Kuukautishäiriöilmoja nyt Suomessakin
Kommentit (466)
Mulla on aina ollu epäsäännölliset, ehkä ne nyt menis normaaleiksi. Lapsiakaan en enää tee, joten tippukoot kohtu vaikka kokonaan pois.
Vaikka lapsia ei enää haluaisikaan, on ehkä olemassa kohonnut syöpäriski elimissä joihin piikkiproteiini kertyy.
Inventor of mRNA Technology: Vaccine Causes Lipid Nanoparticles to Accumulate in ”High Concentrations” in Ovaries, 17.6.2021
Mulla katosi kuulautiset mutta ihanaa jos niin
Mulla ei oo näkynyt myöskään kuukautisia ekan rokotteen jälkeen. Tuleekohan ne takas jos otan toisenkin?
N52, hormonikierukka ollut vuosia (eikä sinä aikana mitään vuotoja) ja pari viikkoa ekan rokotteen jälkeen alkoi menkat.
Toisen rokotteen jälkeen mitään ei ole kuulunut ja parempi niin. Teenkö raskaustestin 😀?
Ystävälläni meni ensimmäisen rokotteen jälkeen kuukautiset täysin sekaisin, eivätkä palanneet säännöllisiksi. Tästä on jo puoli vuotta. Toista hän ei ottanut.
Itse en ole ainuttakaan ottanut.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs nämä on:
Synnynnäiset, perinnölliset ja geneettiset häiriöt 6 6
https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/koronavirus-covid-19-/koronarokott…-
Kiinnostaisi kovasti tietää mitä nämä 6 ovat. Onko ne siis raskaanaolevana rokotteen ottaneiden syntyneitä lapsia vai onko vammat todettu vasta ultrassa?
Todella moni nainen on näitä mRNA-rokotteita ottanut ilman harkintaa, koska on ollut ennennäkömätön informaatiovaikutuskampanja rokotteiden puolesta. Toivotaan, ettei salaliittoteoriat depopulaatiosuunnitelmista olekin totta. Viime aikoina moni salaliittoteoria onkin paljastunut todeksi. Esimerkiksi Sanna Marinin osallisuus mahtavimpien miljardöörien järjestöön, jonka tavoite on maailmantalouden nollaaminen ja uusi (totalitaristinen, kommunistinen?) utopia. Miljardöörit tietenkin olisivat itse keisareina.
Ilmastöhörhöt ovat valmiita menemään hyvin pitkälle oman ideologiansa puolesta. Ovat ennenkin puhuneet ihmisten vähentämisestä. Mitä jos rokotteilla tehdäänkin suuri osa naisista hedelmättömiksi? Esimerkiksi hyvin alussa kuului varoituksia, että nämä rokotteet saattavat saada naisten omat vasta-aineet hyökkäämäämään sikiön kehittymisen mahdollistavaa syncytin-1-proteiinia vastaan. Autoimmuunireaktio, joka tuhoaa kyvyn saada lapsia. Tämä voisi selittää rokotteista johtuvat oudot vuodot, joita tulee myös vaihdevuosien ohittaneille? Tietenkin tämä kaikki kielletään, mutta mistä näitä tietää.
Kun vuoden tai parin sisällä tulee dataa rokotteiden pitkän aikavälin vaikutuksista esim. juuri hedelmällisyyteen, syöpiin, hermostoon tai ADE-vaikutuksesta tulevien varianttien kanssa, niin kuka tulee pyytämään anteeksi? Riittääkö anteeksipyyntö?
Nyt se on tutkittu.
Kuukautishäiriöt johtuu stressistä.
https://www.liebertpub.com/doi/10.1089/jwh.2021.0158
Impact of Stress on Menstrual Cyclicity During the Covid-19 Pandemic: A Survey Study
https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/koronavirus-covid-19-/koronarokott…-
"Sukupuolielimet ja rinnat 132, 102
Runsaat kuukautiset 19, 14
Kivuliaat kuukautiset 13, 11
Kuukautishäiriö 13, 11
Epäsäännölliset kuukautiset 11, 10"
Kuinkahan monen ilmoitus on vielä käsittelemättä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut jo vuosikausia todella säännölliset menkat ja viimeiset 5 vuotta olen seurannut niitä appilla. Kierto on aina ollut 28-30 päivää. Nyt kierto olikin vain 22 päivää, kun menkat tuli viikkoa liian aikaisin ihan todella kivuliaina ja järkyttävän kovan vuodon kanssa, kun yleensä ne on olleet varsin niukat.
Koskaan ennen mikään stressi tms. ei ole vaikuttanut kuukautisiini.
Minä täällä taas. Nyt on toinen piikki saatuna, ja tällä kertaa kuukautisia ei näy eikä kuulu. Reilu viikko sitten olisi pitänyt alkaa (kierto ollut jo 37 päivää) ja raskauden mahdollisuus on nolla. Ärsyttävää, että on mennyt näin epäsäännölliseksi ja jatkuvasti joutuu olemaan varuillaan, että milloin ne sitten yhtäkkiä alkaa. Olotilakaan ei kuitenkaan ole normaali vaan alavatsassa tuntuu menkkamaisia kipuja, mutta vuotoa ei tule.
N31
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kummaa, että nämä jotka eivät ole ottaneet rokotetta meuhkaavat haitoista enemmän kuin he, jotka ovat ottaneet sen.
