Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Unelmamiehen" koti, apua!!!

Vierailija
09.08.2014 |

Olen deittaillut jo muutaman kuukauden miestä, jonka kotona kävin tänään ensikertaa. Olemme käytännön syistä viettäneet yhteiset yömme luonani, kunnes mies vei minut (vastentahtoisesti) luokseen. Mulle mun kotona oleminen on sopinut vallan mainiosti, kun ei oo tarvinnu siirrellä tavaroita mihinkään ja asuntoni sijainti molempien töiden kannalta parempi.

Mies pukeutuu siististi ja pitää huoltaan henkilökohtaisesta hygieniastaan. Luonani ei sotke, tiskaa astiat ja korjaa niin minun jälkeni kuin omansa. Mutta hänen kotinsa... hyvä etten pillahtanut itkuun, sillä se oli suoraan jostain kaamein kämppä -ohjelmasta. Iso talo tupaten täynnä tavaraa, uudehko liesi niin likainen etten kokkaisi siinä yhtään mitään, roskia joka paikassa, LIKAINEN... listaa vois jatkaa loputtomiin. Siivous veisi päiväkausia. Talo sisältä itsessään niin huonokuntoinen, että vaatisi suuren remontin. Seinissä reikiä, tapetit repeilleet seinillä, saatte varmaan käsityksen. Jäätävä turn off. Ihan jäätävä.

Mies on vähän päälle 30, minä joitakin vuosia nuorempi. Tän jälkeen mietin tosissani, voinko jatkaa suhdetta miehen kanssa enää pidemmälle. Olenko pinnallinen? Pahinta on, että mies omistaa talon ja itse asun vuokralla, eli jos joskus suhde etenisi niin pitkälle niin todennäköisempää olisi että mä joutuisin muuttamaan siihen rotiskoon. En edes kehtaa kertoa asiasta kavereilleni, joten avaudun teille täällä.

Muuten suhteemme toimii kuin unelma. Mies on liiankin hyvin ollakseen totta, niin ajattelin, ja niin se näköjään olikin...

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä että parempi nostaa kytkintä ellet haluu alkaa siivoojaks

Vierailija
22/75 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi. Olet vaan rohkea ja sanot, että täällä sun talossa tosiaan riittää töitä. Pyydätte kaikki kaverit/tutut sinne vaan talkoisiin, siitä tulee ihan hauskaa! Siivous tärkein asia ja pikkuhiljaa jotain remppaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi vain ettei ole ehtinyt viime aikoina siivoamaan. Mutta toi sotku on varmaan useemman vuoden ajalta. Tiedän, että miehen entinen asui miehen kanssa, mutta ovat eronneet lähes kaksi vuotta sitten. Mies sanoi, että suuri osa tavaroista on entisen ja tämä ei niitä ottanut muuttaessa mukaansa ja nyt vain pyörivät jaloissa. Aikaansaamattomuutta mun mielestä, itse olisin tilannut vaikka jätelavan. Ja edes kahdessa vuodessa paikat ei mene niin ruokottomiksi.

Ap

Vierailija
24/75 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten kysynyt asiasta siltä mieheltä??

Vierailija
25/75 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen, sun vastaus oli tosi kiva idea :) Toisaalta epäilen, että mies on niin syvällä kaaoksessa ettei osaa enää tarttua toimeen.

Ap

Vierailija
26/75 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa saamaton mies.

Vierailija
27/75 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja järkytykseltäni en saanut asiasta sanaa suustani. Näki että miestä vaivasi sotku, joten yritin olla kuin en olisi kiinnittänyt siihen sen suurempaa huomiota. Ajattelin "sulatella" asiaa hetken ennen kuin sanon tai teen mitään.

Ap

Vierailija
28/75 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi. Sano, että tämä asia on sen verran iso kynnys että sen on muututtava tai sitten suhde on siinä. Palkatkoon mies vaikka siivoojan... Ja sitten opetelkoon ylläpitoa.

Vierailija
29/75 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hetken ymmärtää niitä exän kamoja, mutta miten se selitti ne roskat?

Vierailija
30/75 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmia. Tuo on oikeasti merkki jostain vakavasta, et mielestäni liioittele jos mietit voitko jatkaa. Normaali, laiskakin, siivoaa edes joskus eikä hautaudu romuröykkiöiden alle. 

Sanomattakin selvää, että jos asuisitte yhdessä, teillä ei siivottaisi koskaan ellet sinä siivoaisi. Mutta selvitä häneltä diagnoosi, koska sellainen on. Jos diagnoosia ei ole, sen pahempi, koska hän joko kieltää ongelmansa itseltäänkin tai ei suostu menemään lääkäriin. 

ww

Vierailija
31/75 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutistuiko se asunto exän lähtiessä vai miksi ne exän tavarat siellä jaloissa pyörivät?

Vierailija
32/75 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:59"]Exän tavaroita (lähinnä huonekaluja) on niin paljon ettei kukaan järkevä kalustaisi niin isolla huonekalumäärällä ja hän on muuttaessaan vielä ilmeisesti jotain roudannut poiskin. Mies joskus sanonut, että eksässä oli hamstraajan vikaa ja joka paikka pursuaa siksi tavaraa. On hän omat henkkoht tavaransa sentään vienyt.

