Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni on ollut kankkusessa töissä mutta oletteko koskaan juonut alkoholia työaikana?

Vierailija
07.03.2023 |

Minä olen ollut joskus maanantaina vielä vähän väsynyt ja krapulainen. Kerran olen juonut ruokatauolla pullon keppanaa, kun duunikaverikin otti. Siitäkin on jo vuosia.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana jaksoin mennä suoraan baarista töihin. Ruokatauolla nukuin tyhjän kokoussalin sohvalla.

Vierailija
2/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä niin paljon viinasta, että sitä pitäisi työaikana saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin menin nuorena monesti suoraa baarista aamuvuoroon. Olin myös monestiviimeinen joka jäi töihin ja siinä sivussa otin pohjia kun lähdin töistä suoraa baariin..nyt kun mietin niin aika järkkyä touhua🙈

Vierailija
4/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ihan semmoinen periaate sukkatehtaalla 50-luvulla, että kännissä sai olla myös töissä jos vaan tuli työt tehdyksi.

Irmeli 91v

Vierailija
5/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina iltavuorossa yleensä aloitellaan viikonloppua.

Vierailija
6/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin kerran ruokiksella baariin enkä mennyt enää loppupäivänä takaisin. En saanut onneksi kenkää. Hävettää vieläkin vaikka ei sitä työpaikkaa ole enää edes olemassa.

Vierailija
7/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi noin kk sitten juotiin skumppaa töissä, kun juhlittiin työkavereiden 60 v. syntymäpäiviä. Ei siellä kukaan humalassa ollut ja töitäkin vielä saatiin tehtyä juhlien jälkeen.

Vierailija
8/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkoilla on tullut juotua illallisilla se muutama ja joskus on juhlistettu skumpalla onnistuneita bisneksiä.

Vierailija
9/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin aamulla kovaa vauhtia menossa ratikalla töihin suoraan rapussa nukutun yön jälkeen. Onneksi tajusin olevani ihan kännissä ja soitin olevani flunssassa. Ihan hullua. No ikää oli vähän päälle 20v.

Vierailija
10/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa kännissä töissä. Toinen kapakan vessojen yösiivousta aukioloaikana- meinas tulla turbiiniin pari kertaa niin piti ottaa rohkaisua. Toinen työkkärin hyppikää iloiset sammakot- kurssilla (syytä ei tarvine kertoa)

Vierailija
11/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellisiivoojana. Jos asiakas oli ollut sika ja sotkenut huoneen ja juonut minibaarin lähes tyhjäksi, napattiin parin kanssa kumpikin minipullo nassuun. Pullo meni asiakkaan huonelaskuun. Varsinkin jos oli jokin iso pelitapahtuma, huoneita sotkettiin ihan sikana ja pullot sai kyytiä. Onneksi työmatkan sai hoidettua julkisilla.

Vierailija
12/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Tuotantotyö ja oikeasti vaarallisia koneita käytössä, varsinkin jos harkintakyky yhtään alentunut.

Vierailija
13/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luvan kanssa. Mainostoimistoissa ihan normimeininkiä 2000 -luvun alkupuolella. Skumppaa ja kakkua milloin minkäkin onnistuneen kamppiksen jälkeen, vappuna kuoharia ja munkkeja, jouluglögit, nämä siis ihan toimistolla. Mutta ihan tavallista oli myös lähtee pitään palavereita pitkille lounaille ja kesällä lähiterasseille.

Vierailija
14/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori niin yksi keski-ikäinen nainen samassa toimistossa oli välillä selkeästi humalassa. Pysyi tiukasti työpöytänsä ääressä mutta hörppi mukista ja iltapäivällä puhe sammalsi. En tiedä huomasiko muut. Kyllä varmaan. Siihen aikaan ei muiden asioihin puututtu.

Vierailija
15/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin lähdössä festareille ja pyytänyt hyvissä ajoin, että pääsisin silloin lähtemään jo kahdelta töistä. Pomo päättikin jostain syystä laittaa minut viiden vuoroon. Koska etätyöt ja perjantai, niin aloittelin siinä etätöiden lomassa parilla viinilasilla. Humalassa en ollut, enkä juuri tehnyt töitä viimeisimpinä tunteita.

Vierailija
16/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Kuohuviiniä tai shamppanjaa useinkin esim. läksiäisissä tai kaupantekotilaisuuksissa.

Vierailija
17/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Etätöissä voi helposti tissutella. Monet asiakaspalaverit tullu vedettyä pienessä känässä.

Vierailija
18/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran on työnantaja tarjonnut kuohiviinilasillisen työaikana, joskus mentiin konferenssiin hotellin aulabaari kautta

Vierailija
19/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyllä huomaa, jos olen jurrissa joten jätän juomisen suosiolla vapaa-ajalle.🍻

Vierailija
20/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tää oo etätyöaikana ihan normi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan