Kuinka todennäköistä on saada sukupuolitauti
miehen antamasta suuseksistä. Itselläni ei ole mutta voiko sukupuolitauti tarttua miehen suusta (jos hänellä olisi) alapäähäni? Ihan mielenkiinnosta kyselen, ei ole tilannetta päällä! =)
Kommentit (15)
Ei kannata nuolla kenenkään alapäätä ilman asiaankuuluvaa muovisuojaa eli suuseksikondomia.
Mun mies oli saanu ihan saunan lautella istuessa japanissa, työmatkalla oli eli ei mitään pettämistä tms.
En tiedä, itse kävin sukupuolitautitesteissä työterveyden piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli saanu ihan saunan lautella istuessa japanissa, työmatkalla oli eli ei mitään pettämistä tms.
Joo ihan varmasti..
Kun olin 28 ja oli kuiva kausi niin olin +40v naisen kanssa joka myöhemmin sanoi että tauteja on ja mene testeihin, mukaanlukien HIV. Ei mitään tullut vaikka paljaalla panimme.
Tarinalla ei varmaan ole muuta opetusta kuin se että käyttäkää kumia jos ette tunne sitä miestä/naista.
Miten seksistä voi nauttia, jos ei edes tunne toista. Hyi.
Aina mustan kanssa pannessa jokin sankkeri iskenyt...ja isoon kulliin niitä mahtuu :(
Tarttuu. 50% varma tartunta.
Älä edes pane älä suukottele enää ketään vai ehditkö jo.
Tarttuu. Tartutat alapäälläs ja yläpäälläs etiäpäin lahjaa.
Mä ahmin sitä tuntematonta naista silmin, käsin, huulin ja kielellä joka sopukasta.
- Lover Boy
Hyvin todennäköistä, jos ollaan intiimissä kanssakäymisissä ilman suojaa. Sooloseksi on parasta. Siinä ei ole vaaraa tautisesta ja kuppasesta kumppanista.
klamydia ja herpes tarttuu suuseksistä