Lopetin Adalmina's secret -blogin lukemisen.
Ja instan seuraamisen.
Nykyään postaukset ovat samanlaisia: milloin syödään ihana fantastinen lounas siellä tai tuolla, tänään juodaan täällä shamppanjaa näistä laseista (illalla uudestaan jossain muualla). Ylihuomenna alkaa pakkaaminen sitä reissua varten, eilen tulin juuri edelliseltä pois (kuvaa matkalaukuista). Aamulla join kapselikoneella tehtyä lattea (sata kuvaa). Huomenna tulee kuvaa jostain uudesta kivasta jutusta, pysykää kuulolla (ostin jonkin pikkupussukan).
Instan kuvat: shamppanjaa, lounasta, shamppanjaa vedenäärellä, shamppanjaa terassilla, miljoona samanlaista kuvaa matkakohteesta, taas vähän lounasta, kahvia lempi take-away -mukissa.
Kommentit (166)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 18:45"]
A ja Char molemmat toitottavat jatkuvasti tyttömäisyyden perään. Eiköhän kolmekymppisenä voisi jo reilusti alkaa olla nainen.
[/quote]
Älä nyt, minun 55+ vee työkaveri korostaa koko ajan että miten on niin kivaa olla tyttömäinen vielä ja pukeutuu melko noloihin teinikamppeisiin ja hihittelee jos miehet katsoo häneen päin :DDD Nainen näyttää kasvoista yli kuuskymppiseltä ja vartalo ei todellakaan enää ole tyttömäinen millään tapaa.
Mä kyllä ihan oikeasti tykkään A:n blogista. En mä nyt ihan kaikkia hänen tyylivalintojaan fanita, mutta jokaisella on oma makunsa.
Musta tuntuu, että toi muutto erontakia ja uusi elämä oli aikanaan A:lle tosi kova järkytys, ja se täydellisen vaatehuoneen saaminen mukaan kaupunkikämppään tuntui sillon tosi tärkeälle. Nyt olen hänen asuntohaaveiluistaan ymmärtänyt, ettei olisi enää vastaavaa rakentamassa. Ja mikäpä siinä tosiaan, joskus sitä saattaa kiintyä tosi epäloogisiinkin juttuihin kun mieli on järkkynyt. Ja kyllä muaki ihan rehellisesti ottaisi pannuun, jos olisin rakentanut sellaisen kauniin just oman maun mukaisen upean vaatehuoneen, ja sitten joku toinen nainen muuttaisi sinne!
Mä en itse ole niin hulluna A:n vähän kitscheihin buddhan pää -koristuksiin ja muihin, mutta hänellä tuntuu olevan tosi varma oma maku. Vaikka toi mustavalkoinen maailma ei kaikkia puhuttele, niin toisaalta hän ei ole parin viikon välein ollut mylläämässä kämppäänsä uuteen uskoon ja vaihdellut huonekaluja koko aikaa, kuten esim OKV-Miia. Adalmina tuntuu oikeasti tykkäävän tuosta tyylistä, ja toteuttaa sitä vuodesta toiseen. Mikä vika siinä?
Kävin vilkaisemassa, en ole ennen lukenut joten en tiedä oliko joskus parempi, mutta ekat vaikutelmat: Melko tylsä blogi, kauniita mutta tylsiä kuvia, tätimäiset vaatteet ja blogilaukut, ja miten kauniin ja nuoren näköinen oli matkakuvissa! Ihan kuin arkityylissään haluaisi näyttää nelikymppiseltä, matkalla näytti nuorelta nuorten joukossa.
Lisäksi tuli mieleen, että munkin pitää ostaa uusi trenssi :D
En usko että on muuttamassa, tuo NCC on vain yhteistyö. Luulen päinvastoin että on miettimässä jotain todella repäisevää, esim. vapaaehtoistöihin lähtemistä pidemmäksi aikaa, maailman ympäri -reissua, alanvaihtoa tms. Ainakin sellainen fiilis mulle tuli siitä yhdestä postauksesta, jossa mietti haluaako vaihtaa asuntoa vai jotain muuta elämässään.
A vaikuttaa fiksulta, joten ihmettelen miksi hän viitsii pitää tuollaista muka-luksus-hymistelyblogia, kun aineksia muuhunkin varmasti olisi.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:45"]
A vaikuttaa fiksulta, joten ihmettelen miksi hän viitsii pitää tuollaista muka-luksus-hymistelyblogia, kun aineksia muuhunkin varmasti olisi.
[/quote]
Mä oon miettiny ihan samaa! Nykyisellään luen blogista lähinnä matkapostaukset, se muu on jotenkin niin tyhjää ja persoonatonta ettei jaksa kiinnostaa.
Hieman off topic, mutta joku täällä ihmetteli, miten saada Adalminan asunto myydyksi parven vuoksi.
Luin just toista blogia, missä jannu ostaa remppakohteita Helsingistä, remontoi ne viimeisen päälle ja myy voitolla. Hän kirjoitti, että hyvän parven rakentaminen maksaa jopa 20 000 ja maksaa itsensä takaisin, koska parvelliset yksiöt ovat kuulemma haluttuja.
A:n yksiö on kauniisti ja neutraalisti remontoitu, laadukkaan näköinen parvi valmiina, valoisa ja ymmärtääkseni 00100-alueella. Kuvittelisin, että asunto tulee menemään suht nopeasti, jos A laittaa sen myyntiin.
Jatkan ot:ta, mutta ne kämpät joita se "jannu" remppaa, on todella pieniä, tyylin 15-25 neliötä. Niihin se parvi on melkeinpä pakollinen, jotta joitain muitakin huonekaluja kämppään mahtuu kuin sänky. Tuo Adalminan kämppä on siitä erilainen, että se on noin 40 neliötä ja siinä oli valmiina makuusopeksi sopiva alkovi. Tuo Adalminan parvi on siis tehty alkoviin, toki saahan sinne alle sitten esimerkiksi työpisteen jos ei samanlaiselle vaatehuoneelle ole tulevalla ostajalla tarvetta. Omalla kohdallani tuo parvi olisi miinustekijä, haluaisin mieluummin "normaalin" makuualkovin, mutta makuasioita nämä tietysti. Tilaahan se säästää joten sinänsä plussaa.
Joo, tossa A:n kämpässä on tosi laadukkaan oloisesti kuitenkin toteutettu toi parvi. Tuollainen jykevän oloinen, eikä mikään laudoista rakennettu häkkyrä, jota monesti näkee. Jos ostaja ei halua pitää sen alla chanel-henkistä vaatehuonetta, niin eiköhän ne vaaterekit sieltä poiskin saa. Muutenhan toi on siististi laitettu pikkukämppä. On kivitasoa keittiössä, integroidut kodinkoneet ja siistit neutraalin väriset pinnat. Miksipä ei menisi tosiaan kaupaksi? Toi NCC kuviohan on ihan selvä blogiyhteistyö. Parissa muussakin blogissa on stailattu NCC:n uudiskohteita.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:13"]
Oli vissiin taas jossain lentomatkan päässä landella juhannuksena eli oletettavasti idässä tai pohjoisessa perheen kanssa, kuvassa oli taas monen sadan euron Rimowa-luksusmatkalaukku muine asusteineen ja itse juhannuskuvat olivat kuitenkin aiemmin Hämeenlinnassa otettuja kuvia jotka eivät liittyneet reissuun. Siis mitä ihmeen touhua tuo oikein on?
[/quote]
Joo, ihmeellisesti pitää mainita "juhannuslomasta" ja siitä, että loman aikana kesä tuli Suomeenkin, ihan niin kuin hän olisi ollut jossain ulkomailla. Ja sitten tosiaan vanhoja kuvia blogiin... Niin ulkokultaista ja tylsää. Jos haluan lukea naistenlehtiä, luen naistenlehtiä, blogeja luen aivan muista syistä.
Asukuvia todella riittäisi yksi edestä ja yksi sivulta ja jos on joku kiva yksityiskohta, niin siitä lähikuvia. Kymmenen kuvaa samasta asusta on typerää ja puuduttavaa.
Samoin ja samalla lopetin Charin blogin lukemisen. Samat kuohuvan kilistelyt ja macaronit molemmilla sekä tosiaan huono ulosanti, omituisia lauseita ja sanavalintoja.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 11:26"]
Lisäksi bloggaajan tukka harottaa kuin milläkin pyryharakalla (pahoittelut, oli pakko mainita, tukalle kun kuitenkin VOI tehdä jotain jos haluaa).
[/quote]
Mietin aina, että hiuksista ja hampaista huomaa heti sen olevan suomalainen, vaikka se kuinka olisi muuten siistin näköinen.
Ilkeää kyllä kommentoida noin, mutta mulla tulee aina se mieleen, koska en ymmärrä miksi suomalaiset on muuten yleensä siistin näköisiä, mutta hiukset ja hampaat on aina tuollaiset. Ohuet hiukset ei mun mielestä selitä asiaa, miinallakin olisi kivat hiukset, jos ne ei olisi tuollaiset teinix puhkiblondatut.
Suomalaisilla voi usein olla tuhansien eurojen vaatteita ja laukkuja, mutta perusasiat on hukassa niin kuin ihon huolto, hampaat, hiukset jne. En muuten kommentoisi, mutta visuaalisuus tuntuu olevan tärkeää tässäkin tapauksessa.
Muuten kyllä tylsä blogi, vaikka täytyy sanoa, että miinalla on todella hyvä visuaalinen silmä, se voisi olla työkseen stailaaja/sisutussuunnittelija tuolla lahjakkuudella, parempi kuin 99% suomalaisista sisutussuunnittelijoista. Sillä on todella hyvä silmä varsinkin kompositiolle kuvissa.
