Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokki-ystävämme kokkaa lapsenne rippijuhliin.

Vierailija
08.08.2014 |

Paljonko olisi ok summa antaa vaivanpalkkaa? Tarkoitus olisi tarjota savusettua lohta, paahtopaistia, paria eri salaattia ja tietenkin kakkua kahvin kanssa. Nämä ystävämme kokkaa ja muut tarjottavat/lisäkkeet ostamme itse.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi siis lapsemme, ei lapsenne :(

Vierailija
2/11 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti korvaatte ostetut tuotteet ja bensa/lippukulut mitä ostosten tekemiseen on mennyt. Tuntipalkan päätätte itse, suosittelen maksamaan enemmän kuin vähemmän, jos haluatte säilyttää ystävyytenne. Kukaan ei tykkää hyväksikäyttäjistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fingerporilaisittain tulkittuna tuokin otsikko tarkoittaa taas kaikenlaista. 

Vierailija
4/11 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no matkarahoja ei tarvitse korvata koska asuu naapurissa.
Ruuista tietenkin maksamme.
Onko 50E vaivanpalkaa mielestänne liian pieni summa? Sanoi itse, että ei halua mitään korvausta, mutta kyllähän se pakko on maksaa.
Tulevat myös perheensä kanssa juhliin.

Vierailija
5/11 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on aika vähän tuo 50e. Ymmärrän ettei hän halua ottaa rahaa vastaan, ehkäpä lahjakortti kylpylään tms. olisi parempi? Hyvältä kuullostaa tarjoilut! Mukavia juhlia!

Vierailija
6/11 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse halua ottaa rahaa, niin mun mielestä 50€ on aika hyvä... Naapurista tulee ja maksatte kamat

Vierailija
7/11 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin 200 e vaivanpalkkaa. 50 e ei kata mitään. Ajattele tuntipalkkaa, mikä kuluu ruokien tekemisiin. 

Vierailija
8/11 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sanonut, ettei halua korvausta, on tökeröä ja jopa loukkaavaa antaa rahaa. Mutta ehkä jokin lahja, laadukas konjakki tms? Ja muistatte avun jatkossa, jos hän tarvitsee apua. Ehkä voisitte tarjoutua joskus vahtimaan hänen lapsiaan, niin vanhemmat saavat omaa aikaa?

Vierailija
9/11 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo ei halua rahaa, niin joku lahjakortti tai (hyvä) viskipullo tai jotain muuta pientä vaivanpalkkaa. Mitä nyt sillä viidellä kympillä saa.

Vierailija
10/11 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sanonut, ettei halua korvausta, on tökeröä ja jopa loukkaavaa antaa rahaa. Mutta ehkä jokin lahja, laadukas konjakki tms? Ja muistatte avun jatkossa, jos hän tarvitsee apua. Ehkä voisitte tarjoutua joskus vahtimaan hänen lapsiaan, niin vanhemmat saavat omaa aikaa?

Vierailija
11/11 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut useammankin tutun juhlissa ruokaa tekemässä ja tarjoilemassa. Vanhemmiltani, siskoltani tai kavereiltani en ole halunnut ottaa vastaan rahaa, vaikka ovat tarjonneet. Olen voinut saada silloin esimerkiksi viinipullon.

Rahaa mulle on maksettu kerran 100 euroa. Silloin kyse oli oikeastaan siitä, että kyseinen tuttu painosti mut tulemaan juhliinsa töihin, kun mukamas ei saanut ketään muuta. Jouduin jopa yöpymään heillä, sillä siivoamisiin ja tiskaamisiin meni aikaa ja he asuivat noin tunnin matkan päässä kodistani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän