Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vika suomalaisessa miehessä?

Vierailija
08.08.2014 |

Tänään uutisoitu kuinka suomalaiset naiset haluavat ulkomaalaisen miehen. Onko ulkomaalaisuus tosissaan niin iso itseisarvo? Jos valittavana olisi täydellinen suomalainen mies tai ei niin hyvä ulkomaalainen naiset ottaisivat silti ulkomaalaisen? 

Ja miksi monet naiset eivät siedä jos mies hankkii vaimon ulkomailta? Esim Venäjältä tai Aasiasta

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun luettuni kiitän jälleen itseäni, että päädyin naimisiin ulkomaalaisen vaimon kanssa. Suomalainen mies on vielä asiallinen näiden kuvottavien suomi-ämmien rinnalla.

Vierailija
82/96 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on vaan turhaa kulissia, vielä joku kaunis päivä evoluutio muuttuu niin että maailmassa on pelkästään miehiä. Miehet ovat valtiaskansa ja naiset ovat orjia. Onneksi en ole syntynyt naiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona- ja kiitospaitojen käyttäminen.

Vierailija
84/96 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:15"]

Suomalainen mies on maailman suurin sika. Ja siten myös ehfoton turn-off, ounou jne. Ja oikeastaan tämä on loukkaus sikoja kohtaan.

[/quote]

Varaa on tommosen läskin sotanorsun ulista. Nainen mene takas keittöön. Nainen on heikompi orjasukupuoli. Naisen ainoa asia on palvella miestä ja jokainen mies on valtias :)

Vierailija
85/96 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:36"]

Leijona- ja kiitospaitojen käyttäminen.

[/quote]

Ilman veteraaneja Suomea ei olisi olemassakaan, nää kaverit haluaa kunnioittaa maamme puolustajia/pelastajia.

Senkin kommunisti.

Vierailija
86/96 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle vaan kelpaa ihan kotimainen laatuliha. Tälläkin hetkellä vain haaveilen eräästä komeasta, seksikkäästä, hiukan hiljaisesta ja jurosta miehestä jonka silmät on pelottavan (tuntuu, että mies näkee kaiken mitä päässäni tapahtuu, jopa.niiden pölypallojenkin liikkeet :D ) läpitunkevat, mutta silti niin ihanan siniset, että voisin niitä tuijotella päivät pitkät. ;)

En sano, että ulkomaisissa olisi vikaa. Ihan yhtälailla heissä on vikaa kuin suomalaisissakin.

Itse vaan tykkään suomi miehistä ja en halua muita. ;)

Vierailija
87/96 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ulkomaalaiset miehet on rumia, lyhyitä, karvaisia ja likaisia, en haluas sellasta naista alistavaa pervoa.

Mutta mielestäni suomalainen mies on maailman paras, se komeus, pituus ja se herrasmiesmäisyys on parasta :)

Vierailija
88/96 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 13:39"]Tämä yksi elätettävänä-tyyppi on täydellinen esimerkki, miksi suomalainen kaljavalas ei kelpaa. Juntti, ennakkoluuloinen rasisti, jolla on käsittämättömän paljon aikaa päivystää palstalla = työtön.

[/quote]

Kaljavalas xD

Vierailija
89/96 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin vanhempieni kanssa Suomeen Keski-Euroopasta, kun olin yläasteella. Yksi iso asia, jonka jo teininä huomasin, joka erottaa suomalaiset ja keskieurooppalaiset miehet, on se ettei suomalaisia miehiä voi deittailla. On aika kamalaa, kun käy yksillä treffeillä, ei suutele eikä mitään ja kun ei vaan synkkaa, niin kun kerrot sen suomalaiselle miehelle kauniisti niin tämä raivostuu ja alkaa vainoamaan tekstareilla, viesteillä, puheluilla jne. Eikä mikään auta, kun mikään selitys ei suomalaiselle miehelle "riitä", etenkään se että ei vaan synkannut. Mä en enää uskalla tapailla ketään suomalaista miestä, koska kaikista tuntuu saavan vainoajan peräänsä. Voi vaan kuvitella että kuinka vaikeaa suomalaisesta miehestä on erota parisuhteessa, jos aloite erosta on ollut naisen! Ei ihme että täällä niin moni nainen kuolee exänsä surmaamana, kun sairaalloinen takertuminen tuntuu olevan suomalaismiesten kansansairaus.

Vierailija
90/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ulkomaalainen mies, vaikka en ajattele että suomalaisissa miehissä mitään vikaa on. Itse asiassa en koskaan halunnut ulkomaalaista miestä, vaan päinvastoin suhtauduin aika suurella epäilyksellä sellaisiin, kulttuurierot, naisen asema jne. 

Mutta suomalaisiin miehiin on minusta kauhean vaikea tutustua. He eivät tee aloitteita ja jos joskus niitä itse tein, sain tylytystä vastaukseksi, ehkä koska en ole mikään missi vaikken kauhean rumakaan. Tavis vaan. Ulkomaalaiset miehet sen sijaan on minusta aina olleet erittän kiinnnostuneita, ihan kassajonoissa tai bussipysäkillä tulleet flirttiä silmäkulmassa juttelemaan, ja ihan selvinpäin mikä on iso bonus. Lopulta sitten kun lähes nelikymppinen jo olin eikä suomalaista miestä ollut etsimisestä huolimatta löytynyt, otin ulkomaalaisen. Enkä ole kyllä katunut, en mitään muuta kuin sitä kuin että niin vanhaksi asti pidin yllä ennakkoluulojani ulkomaalaisia kohtaan ja torjuin monta potentiaalisesti ihan hyvää miestä.

Vierailija
91/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täysin samanlaiset olisi, tietysti ottaisin suomalaisen. Omaa kieltä on kiva puhua. Mutta suomalaisissa miehissä on paljon vikaa: juoppous, rasismi, sovinismi, yleinen junttius, sivistymättömyys, patriotismi, tyylitajuttomuus, epäterveelliset elämäntavat, laiskuus, keskustelukyvyttömyys. Noin niinkuin aluksi ja yleistäen...

Vierailija
92/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:47"]

Itselläni on ulkomaalainen mies, vaikka en ajattele että suomalaisissa miehissä mitään vikaa on. Itse asiassa en koskaan halunnut ulkomaalaista miestä, vaan päinvastoin suhtauduin aika suurella epäilyksellä sellaisiin, kulttuurierot, naisen asema jne. 

Mutta suomalaisiin miehiin on minusta kauhean vaikea tutustua. He eivät tee aloitteita ja jos joskus niitä itse tein, sain tylytystä vastaukseksi, ehkä koska en ole mikään missi vaikken kauhean rumakaan. Tavis vaan. Ulkomaalaiset miehet sen sijaan on minusta aina olleet erittän kiinnnostuneita, ihan kassajonoissa tai bussipysäkillä tulleet flirttiä silmäkulmassa juttelemaan, ja ihan selvinpäin mikä on iso bonus. Lopulta sitten kun lähes nelikymppinen jo olin eikä suomalaista miestä ollut etsimisestä huolimatta löytynyt, otin ulkomaalaisen. Enkä ole kyllä katunut, en mitään muuta kuin sitä kuin että niin vanhaksi asti pidin yllä ennakkoluulojani ulkomaalaisia kohtaan ja torjuin monta potentiaalisesti ihan hyvää miestä.

[/quote]Ja elätte Suomessa suomalaisen miehen elätettävänä oletan

Vierailija
93/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on juuri kolmosen kuvailema mies. On maailman luotettavin ja välittävin mies ikinä eli hajoa siihen vihervassari.

Mitä tulee keskustelutaidottomuuteen. On se niin hienoa, kun saa joskus miehen pakotettua keskustelemaan. Joku rastapäähomppeli ei ikinä olis niin haastava kuin oma patriotistini.

Vierailija
94/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiongelma. Varsinkin vähän vanhemmilla (yli 40) ikävän yleinen. 

Vierailija
95/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:50"]

Jos täysin samanlaiset olisi, tietysti ottaisin suomalaisen. Omaa kieltä on kiva puhua. Mutta suomalaisissa miehissä on paljon vikaa: juoppous, rasismi, sovinismi, yleinen junttius, sivistymättömyys, patriotismi, tyylitajuttomuus, epäterveelliset elämäntavat, laiskuus, keskustelukyvyttömyys. Noin niinkuin aluksi ja yleistäen...

[/quote]Höpö höpö, suomessa on miljoonia täysin raittiita miehiä jotka päihittää sivistyksessäkin ihan kenet tahansa.

Vierailija
96/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mäkin olen miettinyt. Mä en ole koskaan haikaillut ulkomaalaisen perään, ja olenkin löytänyt rinnalleni ihanan, suomalaisen miehen. Toki hänessäki on vikansa, aivan samoin kuin niissä kaikissa ulkomaalaisissakin.

Tiedö sitten onko ulkomaalainen puoliso jonkinlainen statussymboli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi