Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vika suomalaisessa miehessä?

Vierailija
08.08.2014 |

Tänään uutisoitu kuinka suomalaiset naiset haluavat ulkomaalaisen miehen. Onko ulkomaalaisuus tosissaan niin iso itseisarvo? Jos valittavana olisi täydellinen suomalainen mies tai ei niin hyvä ulkomaalainen naiset ottaisivat silti ulkomaalaisen? 

Ja miksi monet naiset eivät siedä jos mies hankkii vaimon ulkomailta? Esim Venäjältä tai Aasiasta

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:08"]

Useimmat naiset haluavat kuitenkin vakituisen parisuhteen. Ei se jalkoja levittämällä onnistu. Ja sitten itketään, kun ei sitä kosintaa kuulu tai ei löydy edes miestä, joka viihtyisi vähänkään pidempään.

[/quote]

Näin se on. Parisuhteessa kun ei jalkoja levitellä.

Vierailija
62/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:50"]

Jos täysin samanlaiset olisi, tietysti ottaisin suomalaisen. Omaa kieltä on kiva puhua. Mutta suomalaisissa miehissä on paljon vikaa: juoppous, rasismi, sovinismi, yleinen junttius, sivistymättömyys, patriotismi, tyylitajuttomuus, epäterveelliset elämäntavat, laiskuus, keskustelukyvyttömyys. Noin niinkuin aluksi ja yleistäen...

[/quote]

Olen kovin pahoillani, että olet noin rajouttautunut.

m40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisessa miehessä on huonoa suomalaisuus. Suomalaisuus on noloa ja hävettävää eikä kukaan myönnä ulkomailla olevansa suomalainen. Jos suomalaiset miehet lopettais saunomisen sun muun hävettävän paskan niin niillä vois olla jotain toivoakin. Ruotsinkieliset suomalaiset miehet on jo kiinnostavampia. Kaikki ketä mä lähemmin tunnen vaihtaisi heti kansalaisuuden johonkin parempaan ja sen takia moni tekee ainakin lapsia ulkomaalaisten kanssa. Me ollaan tästä aiheesta puhuttu monta monta kertaa ja kyllä tää on selvästi yleisin syy.

Vierailija
64/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mun miehessä noita "perinteisiä" suomalaisten miesten vikoja <3

Vierailija
65/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 17:16"]

En ymmärrä, miksi automaattinen oletus monella on, että suomalaisessa miehessä on jotain vikaa, kun on ulkomaalainen mies "valittu". Ei kai kukaan erityisemmin valitse, kehen rakastuu. Minulla on ulkomaalainen (keskieurooppalainen) mies, mutta ei se silti tarkoita sitä, että suomalaisissa miehissä olisi jotain vikaa tai etten olisi saanut suomalaista miestä. 

Ai niin, ja asutaan täällä miehen kotimaassa, missä tutustuttiinkin. Molemmat koulutettuja ja käydään töissä, enkä usko että monetkaan minun perääni mamua täällä huutelee.

[/quote]

Näinpä juuri. Minulla on amerikkalainen mies. Tutustuttiin asuessamme Ranskassa, eli oltiin molemmat mamuja. Nykyään asutaan Suomessa ja molemmilla on koulutusta vastaavat, hyvin palkatut työpaikat (yksityisellä sektorilla, eli ei eletä suomalaisen lihaa syövän heteromiehen rahoilla). Mieskin puhuu nyt reilun kahden vuoden Suomessa asumisen jälkeen ihan kohtuullisen hyvin suomea.

Mies on afrikkalaistaustainen, joten mamukommentteja on tullut kuultua aina toisinaan. Yleensä kommentit kyllä loppuvat siinä vaiheessa, kun käy ilmi, että mieheni tosiaan on amerikkalainen, korkeakoulutettu ja tienaa itse omat rahansa.

Mutta ilmeisesti minäkin olen joidenkin silmissä kansakunnan petturi ja eksotiikan tavoittelija. Olisi kai pitänyt säästää itseäni Ranskassa asuessani sitä päivää varten, kun ehkä muutan takaisin Suomeen, että olisin sitten voinut ottaa suomalaisen miehen.

[/quote]Ei tuo mitään takaa kun myös yksityiselle palkataan erivärisiä palkakkatuella.

Vierailija
66/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan katsonut miehen kansallisuutta. En usko että sitä kukaan katsoo. Ravintolassa (vähän nuorempana) osa miehistä tuli juttelemaan illanmittaan. Sitten osa tuli valomerkin jälkeen. Kumman valitsen jos valitsen? 

Vierailija
67/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 17:16"]

En ymmärrä, miksi automaattinen oletus monella on, että suomalaisessa miehessä on jotain vikaa, kun on ulkomaalainen mies "valittu". Ei kai kukaan erityisemmin valitse, kehen rakastuu. Minulla on ulkomaalainen (keskieurooppalainen) mies, mutta ei se silti tarkoita sitä, että suomalaisissa miehissä olisi jotain vikaa tai etten olisi saanut suomalaista miestä. 

Ai niin, ja asutaan täällä miehen kotimaassa, missä tutustuttiinkin. Molemmat koulutettuja ja käydään töissä, enkä usko että monetkaan minun perääni mamua täällä huutelee.

[/quote]

Näinpä juuri. Minulla on amerikkalainen mies. Tutustuttiin asuessamme Ranskassa, eli oltiin molemmat mamuja. Nykyään asutaan Suomessa ja molemmilla on koulutusta vastaavat, hyvin palkatut työpaikat (yksityisellä sektorilla, eli ei eletä suomalaisen lihaa syövän heteromiehen rahoilla). Mieskin puhuu nyt reilun kahden vuoden Suomessa asumisen jälkeen ihan kohtuullisen hyvin suomea.

Mies on afrikkalaistaustainen, joten mamukommentteja on tullut kuultua aina toisinaan. Yleensä kommentit kyllä loppuvat siinä vaiheessa, kun käy ilmi, että mieheni tosiaan on amerikkalainen, korkeakoulutettu ja tienaa itse omat rahansa.

Mutta ilmeisesti minäkin olen joidenkin silmissä kansakunnan petturi ja eksotiikan tavoittelija. Olisi kai pitänyt säästää itseäni Ranskassa asuessani sitä päivää varten, kun ehkä muutan takaisin Suomeen, että olisin sitten voinut ottaa suomalaisen miehen.

[/quote]Ei tuo mitään takaa kun myös yksityiselle palkataan erivärisiä palkakkatuella.

[/quote]

No niinpä tietenkin. Eli jos minunkin mieheni olisi ollut valkoihoinen amerikkalainen, niin ei olisi ollut pelkoa tuosta palkkatuesta ja sinäkin olisit jo heti ensimmäisen viestini jälkeen voinut hengittää ihan rauhassa. Mutta kun ei... Noh, voin lohduttaa. Ei ole kyse palkkatuetusta työpaikasta, vaan sellaisesta reilu 5000 euroa kuussa käteen tuottavasta asiantuntijatehtävästä.

Vierailija
68/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavaa, kun puolet palstalla käyvistä miehistä vinkuu, että miksi naiset eivät anna seksiä, ja toinen puolikas haukkuu naisia, kun antavat seksiä, eivätkä edes tajua hävetä. Yhteistä toki kummallakin ryhmällä se, että itsessä ei ole mitään vikaa, vaan kaikki paha johtuu naisista. Ja miehekäs mies itkee mammapalstalla.

Vierailija
69/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 17:53"]

En ole koskaan katsonut miehen kansallisuutta. En usko että sitä kukaan katsoo. Ravintolassa (vähän nuorempana) osa miehistä tuli juttelemaan illanmittaan. Sitten osa tuli valomerkin jälkeen. Kumman valitsen jos valitsen? 

[/quote]

Sä et ymmärrä mitään. Kansalaisuus on tosi tärkeää vaikka kuinka monelle ja aussi lasketaan suomalaista paremmaksi. Mut paikallisia mamuja deitataan eksotiikan takia ja niissä on selvä on jako ja mustia deittaava ei ole yleensä arabien kanssa ja sama toisinpäin. 

Vierailija
70/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies on maailman suurin sika. Ja siten myös ehfoton turn-off, ounou jne. Ja oikeastaan tämä on loukkaus sikoja kohtaan.

Vierailija
71/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisimpä että suomalaisilla miehillä on suomessa ihan yhtä paljon vientiä kuin ulkomaalaisillakin. Paremman näköisillä ja supliikkimiehillä enemmän ja muilla vähemmän. Tuskin se syntyperä tuossa on ratkaiseva tekijä.

Vierailija
72/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:30"]

Väittäisimpä että suomalaisilla miehillä on suomessa ihan yhtä paljon vientiä kuin ulkomaalaisillakin. Paremman näköisillä ja supliikkimiehillä enemmän ja muilla vähemmän. Tuskin se syntyperä tuossa on ratkaiseva tekijä.

[/quote]

Ei kun se kansalaisuus on ratkaisevaa. Jos ei kiinnosta olla suomessa niin ei suomalaisen kanssa olemalla suomesta pääse pois. Sun oma status myös nousee ja aiheuttaa kateellisuutta. ulkomailta sä voit kertoa sun paremmasta elämästä. 

Vierailija
73/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten miesten vikoja, joihin itse kiinnitin huomiota sinkkuna ollessani:

- ruma ulkonäkö

- hapan, pessimistinen, kyyninen luonne

- epäsosiaalisuus, usein ei muita (läheisiä) kavereita kuin puoliso

Vierailija
74/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olin vapaalla jalalla eipä suomalaiset miehet lähestynyt mua millään tavalla (vaikka olen ihan ok näköinen, hyvät elämän tavat omaava ja työssä käyvä nainen). Jotenkin vain päädyin seurustelemaan ulkomaalaisen miehen kanssa.

Vierailija
75/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt aluksi: suomalainen mies on ensinnäkin keskimäärin ruma kaljamahainen pottunokka, jonka ulosanti on luolamiestasoa. Suomalainen mies on myös kunnianhimoton, keskimäärin huonosti koulutettu, omaa huonon itsetunnon ja siitä seuraa ongelmia kuten alkoholismi, lisäksi suomimies on äreä, ei osaa ilmaista tunteitaan ei vaimolleen eikä lapsilleen. Lista on loputon. Pahinta tässä tietysti on, että ME SUOMALAISET NAISET KASVATAMME NÄITÄ KAAMEITA SUOMIMIEHIÄ!

Vierailija
76/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:47"]

Itselläni on ulkomaalainen mies, vaikka en ajattele että suomalaisissa miehissä mitään vikaa on. Itse asiassa en koskaan halunnut ulkomaalaista miestä, vaan päinvastoin suhtauduin aika suurella epäilyksellä sellaisiin, kulttuurierot, naisen asema jne. 

Mutta suomalaisiin miehiin on minusta kauhean vaikea tutustua. He eivät tee aloitteita ja jos joskus niitä itse tein, sain tylytystä vastaukseksi, ehkä koska en ole mikään missi vaikken kauhean rumakaan. Tavis vaan. Ulkomaalaiset miehet sen sijaan on minusta aina olleet erittän kiinnnostuneita, ihan kassajonoissa tai bussipysäkillä tulleet flirttiä silmäkulmassa juttelemaan, ja ihan selvinpäin mikä on iso bonus. Lopulta sitten kun lähes nelikymppinen jo olin eikä suomalaista miestä ollut etsimisestä huolimatta löytynyt, otin ulkomaalaisen. Enkä ole kyllä katunut, en mitään muuta kuin sitä kuin että niin vanhaksi asti pidin yllä ennakkoluulojani ulkomaalaisia kohtaan ja torjuin monta potentiaalisesti ihan hyvää miestä.

[/quote]Ja elätte Suomessa suomalaisen miehen elätettävänä oletan

[/quote]

Elätettävänä? Me olemme molemmat, sekä mieheni että minä, hyvätuloisia IT-ammattilaisia. Mistä ihmeestä tulee se ennakkoluulo, että ulkomaalainen olisi työtön yhteiskunnan tai naisensa elätti? Varmaan nämä samat ihmiset olettaa että ulkomaalainen mies on myös tummaihoinen sekä muslimi. Nämäkään oletukset ei pidä meidän tapauksessa paikkaansa. 

Vierailija
77/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:49"]

1% suomalaisista miehistä on viisaita+hyvä näkösiä

[/quote]

mä en ymmärrä, missä sä asut? tällä helsingissä ainakin on fiksuja ja hyvännäköisiä miehiä pilvin pimein.

[/quote]

Samaa mietin. Ilmeisesti suurin osa ketjuun vastanneista on jostain Lapista tai Keravalta. Ei Helsingissä mitään Kiitos-paita juntteja pyöri.

[/quote]

Kyllä mä ainakin tiedän Vantaalla asuvan miehen, joka on Helsingissä töissä ja sillä on paitsi leijonakoru, myös leijonatatuointi. Käääääääääääääk! On muuten mukava, puhelias tyyppi.

Vierailija
78/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet on tunteettomia, itsekkäitä, sovinistisia juntteja, jotka eivät myöskään ulkoisesti ole kovin viehättäviä. En ottaisi muslimia, enkä mustaa miestä, mutta muista länsimaista kotoisin olevat miehet on kyllä paljon parempi vaihtoehto kuin suomalainen. Olin pitkään amerikkalaisen miehen kanssa, eikä sen jälkeen yksin kertaisesti voi tyytyä suomalaiseen, mieluummin olen sitten yksin. 

Minua ei haittaa jos suomalainen mies tapaa ulkomaalaisen naisen, molemmat rakastuu ja päätyvät pariksi. Mutta kehitysmaasta kotoisin olevan köyhän naisen ostaminen netistä, koska "hän on niin kivan nöyrä ja alistuva", on kuvottavaa. 

Vierailija
79/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:49"]

1% suomalaisista miehistä on viisaita+hyvä näkösiä

[/quote]

tutkitko useinkin suomalaisten miesten näkökykyä?? 

1% suomalaisista naisista on viisaita+hyvännäköisiä

Vierailija
80/96 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun suomalaisessa miehessä ole mitään vikaa. Vika on niissä, joiden mielestä on oikein haukkua muita. Suomessa on paljon hyviä miehiä. Mä tykkään! Mutta tuo yksi riittäköön mun rakkaks :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi