Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pitkässä parisuhteessa, olisitko tyytyväinen tällaiseen seksielämään

Vierailija
08.08.2014 |

- vaimo fyysisesti ok kunnossa oleva nelikymppinen, ei ylipainoa

- vaimo ei käytännössä koskaan tee aloitetta seksiin

- seksiä noin kerran viikossa, kovin paljon useammin ei innostu. Toisaalta kuivia kausia ei ole eli suunnilleen kerran viikossa takuu pitää

- antaa nuolla pillua

- saa orkun suuseksissä ja joskus penetraatiossa

- imee jonkin verran munaa muttei ikinä loppuun asti

- ei koskaan puhu seksistä eikä siihen liittyvistä toiveistaan.

Tällainen tapaus. Vähän sellaista vaniljaseksimeinininkiä tämä mut toisaalta takuusaanti, mikä ei laosiperheissä ja yli 10 v. suhteissa ole itsestäänselvyys.

Olisitko tyytyväinen, mies?

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:00"]

- seksiä noin kerran viikossa, kovin paljon useammin ei innostu. Toisaalta kuivia kausia ei ole eli suunnilleen kerran viikossa takuu pitää

- antaa nuolla pillua

Tällainen tapaus. Vähän sellaista vaniljaseksimeinininkiä tämä mut toisaalta takuusaanti, mikä ei laosiperheissä ja yli 10 v. suhteissa ole itsestäänselvyys.

[/quote]

Näin naisena en olisi tyytyväinen omaan osuuteeni tuollaisessa seksissä. Vaniljaseksi on enemmän sellaista no-joo-tuu-nyt-mutta-äkkiä-niin-tämäkin-on-hoidettu-pois-päiväjärjestyksestä!

Meilläkin on seksiä useinmiten vain kerran viikossa (käytännön syistä, työmatkoja, teinejä, kiirettä jne) kotioloissa mutta aina on molemminpuolista suuseksiä loppuun saakka, upeaa rakastelua pitkään ja hartaasti, puhumme seksistä, haaveistamme ja toiveistamme avoimesti ja toteutamme toistemme hassuja fantasioita ihan mielellään. Esileikki alkaa usein jo töissä päivällä tuhmilla viesteillä ja lupauksilla;D Teen usein aloitteen ja olen fyysisesti kunnossa ja huolehdin ulkonäöstäni.

Ikää meillä tosin on 50+/- ja yhdessä jo 20v

Vierailija
82/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15,teillä on hyvä tahti! Tiedän omasta tuttavapiiristä tapauksia, joissa on oltu 6kk-vuosi ilman seksiä. En pystyisi enää olemaan ystävällinen tollaisessa tilanteessa.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:00"]

- antaa nuolla pillua

Olisin.

-Mies 35

Vierailija
84/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:23"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:16"]Mitäpä jos kertoisit vaimollesi, että haluaisit nähdä hänet toisen miehen kanssa?

Voin kertoa, että meillä tämä ajatus sai itseni ihan liekkeihin. 

Toteutettukin se ja tätä on kestänyt nyt 2v. Ihan mahtavaa! Samalla avautu monia asioita, joista on ollut pakko puhua. Fantasiat, toiveet ja ajatukset ovat muuttuneet avoimemmiksi ja näin ollen meidän seksielämä muuttunut paljon paremmaksi!

nim. yli 15v naimisissa

[/quote]

Mä en millään voi uskoa että tämä ehdotus johtaisi mihinkään hyvään meidän elämässä. En usko että vaimo innostuisi, päin vastoin.Ei tuo minuakaan houkuttele vaikken täysillä tyrmääkään.

Ap

[/quote]

Eihän tuo tapahdu heti-mulle-kaikki-nyt periaatteella. Varmasti puoli vuotta puhuttiin, pohdittiin ja fiilisteltiin. Jo se ajatus siitä, että mies ehdotti, sai minut lämpenemään. 

Vierailija
85/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:40"]Aika asiakeskeisesti Ap kuvailee vaimoaan, joten intohimo taitaa olla molemmin puolin väljähtynyt tai sitten se ei ole koskaan roihunnutkaan. Jos sitä on joskus ollut, voisi sitä yrittää itsekin herätellä ja katsoa lähteekö vaimo mukaan.

[/quote]

Asiakeskeisesti kyllä, siitä saa helposti tylyn vaikutelman, mutta se on mun tapa käyttää kieltä. Siis verbaalisesti. Muuten käytän kieltä hellästi mutta määrätietoisesti.

Ap

Vierailija
86/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi missään nimessä tyytyväinen! Meillä on lähes päivittäin seksiä ja joskus voi olla useammankin kerran päivässä, parhaimpina päivinä ollut 5-6 kertaa (mut ei kovin yleisesti). Suhteen alussa naiseni ei ollut niin seksuaalinen, mutta kun otan hänet aina huomioon seksissä, niin hyvä seksi vaan ruokkii itse itseään ja alun jälkeen hänkin alkoi haluamaan lähes päivittäin. Toki meilläkin on joskus päiviä ettei seksiä ole, mutta onneksi ne ei ole pitkiä jaksoja. Meillä molemmat tekee aloitteita ja se juuri on ihanaa kun tietää toisenkin himoitsevan minua. Rakastan naistani yli kaiken ja olen erittäin onnellinen. Meillä on perheessä alakoululainen eli normaalia perhearkea meillä eletään. Suunnitelmissa on että kohta yritetään vauvaa, niin saa sitten nähdä miten se tulee vaikuttamaan seksielämäämme... toivottavasti ei isommin.

Vierailija
87/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:27"]

Ihan kuin meillä, oletkohan mun mies... Jaksan kerran viikossa jos mies tekee aloitteen. Syy on se että en saa toimituksesta mitään. Teeskentelen saavani. Mies on liian kovakourainen ja koko touhu on jyystöä. Ei osaa yhtään käsitellä hellästi ja puhua romanttisia. Tuntuu että olen vaan tyhjennysväline.

[/quote]

Tätä en voi ymmärtää mitenkään. Miksi ihmeessä teeskentelet? Mikset sano suoraan (sen voi sanoa myös loukkaamatta toista) että et nauti ja että mies on liian kovakourainen? Miksi haluat jatkaa huonoa seksiä kun se voisi olla hyvääkin? Jos et halua paljastaa, että olet aina valehdellut miehellesi, niin sano sitten että jostain syystä nyt tästä eteenpäin et enää nauti niin kovakouraisesta menosta.

Vierailija
88/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta oman mieheni puolesta sanoisin, että ei olisi tyytyväinen (mies nelikymppinen, meillä yli 10v suhde ja useampi pieni lapsi). Tuossa listassa olisi tyytymätön etenkin seksin vähäiseen määrään, naisen aloitekyvyttömyyteen ja siihen ettei seksistä/toiveista puhuta.

Vierailija
89/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt toista naista?

Vierailija
90/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:27"]

Ihan kuin meillä, oletkohan mun mies... Jaksan kerran viikossa jos mies tekee aloitteen. Syy on se että en saa toimituksesta mitään. Teeskentelen saavani. Mies on liian kovakourainen ja koko touhu on jyystöä. Ei osaa yhtään käsitellä hellästi ja puhua romanttisia. Tuntuu että olen vaan tyhjennysväline.

[/quote]

Tätä en voi ymmärtää mitenkään. Miksi ihmeessä teeskentelet? Mikset sano suoraan (sen voi sanoa myös loukkaamatta toista) että et nauti ja että mies on liian kovakourainen? Miksi haluat jatkaa huonoa seksiä kun se voisi olla hyvääkin? Jos et halua paljastaa, että olet aina valehdellut miehellesi, niin sano sitten että jostain syystä nyt tästä eteenpäin et enää nauti niin kovakouraisesta menosta.

[/quote]

No jos 15 vuoden jälkeen sanon että tästä päivästä alkaen tykkäänkin ihan muusta niin kai se tajuaa että jotain outoa tässä on.

Vierailija
91/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:41"]15,teillä on hyvä tahti! Tiedän omasta tuttavapiiristä tapauksia, joissa on oltu 6kk-vuosi ilman seksiä. En pystyisi enää olemaan ystävällinen tollaisessa tilanteessa.

Ap.

[/quote]

Onhan noita tosi harvoin harrastavia tullut vastaan minullakin. Jos meillä ei tapahtuisi mitään noin pitkään aikaan, tulisin hulluksi. Olen hyvin herkkä aistinen nainen ja tunnen mieheni luita ja ytimiä myöden. Aistin heti kosketuksesta, jos joku asia painaa mieheni mieltä ja teen paljon töitä pitääkseni lämmön ja läheisyyden tallessa suhteessa. Mieheni arvostaa varmasti tätä vaikka itse hän saattaisi joskus lipua kauemmaksi. Mutta en päästä.

Kuinka teillä ap, onko sellaista arjen läheisyyttä ollenkaan? Suuteletko vaimoasi, kun tulet kotiin töistä (tai vaimo tulee). Halailetteko ohi mennessä kotona välillä muuten vain? Käyttekö yhdessä pesulla, jos ei ole kiire mihinkään?

Vaikea sanoa juuta eikä jaata, kun en teitä tunne. Jos suhteessa on ollut aluksi lämpöä ja läheisyyttä, se pitää kyllä jotenkin säilyttää. Tai osa siitä ainakin. Naisen haluihin vaikuttaa paljon kokonaisvaltaiset kokemukset ts. kuinka helppoa tai hyvää elämä miehen kanssa on. Mitenkä nainen tuntee miehensä näkevän hänet.

Ei tainnut tulla kyllä mitään tolkkua, mutta ei minulta yleensäkään järjen hiventä löydä:) 12v silti naimisissa sen minulle täydellisen elämänkumppanin kanssa. Mies taitaa olla ihan yhtä sekaisin.

Vierailija
92/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vieraiija" time="08.08.2014 klo 10:05"]Oletko miettinyt toista naista?

[/quote]

En vakavissani. Mutta haaveilen erittäin usein seksistä toisten naisten kanssa, kuten uskoakseni kaikki terveet miehet.

Jos voisin olla varma etten jäisi kiinni ja ettei tauteja tarttuisi, olisi pettäminen lähellä jos nainen olisi upea. Mutta koskaan ei ole varmuutta joten tuskin tulee tapahtumaan.

Vierailija
93/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, aika paha.

Jos suhde on muuten erinomainen, en lähtisi eroamaan tuon takia.

Vierailija
94/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 (ja 15): hyvää tekstiä sinulta. Meillä vaimo on kylmempi kuin minä, ei romanttista sorttia oikein. Unohtaa joskus mun syntymäpäivät jne. Halauksissa ja suuteluissa ("arjen ohitustilanteissa") se olen minä joka tarraa kiinni.

Vaimoni on naisellinen, mutta hänessä on monia piirteitä jotka ovat tyypillisempiä miehille kuin naisille. Ja se on mielestäni ollut enemmän hyvä kuin huono asia.

Lisäksi kotitausta on sellainen, että tunteiden osoittaminen ei ole ollut tapana. Hän kantaa sitä mukanaan varmasti. Meillä on hyvä suhde, mutta intohimoisempana se olisi parempi.

Ap

Vierailija
95/103 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vahingossa vanhan ketjun ja täytyy sanoa, että on kuin suoraan omasta elämästä. Enkä todellakaan ole tyytyväinen. Ja kun vaimo ei näistä halua puhua, niin parannusta ei ole luvassa.

Vierailija
96/103 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä joka viikko!!!! Luuletteko elävänne 1950-lukua, vai miten menette tuollaisiin äärimmäisyyksiin?

Vierailija
97/103 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan nainen on hiukan yli 40v, alkaa seksielämässä paras kausi. Odottele sitä. Jos alat vaatia seksiä tässä vaiheessa enemmän kuin naisesi haluaa, voi tulla entistä pitempää kuivaa kautta. Nainen kokee painostuksena sellaisen. Voithan säkin runkata vaikka joka päivä. Ei sen tarvii loppua, kun astutaan parisuhteeseen, tai parisuhdetta on kestänyt kauankin. 

Ehkä naisen puolesta. On kohtalon ivaa, että monella miehellä seksielämän alamäki alkaa 40 aikoihin kiihtyä. Pitäisi naistenkin silloin muistaa, etteivät painosta ja että kaikilla on aina oikeus kieltäytyä.

Vierailija
98/103 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Seksin määrässä ei ole sinänsä mitään vikaa, mutta ei sillä ole mitään merkitystä, jos joutuisin koko ajan tekemään aloitteita.

En yksinkertaisesti jaksaisi enää olla tuollaisessa tilanteessa kiinnostunut seksistä. Sanoisin sen suoraan vaimolle ja antaisin olla.

Vierailija
99/103 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos kertoisit vaimollesi, että haluaisit nähdä hänet toisen miehen kanssa?

Voin kertoa, että meillä tämä ajatus sai itseni ihan liekkeihin.

Toteutettukin se ja tätä on kestänyt nyt 2v. Ihan mahtavaa! Samalla avautu monia asioita, joista on ollut pakko puhua. Fantasiat, toiveet ja ajatukset ovat muuttuneet avoimemmiksi ja näin ollen meidän seksielämä muuttunut paljon paremmaksi!

nim. yli 15v naimisissa

Olet vastenmielinen.

Vierailija
100/103 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs hemmettiä sinä sitten teet? 

Ei miehen pidä sinun puolestasi tehdä asioita. 

Seksistä joko pitää tai ei pidä. Jos pitää niin sitä haluaa riippumatta miehen tekemisistä.

Valitat vaan siitä että mies ei tee tuota ja tuon tekee väärin. MITÄ HELVETTIÄ SINÄ TEET? Muuta kuin valitat.