Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan käynyt Buffassa? Miten se toimii?
08.08.2014 |
Onko toi päivän lounas mukana siinä buffetissa vai onko se ala carte tyylisesti ja pizzabuffa erikseen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen käynyt, mutta en muista. Syötiin vain niitä pizzoja sun muuta. Mielestäni kyllä kaikki kuului siihen hintaan mitä siinä oli tarjolla.
Sorry, ei musta oikein ollut nyt apua.