Kuukautishäiriöilmoja nyt Suomessakin
Kommentit (466)
Sain ekan Pfizerin ja 30 vuotta kellon tarkasti tulleet menkat menivät sekaisin. 10 päivää väliä ja uudet menkat. Ikinä ei ole ollut kuukautisten kanssa mitään poikkeavaa, vaikka olen käynyt läpi ihan julmetusti raskaita asioita ja stressiä.
Kaikki naiset lähipiiristäni ovat saaneet kuukautisongelmia rokotteesta. Puhutaan maailman laajuisesti useista naisista.
Silmät kiinni vaan ja uutta piikkiä putkeen 🤭
Vierailija kirjoitti:
Tuolla pyörittelen rottien munasarjoja ja koitan yhtäläisyyttä etsiä..PEG-nano saattaa olla syyllinen..
https://www.vauva.fi/keskustelu/3682368/aiotko-ottaa-korona-rokotteen-k…
Tietenkin tuo oli sitten poistettu. Miksi näitä poistetaan, eikö olisi parempi antaa kaikkien sanoa mitä sanovat?
Ite oon 28-v, menkat päivälleen säännölliset jo usealta vuodelta vaikka stressiä on hetkittäin ollut äärimmäisyyksiin saakka. Ekasta rokotteesta menkat alkoi viikkoa aiemmin mitä piti, tokan sain kuukautisten aikaan ja nyt kierto on ollut 43 päivää, mikä on 12 päivää pidempi mitä se on ollut VUOSIIN. Vähän huolettaa. Raskaustestejä jo useampi takana ja kaikki ovat negaa. En oikein tiedä uskallanko ottaa kolmatta rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Sain ekan Pfizerin ja 30 vuotta kellon tarkasti tulleet menkat menivät sekaisin. 10 päivää väliä ja uudet menkat. Ikinä ei ole ollut kuukautisten kanssa mitään poikkeavaa, vaikka olen käynyt läpi ihan julmetusti raskaita asioita ja stressiä.
Kaikki naiset lähipiiristäni ovat saaneet kuukautisongelmia rokotteesta. Puhutaan maailman laajuisesti useista naisista.
Mitä jos ne tuleekin koronasta? Sen voi saada rokotteesta huolimatta. Itsellä ei rokotetta mutta yhtäkkiä niukat menkat ja sitten ei ole kuulunut.
Kumma kun sitä rokotteen nimeä ei koskaan mainita.