Lopetin Adalmina's secret -blogin lukemisen.
Ja instan seuraamisen.
Nykyään postaukset ovat samanlaisia: milloin syödään ihana fantastinen lounas siellä tai tuolla, tänään juodaan täällä shamppanjaa näistä laseista (illalla uudestaan jossain muualla). Ylihuomenna alkaa pakkaaminen sitä reissua varten, eilen tulin juuri edelliseltä pois (kuvaa matkalaukuista). Aamulla join kapselikoneella tehtyä lattea (sata kuvaa). Huomenna tulee kuvaa jostain uudesta kivasta jutusta, pysykää kuulolla (ostin jonkin pikkupussukan).
Instan kuvat: shamppanjaa, lounasta, shamppanjaa vedenäärellä, shamppanjaa terassilla, miljoona samanlaista kuvaa matkakohteesta, taas vähän lounasta, kahvia lempi take-away -mukissa.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Toi Adalminan oma blogi ei ainakaan voi viedä paljoa aikaa. Suurin osa kuvistakin otettu itse kotona.
Ja samasta aiheesta aina vähintään neljä postausta, kuten viimeksi uudesta takista. Ensin kaksi postausta siitä, kuinka oli tutustumassa Tara Jarmonin mallistoon, kolmannessa postauksessa paljastaa ostaneensa jotain, neljännessä vihdoin paljastaa mitä tuli ostettua ja viides postaus on mainospostaus, jossa affiliate-linkkejä, joiden kautta voi itse käydä ostamassa vastaavanlaisen takin. Koko viikon postaukset ja aikaa näiden tekemiseen menee näppärältä bloggaajalta ehkä tunti, maksimissaan kaksi.
Mä kyllä ihan pidän Adalminasta ja luen hänen blogiaankin yhä ihan ilolla. Hänellä on ainakin harvinaisen vahva oma maku. Kaikki eivät ehkä tykkää tuosta mustavalkoisuudesta, mutta ainakaan hän ei koko aikaa myllää asuntoaan uuteen uskoon kuten joku OKV-Miia, vaan pitää tuon oman tyylinsä.
Itsekin ihmettelin aikanaan sitä eron peittelyä, ja kummallisia kuvakulmia yksiöstä. Mutta toisaalta mistäpä sitä tietää miten syvissä vesissä hän oli eronsa jälkeen. Kyllähän nuo aina ovat sellaisia tilanteita, että matto lähtee jalkojen alta keltä vaan, ja vähän ällöttääkin kun keskusteluissa ilakoidaan sillä erolla. Varmaan suurin osa jossain vaiheessa elämäänsä kokee parisuhteen päättymisen, ja mun mielestä on aika turhaa ulkopuolelta määritellä miten sen asian kanssa päättää elää. Joskin olen itsekin sitä mieltä, että blogimaailmassa voi olla helpointa vaan kertoa tuollainen asia suht rehellisesti, niin ihmisten uteliaisuus lakkaa aika pian. Nythän tuosta tuli kuukausiksi sitä onko se vai ei -arvailua, jonka kuvittelisin olevan eronneelle aika kiusallistakin. Mielestäni A:n kaveri Inspired by love -Sanna teki aika hyvin, kun kertoi ihan suoraan blogissaan eronneensa ja olevansa tyytyväinen kun pääsee uuteen elämänvaiheeseen. Erossa ei ole yhtikäs mitään noloa, ja tollein nopeasti kuitattuna se lakkaa kiinnostamasta porukkaa aika lyhyessä ajassa.
Mun mielestä kuitenkin A:n matkat ovat ihan inspiroivia. Hän on reissannut yksin Intiassa ja Afrikassa ja vaikka missä, minne moni ei uskaltautuisi. Jotenkin näyttää, että eron jälkeen hän on sitten päättänyt ottaa ilon irti mahdollisuudesta matkustella, ja ihan hienoahan sekin on. Eipä täällä kaikkien tarvitse ihan samaa linjaa elämäänsä elää, ja onko se nyt niin kamalan noloa sitten jos vaikka jääkin sinkuksi?
Kieltämättä kyllä kiinnostaa miksi Take me there suljettiin. Se oli ihan hienon näköinen sivu! Lyhytikäiseksi tosiaan jäi. Noi vihjailut uusista tuulista ovat jotenkin kieltämättä vähän ärsyttäviä, koska niitä on tiputeltu jo vaikka miten pitkään... Mä uskon, että tosiaan kyseessä on pidempi aika ulkomailla tai mahdollisesti päivätyön vaihtaminen johonkin blogin kautta tulleeseen mahikseen.
Mutta kuten sanottua, pikkuärsyttävyyksistään (viesti 135, ahhaha, päivän naurut!) huolimatta A:lla on ihan mukava blogi. Ainakaan hän ei provoile ja ärsytä tahallaa kuten jotkut.
Kiva blogi on ja kauniita kuvia mutta se samat jutut jatkuu ja jatkuu. Päivänä 1 otetaan kuva kauniista kahvipurkista, nron2 kahdesta kahvikupista, sitten 3.na päästään jo pöydän eteen.
Muistetaan kertoa kun on niin kova kiire eikä ole aikaa kirjoitella mutta nyt rauhoitetaan koko viikonloppu uudessa kodissa, jossa ollaan asuttu jo pari vuotta mistä ei ole vieläkään näytetty kuin hyllyn päällinen . Vaikka omk.n Miialla on omat juttunsa, se saa kyllä käsistään aikaan.
Lopulta sitten adalmina näyttää uuden kahvikoneen, joita on viime aikoina pomsahtanut joka toisella bloggarilla ja tämä on maailman paras. Kunnes 1/2 v päästä se myydään vähän käytettynä.
Näin kerran jonkun videon, jossa joku tilulilu musiikki oli taustalla ja adalmina soi skumppaa. Myötähäpeä !!!
Ero otti tosi koville. Täällä kerrottiin, että mies vaihtoi lennosta toiseen. Jotain kertoo sekin, että se on edelleen sinkku, vaikka kaikin puolin paperilla loistavaa vaimomatskua. Vaikka onkin aivan äärimmäisen tylsä ja persoonaton. Blogissa ei oikeasti olisi mitään ilman sen matkoja.
Joku kyseli, että ostiko A hääpuvun ennen kihloja. Ei ostanut. Kihlat vaihdettiin jossain Australian sademetsässä tms. ja sormus oli Tiffany'sin.
Samoja juttuja sekä kuvia, Divaani -lehdessä jokunen aika sitten.
Toi Adalminan oma blogi ei ainakaan voi viedä paljoa aikaa. Suurin osa kuvistakin otettu itse kotona.