Itse työskentelen isossa sairaalassa ja yksikään ei ole kertonut kuukautiskierron haitoista. Lähes kaikki kuitenkin ovat siellä rokotettuja. Toki on lyhyitä sairaslomia ollut muutaman päivän kuumeilun takia, mutta siinä kaikki.
Ketä ovat nämä haitoista meuhkaajat täällä, jotka eivät ole ottaneet rokotetta? Jos nainen kertoo, että omissa kuukautisissa on ilmennyt häiriöitä ROKOTTEEN OTTAMISEN JÄLKEEN, niin miten päättelit, että hän olisi jättänyt rokotteen ottamatta??
Vierailija kirjoitti:
Vaikka lapsia ei enää haluaisikaan, on ehkä olemassa kohonnut syöpäriski elimissä joihin piikkiproteiini kertyy.
Inventor of mRNA Technology: Vaccine Causes Lipid Nanoparticles to Accumulate in ”High Concentrations” in Ovaries, 17.6.2021
Reppana ku se proteeiini ei kerry mihinkään vaan häviää parissa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt se on tutkittu.
Kuukautishäiriöt johtuu stressistä.
https://www.liebertpub.com/doi/10.1089/jwh.2021.0158
Impact of Stress on Menstrual Cyclicity During the Covid-19 Pandemic: A Survey Study
Jaa häiriöt ei johtunutkaan helpotuksen tunteesta. :D Mitähän seuraavaksi.
Kokemuksia on monenlaisia, itselläni rokotteet eivät vaikuttaneet kiertoon mitenkään. Olin jo varautunut siihen, että se menisi sekaisin, mutta menkat ovat olleet yhtä säännölliset kuin aiemminkin. Olen myös ystäveni ja työkavereideni kanssa tästä jutellut, eivätkä hekään ole huomanneet mitään outoa.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia on monenlaisia, itselläni rokotteet eivät vaikuttaneet kiertoon mitenkään. Olin jo varautunut siihen, että se menisi sekaisin, mutta menkat ovat olleet yhtä säännölliset kuin aiemminkin. Olen myös ystäveni ja työkavereideni kanssa tästä jutellut, eivätkä hekään ole huomanneet mitään outoa.
Kukaan ei ole väittänytkään, että kaikilla naisilla olisi häiriöitä kuukautisissa. Kiva juttu, että sulla ja ystävilläsi ei ole. Tällainen kommentointi tuntuu kuitenkin yritykseltä mitätöidä ja kyseenalaistaa muiden päinvastaisia kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten hömppää ja hysterisointia. Tuossahan luki, että johtuu todennäköisesti stressistä.
Salaliittohörhöt ovat melekoisen järjestätytyneitä ja esimerkiksi lukituttavat hörhöilyä vastustavaia twittertilejä joukkoilmiannoilla. Ei hämmästytä yhtään että kaikenlaisia rokotusoireita ilmenee kun niitä on päätetty ilmenevän.
Nii, voi kun ei puhutakaan miesflunssasta. Ehkä siihen löytyy jostain vertaistukiryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Todella moni nainen on näitä mRNA-rokotteita ottanut ilman harkintaa, koska on ollut ennennäkömätön informaatiovaikutuskampanja rokotteiden puolesta. Toivotaan, ettei salaliittoteoriat depopulaatiosuunnitelmista olekin totta. Viime aikoina moni salaliittoteoria onkin paljastunut todeksi. Esimerkiksi Sanna Marinin osallisuus mahtavimpien miljardöörien järjestöön, jonka tavoite on maailmantalouden nollaaminen ja uusi (totalitaristinen, kommunistinen?) utopia. Miljardöörit tietenkin olisivat itse keisareina.
Ilmastöhörhöt ovat valmiita menemään hyvin pitkälle oman ideologiansa puolesta. Ovat ennenkin puhuneet ihmisten vähentämisestä. Mitä jos rokotteilla tehdäänkin suuri osa naisista hedelmättömiksi? Esimerkiksi hyvin alussa kuului varoituksia, että nämä rokotteet saattavat saada naisten omat vasta-aineet hyökkäämäämään sikiön kehittymisen mahdollistavaa syncytin-1-proteiinia vastaan. Autoimmuunireaktio, joka tuhoaa kyvyn saada lapsia. Tämä voisi selittää rokotteista johtuvat oudot vuodot, joita tulee myös vaihdevuosien ohittaneille? Tietenkin tämä kaikki kielletään, mutta mistä näitä tietää.
Kun vuoden tai parin sisällä tulee dataa rokotteiden pitkän aikavälin vaikutuksista esim. juuri hedelmällisyyteen, syöpiin, hermostoon tai ADE-vaikutuksesta tulevien varianttien kanssa, niin kuka tulee pyytämään anteeksi? Riittääkö anteeksipyyntö?
Ei kuule pyydelty sikarokotteen haittojakaan anteeksi. Joka ei ole nähnyt mitä siitä seurasi, ei elä tässä todellisuudessa. Lapsett omuuteen on varmaan tulossa kehittyvä busi ness, tiedä vaikka saisit ep steinin näköisen vauvapalleron tilauksesta suoraan kotiovelle!
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän pelottaa, että aiheuttaa pitkässä juoksussa lapsettomuutta ja keskenmenoja kun vaikuttaa kuukautiskiertoon.
Ehkä kannattaa siirtyä lyhyille juoksumatkoille.
Tässä ketjussa miehilläkin menee kierto sekaisin.
On se luonto merkillinen, jos on trolleista kyse.