Bloggaaja on varmaan nyt kovin surullinen.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:31"]
Samoin ja samalla lopetin Charin blogin lukemisen. Samat kuohuvan kilistelyt ja macaronit molemmilla sekä tosiaan huono ulosanti, omituisia lauseita ja sanavalintoja.
[/quote]
Todella rasittavaa lukea samat jutut monesta blogista! Charin blogissa on muutenkin aika kuiva meninki ollut jo pitkään. Tekee tikusta asiaa ja kuvailee jotain tuolinjalkoja, kuka jaksaa katsoa?! Ymmärrän, ettei mielenkiintoisen blogin pitäminen ole aina helppoa ja ainahan voi tosiaankin jättää lukematta, mutta ihmetyttää että miten saavat blogata suosittujen lehtien alla jos taso on tuollaista. Kertoneeko sitten Suomen kokonaistasosta jotain? Sellaisia huippuhyviä bloggaajia ei vaan ole. Tosin moni ns. pienempi blogi on paljon kiinnostavampi.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:47"]
http://sixpack6pack.blogspot.fi/
[/quote]
Häivy täältä!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 11:26"]
Lisäksi bloggaajan tukka harottaa kuin milläkin pyryharakalla (pahoittelut, oli pakko mainita, tukalle kun kuitenkin VOI tehdä jotain jos haluaa).
[/quote]
Mietin aina, että hiuksista ja hampaista huomaa heti sen olevan suomalainen, vaikka se kuinka olisi muuten siistin näköinen.
Ilkeää kyllä kommentoida noin, mutta mulla tulee aina se mieleen, koska en ymmärrä miksi suomalaiset on muuten yleensä siistin näköisiä, mutta hiukset ja hampaat on aina tuollaiset. Ohuet hiukset ei mun mielestä selitä asiaa, miinallakin olisi kivat hiukset, jos ne ei olisi tuollaiset teinix puhkiblondatut.
Suomalaisilla voi usein olla tuhansien eurojen vaatteita ja laukkuja, mutta perusasiat on hukassa niin kuin ihon huolto, hampaat, hiukset jne. En muuten kommentoisi, mutta visuaalisuus tuntuu olevan tärkeää tässäkin tapauksessa.
Muuten kyllä tylsä blogi, vaikka täytyy sanoa, että miinalla on todella hyvä visuaalinen silmä, se voisi olla työkseen stailaaja/sisutussuunnittelija tuolla lahjakkuudella, parempi kuin 99% suomalaisista sisutussuunnittelijoista. Sillä on todella hyvä silmä varsinkin kompositiolle kuvissa.
[/quote]
Samaa mieltä hiuksista ja hampaista, niistä valitettavan usein tunnistaa suomalaiset. Ja jotenkin ehkä aavistuksen voimakkaampi meikki voisi tuoda jotain särmää kasvoihin. Ymmärrettävää tietysti ettei kesähelteillä huvita meikata kovin paljon. Mutta toisaalta sitten taas esim näissä kesän Pariisin kuvissa esiintynyt Maija on aivan eri maata hiustensa kanssa, tunutvat olevan jotenkin aina niin nätisti ojennuksessa. Maijalla tosin onkin ilmeisen paksu tukka. Visuaalisena ihmisenä kiinnitän tällaisiin asioihin huomiota kun ne nyt kerran ovat osa blogin kokonaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:54"]
Samaa mieltä hiuksista ja hampaista, niistä valitettavan usein tunnistaa suomalaiset. Ja jotenkin ehkä aavistuksen voimakkaampi meikki voisi tuoda jotain särmää kasvoihin. Ymmärrettävää tietysti ettei kesähelteillä huvita meikata kovin paljon. Mutta toisaalta sitten taas esim näissä kesän Pariisin kuvissa esiintynyt Maija on aivan eri maata hiustensa kanssa, tunutvat olevan jotenkin aina niin nätisti ojennuksessa. Maijalla tosin onkin ilmeisen paksu tukka. Visuaalisena ihmisenä kiinnitän tällaisiin asioihin huomiota kun ne nyt kerran ovat osa blogin kokonaisuutta.
[/quote]
Joo, samaa olen miettinyt, maijaa en tunnistaisi suomalaiseksi, sillä on hiukset, meikit yms. ihan eri tavalla ojennuksessa kuin suomalaisella, joka on ns. laittanut itsensä nätiksi.
Maijalla on muutenkin mun mielestä jotenkin kiva tyyli, klassinen ja nätti, miina esim. usein sortuu liian teinimäisiin vaatteisiin, joka on toinen suomalaisten toistama juttu.
KAIKKIHAN sen tylsääkin tylsemmän väriallergisen blogin lukemisen on lopettaneet, joten mitä uutta siinä? :-D
Koko tää homma vaikuttaa niin lavastetulta, siksi tökkii pahasti. Jos lukija kaipaa luksusta tai mukaluksusta niin hän katsoo mieluummin telkkarista Real Housewiveseja jossa aitoa luksusta ja jetsettailua.