Roskista sanoi, että ei ole mahtuneet ulkoroskikseen, joten on alkaneet kertyä. Mietin että olisin heittänyt pussit takakonttiin ja vienyt johonkin, mutta se jäi.

Ja jostain piilevistä mt-ongelmista tai masennuksesta en tiedä. Jälkimmäistä veikkaisin että on voinut ollakin.

Ap

[/quote]

Mt-ongelmia selvästi, ja exän syyttely on silkkaa paskapuhetta, niinku sekin että roskia ei voi viedä, kun ei mahdu katokseen. Häivy kun vielä voit!

t. mt-ongelmaisen vaimo :(

[/quote]

Mahdollisia mt-ongelmia en mene väittämään mahdottomiksi, mutta uskon ettei eksän syyllistäminen ole kuitenkaan täyttä puppua. Laatikoista tursuili kaikkia käsirasvoja ja naistenlehtiä jne. Ja ennen kuin joku keksii taas ehdottaa jotain että se elää kotonaan naisena tai muuta överiä, niin uskon kyllä että on oikeesti sen eksän rojuja.

Ap

Vierailija
33/75 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:52"]

Ja järkytykseltäni en saanut asiasta sanaa suustani. Näki että miestä vaivasi sotku, joten yritin olla kuin en olisi kiinnittänyt siihen sen suurempaa huomiota. Ajattelin "sulatella" asiaa hetken ennen kuin sanon tai teen mitään.

Ap

[/quote]Aika tyhmää olla muka kiinnittämättä huomiota. Tällaista se on suomalaisten kanssa, ei uskalleta sitten seuraavaan vuoteen avata suutaan ja sitten alkaakin jo riidat.

Tottakai sinun olisi pitänyt kauhistella niitä roskia ja likaisuutta ja kysyä, että mikä on miksi et jaksa siivota. Nyt sanot hänelle, että ei nähdä ensi viikonloppuna niin saat laittaa voimasi siivoamiseen.

Vierailija
34/75 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän tavaroita (lähinnä huonekaluja) on niin paljon ettei kukaan järkevä kalustaisi niin isolla huonekalumäärällä ja hän on muuttaessaan vielä ilmeisesti jotain roudannut poiskin. Mies joskus sanonut, että eksässä oli hamstraajan vikaa ja joka paikka pursuaa siksi tavaraa. On hän omat henkkoht tavaransa sentään vienyt.

Roskista sanoi, että ei ole mahtuneet ulkoroskikseen, joten on alkaneet kertyä. Mietin että olisin heittänyt pussit takakonttiin ja vienyt johonkin, mutta se jäi.

Ja jostain piilevistä mt-ongelmista tai masennuksesta en tiedä. Jälkimmäistä veikkaisin että on voinut ollakin.

Ap

Vierailija
35/75 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarvitsee jonkun kannustamaan. Mun poika on sellainen, että yksin ollessaan ei meinaa siivota, mutta kun siellä käy, siivoaa mielellään. Tosin pojalla on neurologista häikkää, vaikean synnytyksen aikana tullutta luultavasti, mutta aika lievää. 

Vierailija
36/75 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on suru siitä erosta. Ei osaa tarttua toimeen.

Muista kuitenkin, että on se mieskin asunut siinä huonekalumäärässä. Hieman avuton mies jos ei uskalla sanoa naiselleen liiasta tavaranmäärästä, jos ne ovat häntä häirinneet.

Vierailija
37/75 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän rojuja ei kukaan täysipäinen säilyttele. Joko mies kaipaa exäänsä ja siksi hamstraa ne rojut itselleen, tai sitten on kykenemätön siivoamaan muun mt-ongelman takia. Joka ikinen normaali ihminen hävittäisi exän roskat asunnostaan.

Vierailija
38/75 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli ekana mieleen että se ei ollut kyseisen miehen koti lainkaan :) ootko varma ettei miehes oo jo varattu? jos se sun tivatessa kotiaan veikin sut jonkun kaverinsa tai isänsä kotiin? jos kierta mies ja koti ei täsmänny lainkaan...

Vierailija
39/75 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko kuitenkaan siihen että mies on repinyt tapetteja sun muuta. En olisi itse alkujaankaan ostanut sen kuntoista taloa, joten taitaa olla niin että molemmissa ollut samaa vikaa.

Ap

Vierailija
40/75 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille miehelle mahdollisuus. Ehkä aluksi masentui erostaan ja siksi ei ollut motivaatiota siivota? Lopulta sitten sotku vaan lisääntyi? Jos sanot miehelle, että sille sotkulle pitää tehdä jotain, niin uskon, että haluaa ja tekee sun takia, kun kerran vaikuttaa siltä, että on ihastunut suhun. Sano, että aiot auttaa häntä kämpän kanssa, mutta et voi mennä sinne, jos kaaokselle ei tehdä mitään. Aloittakaa siitä keittiöstä. Uskon, että miehessä potentiaalia tulla siistiksi, kun kerran sun luona ollessaan pystyy huolehtimaan jälkiensä siivoamisesta.

-4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi