Lue keskustelun säännöt.
En aio katsoa Putousta
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä olen katsonut kaikki muut kaudet paitsi en ensimmäistä. Nyt en aio katsoa.
Jäät niin paljost paitsi ja olet outsider.
Autistille on kaikki muutokset niin vaikeita.
En aio minäkään. Aikaisemmat kaudet olen katsonut, mutta tämä ei kiinnosta pätkän vertaa.
Et ole. Putouksen katsominen tekee ihmisestä tylsän.