Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin Adalmina's secret -blogin lukemisen.

Vierailija
09.08.2014 |

Ja instan seuraamisen.

Nykyään postaukset ovat samanlaisia: milloin syödään ihana fantastinen lounas siellä tai tuolla, tänään juodaan täällä shamppanjaa näistä laseista (illalla uudestaan jossain muualla). Ylihuomenna alkaa pakkaaminen sitä reissua varten, eilen tulin juuri edelliseltä pois (kuvaa matkalaukuista). Aamulla join kapselikoneella tehtyä lattea (sata kuvaa). Huomenna tulee kuvaa jostain uudesta kivasta jutusta, pysykää kuulolla (ostin jonkin pikkupussukan).

Instan kuvat: shamppanjaa, lounasta, shamppanjaa vedenäärellä, shamppanjaa terassilla, miljoona samanlaista kuvaa matkakohteesta, taas vähän lounasta, kahvia lempi take-away -mukissa.

Kommentit (166)

Vierailija
141/166 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instan kuvat: shamppanjaa, lounasta, shamppanjaa vedenäärellä, shamppanjaa terassilla, miljoona samanlaista kuvaa matkakohteesta, taas vähän lounasta, kahvia lempi take-away -mukissa.

Oikeastikko shamppanjaa vai tätä lähes lonkeron hintaista kuohuviiniä? Näillä on todella iso ero ja vain teini sekoittaa nämä toisiinsa.

Vierailija
142/166 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitääkö paikkansa ettei tuo ollut kihloissa sen eksän kanssa mutta oli hankkinut jostain hääpuvun valmiiksi? Tiesikö mies tuon suunnitelmista mitään? Siksikö ne erosi?

Koska en muista nähneeni mitään kihlasormuksia sormessa siellä vanhan blogin puolellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/166 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvis Jagger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastikko shamppanjaa vai tätä lähes lonkeron hintaista kuohuviiniä? Näillä on todella iso ero ja vain teini sekoittaa nämä toisiinsa.

Olen huomannut että bloggaajat/instaajat tekee niin että jos kyseessä halpa kuohari niin se kiedotaan rättiin tai upotetaan jääastiaan tai se etiketti käännetään poispäin kamerasta, mutta aina kun se on joku kalliimpi ja parempi shampanja, prosecco tai cava niin sitten se etiketti kyllä käännetään kameraan päin ja merkki pitää mainita teksteissäkin :D

Vierailija
144/166 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä tuo koko kaveripiiri  oli niin ihanassa Pariisissa ja söivät suloisia macaronseja ja kilistelivät kuohujuomaa ja ravasivat toisten bloggaajien häissä niin Ranskassa kuin Italiassa.

Mitä tapahtui?

Miten niin mitä tapahtui? Eivätkös vieläkin tee sitä?

Vierailija
145/166 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogimaailmassa voi tehdä postauksen jopa siitä, että käyttää matkustaessaan business luokkaa ja että voi käydä myös loungessa. Miettikää, jos kuulisit jonkun juttelevan tällaisia "oikeassa elämässä" - ajattelisit hänen olevan ääliö, joka korostaa itseään ja toimiaan naiivilla tavalla. Sitten, kun joku kommentoi todella noloa postausta, bloggareilla on tapana vastata todella nenäkkäästi takaisin. Hei haloo, mitä IHMETTÄ he kuvittelevat olevansa? Muut kun arvelee heidän olevan narsisteja, nämä epäilijätkin leimataan toisinaan kateellisiksi. Siitä kyllä olen joskus bloggareille kateellinen, että saavat tuotteita ja palveluja ilmaiseksi, taannoin yksikin bloggari vietti koko naistenpäivän ilmaisten palvelujen lomassa. Itse kun olen tottunut kampaajakäynnin/kosmetologin jälkeen kaivamaan omaa lompakkoani esille:)

Vierailija
146/166 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin blogin lukemisen, kun en jaksa klikkailla noita postauksia auki. Samasta syystä olen lopettanut mm. mungolifen lukemisen. Tulee luettua ainoastaan blogeja, joissa postaukset ovat kokonaan luettavissa etusivulla ja niitä on useampi peräkkäin. Ehkä olen laiska mutta ylimääräinen klikkailu ärsyttää, varsinkin kun tietää ettei postauksissa ole kuitenkaan mitään sellaista sisältöä, joka maksaisi klikkailun vaivan.

Vierailija
147/166 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota take me there -sivuston äkkisulkua itsekin ihmettelin. Mutta vielä enemmän sitä, että miksi bloggaaja haalii itselleen niin hirveästi tekemistä, että joutuu jatkuvasti valittelemaan kiirettä. Nyt aloittaa ilmeisesti soneran lähettiläänäkin - mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan käytännössä. Voisi kuvitella, että hän ei tekisi näitä (pelkästään) rahan takia, koska sitä hän saa todnäk ihan mukavasti päivätyöstäänkin. Onko kyse ihailun halusta?

Vierailija
148/166 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adalminalla on tammikuun kysymyspostauksessa tällainen kysymys ja vastaus:

12. Kenen käytös pöyristytti sinua eniten?

Erään ihmisen, joka antoi ymmärtää osaamisestaan ja panostuksestaan enemmän kuin todellisuus oli

Voisikohan tämä viitata Take me there -sivustoon ja toiseen bloggaajaan?

Vierailija
149/166 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota take me there -sivuston äkkisulkua itsekin ihmettelin. Mutta vielä enemmän sitä, että miksi bloggaaja haalii itselleen niin hirveästi tekemistä, että joutuu jatkuvasti valittelemaan kiirettä. Nyt aloittaa ilmeisesti soneran lähettiläänäkin - mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan käytännössä. Voisi kuvitella, että hän ei tekisi näitä (pelkästään) rahan takia, koska sitä hän saa todnäk ihan mukavasti päivätyöstäänkin. Onko kyse ihailun halusta?

Varmaan huono itsetunto ja siitä johtuva itsensä korostamisen tarve ja halu saada menestystä/ihailua. Mieleen on jäänyt se, kuinka jossain mainitsi tekevänsä päivätöiden lisäksi "hallitustöitä". Mulle hallitustyöskentelystä tulee mieleen vain pörssiyhtiöiden hallituksissa toimiminen, kun taas Adalmina toimii omaan ammattialaansa liittyvän yhdistyksen hallituksessa. Olen minäkin mukana monenlaisessa yhdistystoiminnassa, muttei ole tullut mieleen kutsua sitä hallitustyöskentelyksi :)  Hän vaikuttaa olevan jonkinlainen moderni Hyacinth Bucket, syitä tähän voi tosiaan vain arvailla. 

Vierailija
150/166 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ammatiltaan?

Vierailija
151/166 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekee työkseen kun on noin rahaa matkustaa?

Vierailija
152/166 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ammatiltaan?

ympäristöasiantuntija tms. suuressa suomalaisessa yhtiössä

Vierailija
153/166 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo ehtinyt unohtaa tuon eropeittelyn ja venkoilun. Noloa.

Vierailija
154/166 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekee työkseen kun on noin rahaa matkustaa?

On hyvin palkatussa asiantuntijatyössä, lisäksi blogista tulee varmasti ihan kivasti lisätienestejä.  En tiedä minkälaisesta perheestä on, mutta seurusteli jo opiskeluaikoina entisen (varakkaan) miehensä kanssa, joten oletettavasti luksuselämä oli miehen varoilla kustannettua. Jälkeenpäin on myös myynyt tuolloin ostettuja luksustuotteita.

Vierailija
155/166 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään häikäisevä tekstin tuottaja.

Vierailija
156/166 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällä  onkin kaksi työtä:), matkusteleminen ja se T O I M I S T O T Y Ö!

Mutta tuota "hallitustyö" sana on varmaankin jotain murretta.

Kyllä minä pärjään ja näin hyvin minulla menee, on varmaankin useamman blokkaajan  tarkoitus esittää kaikille lukijoille. Lieneekö luvallista sitten satuilla, en osaa sanoa.

Uskokoon ken tahtoo, kuka mitäkin, missä milloinkin.

Vierailija
157/166 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta;

Turhaan sitä pauhaatte tuostakin blogi kirjoittajasta, eihän ole saavuttanut yhteiskuntahyödyllisesti mitään blogissaan.

Omia "matkakokemuksiaan" jakaa, sekä kertoilee mistä tykkää ja mitä ostelee.

Yhtä tyhjän kanssa ja noita samaisia juttuja saa lukea, joka lehden bloki -kirjoituksissa.

On tietysti ihan tosi asiallisia, sekä yleishyödyllisiäkin blokeja, joista voi oppia asioita.

Kehuskelun ja hyväksynnän kalasteluja ym. tyhjänpäistä hömppää liikaa.

Miehen jättämiseksi tuleminen on varmaan ollut raskasta kauan sitten ja sitä ei pitäisi enää märehtiä kenenkään.

Mutta aina on ollut näitä minä....minä....minä....minä...minä....ihmisiä ja tulee olemaan.

Vierailija
158/166 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko tuota blogia vielä joku? Nyt on ehkä saavutettu 'arvatkaa mitä' postauksien pohja. Pidempi aika poissa Suomesta joko komennukselle tai lomalle tai ehkä alan vaihto/yrittäjäksi ryhtyminen.  

http://anna.fi/adalminas-secret/unelmaa-kohti/

Ja tosiaan, mitä sille yhteiselle matkablogille tapahtui? Vaiettiinko se vähin äänin kuoliaaksi ilman mitään selityksiä?

Vierailija
159/166 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan komennusta. Firmalla on paljon toimistoja eri maissa, mutta panisin rahani Kiinalle.

Vierailija
160/166 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkablogi ei koskaan oikein saanut tulta alleen, ja sitten tosiaan ilmoittivat vain yhtäkkiä, että sivusto lopetetaan. Todella harmi, siellä oli paljon hyviä juttuja eivätkä tainneet jättää sivustoa ollenkaan auki, vaan koko sivusto ajettiin alas. 

Minusta lähtivät liian kunnianhimoisesti liikkeelle, jos sivu olisikin ollut matkailuun keskittyvä blogi, se olisi varmaan toiminut paremmin, nyt sivustolla oli matkajuttuja, kaksi eri blogia jne. Ideana hyvä, mutta olisi kannattanut kasvattaa sivustoa vähitelleen, kahdelle sivutoimiselle bloggaajalle sivuston pyörittäminen sellaisenaan oli varmasti hurjan työlästä.