pyöriä rintojen ympärillä, palata nänneihin. Sitten hierot kummatkin kädet ja etenet liuuttelemaan pitkin kylkiä lantioon saakka. Tähän toimii tiukempi painanta. Sitten palaat rintojen läpi vatsalle. Hienot vatsaa ja liutat käsiä häpykummun päälle ja nivustaipeisiin. Hierottava luultavimmin himoaa jo kosketustasi herkemmille alueille. Silti vain hipaiset ja palaat muille alueille. Edellinen toiminta niin, että olet edelleen siellä pään etupuolella. Sitten jatkat toisen jalan varpaisiin saakka. Reisien ja sisäreisien kohdalla voi hipaista genitaaleja. Sitten toinen jalka varpaista lantiolle, sisäreisiin saakka. Nyt hierottava varmaan janoaa kosketusta. Voi mennä jalkoväliin, reunoilta keskelle, liuutellen kaikki solat, sormetellen ja hela hoito mitä tykkäätkään siellä suunnalla tehdä :) Anaalin hieronta, painelu on nautinnollista, jos hierottava ei vierasta. Välillä kädet käy herkistyneillä rinnoilla.
Lattialla mukavalla alustalla on helpointa liikkua.