Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pitkässä parisuhteessa, olisitko tyytyväinen tällaiseen seksielämään

Vierailija
08.08.2014 |

- vaimo fyysisesti ok kunnossa oleva nelikymppinen, ei ylipainoa

- vaimo ei käytännössä koskaan tee aloitetta seksiin

- seksiä noin kerran viikossa, kovin paljon useammin ei innostu. Toisaalta kuivia kausia ei ole eli suunnilleen kerran viikossa takuu pitää

- antaa nuolla pillua

- saa orkun suuseksissä ja joskus penetraatiossa

- imee jonkin verran munaa muttei ikinä loppuun asti

- ei koskaan puhu seksistä eikä siihen liittyvistä toiveistaan.

Tällainen tapaus. Vähän sellaista vaniljaseksimeinininkiä tämä mut toisaalta takuusaanti, mikä ei laosiperheissä ja yli 10 v. suhteissa ole itsestäänselvyys.

Olisitko tyytyväinen, mies?

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanosin että se puhumattomuus hankaloittaa. Ite en suoraan kehtaa, mutta varsin hyvin meillä toimii kaksimielisyydetkin. Oisko se aloitekyvyttömyys vaan harjoittelun puutetta vai eikö kiinnosta? Hyvi eri tilanne.

Nainen täällä huutelee.

Vierailija
2/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:24"]30 (ja 15): hyvää tekstiä sinulta. Meillä vaimo on kylmempi kuin minä, ei romanttista sorttia oikein. Unohtaa joskus mun syntymäpäivät jne. Halauksissa ja suuteluissa ("arjen ohitustilanteissa") se olen minä joka tarraa kiinni.

Vaimoni on naisellinen, mutta hänessä on monia piirteitä jotka ovat tyypillisempiä miehille kuin naisille. Ja se on mielestäni ollut enemmän hyvä kuin huono asia.

Lisäksi kotitausta on sellainen, että tunteiden osoittaminen ei ole ollut tapana. Hän kantaa sitä mukanaan varmasti. Meillä on hyvä suhde, mutta intohimoisempana se olisi parempi.

Ap

[/quote]

Mun mies on koko ajan takamusta puristelemassa (no okei olen joskus myös tyrkky), seksielämä on upee, mutta muut tunteenosotukset siltä puolelta olemattomia. Kotoa peräisin sekin, välttämättä parisuhteessa ei ole se vika :( Meillä on sentään puhuttu asiat, tuntuu se silti pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin erittäin tyytyväinen, kun tuota vertaa omaan tilanteeseeni.

- vaimo fyysisesti ok kunnossa oleva nelikymppinen, ei ylipainoa -> + nelikymppinen, lievää ylipainoa; ei kuitenkaan niin, että minua haittaisi.

- vaimo ei käytännössä koskaan tee aloitetta seksiin -> Tekee joskus aloitteen seksiin; nykyään käytännössä ainoat seksiin johtavat aloitteen tulevat häneltä; omat aloitteeni tyrmätään käytännössä aina ihan sama miten, missä tai milloin aloitteen teen.

- seksiä noin kerran viikossa, kovin paljon useammin ei innostu. Toisaalta kuivia kausia ei ole eli suunnilleen kerran viikossa takuu pitää -> seksiä on korkeintaan kerran kuussa, käytännössä parin kolmen kuukauden välein. Nytkin edellisestä kerrasta on jo kaksi ja puoli kuukautta. Puolen vuoden taukokaan ei ole tavatonta. Seksi rupesi vähenemään lasten syntymän jälkeen ja minä hölmö uskoin vakuutteluja siitä, että tahti paranee kunhan lapset kasvavat. En tullut kysyneeksi tarkoittaako se sitä, että lapset pääsevät vanhuuseläkkeelle. Vanhimmat on jo muuttaneet pois kotoa ja nuorin on rippikouluiässä, joten synnytysmasennuksestakaan ei liene kyse.

- antaa nuolla pillua -> näin myös meillä silloin kun ylläolevan mukaan innostuu.

- saa orkun suuseksissä ja joskus penetraatiossa ->tämänkin menee näin.

- imee jonkin verran munaa muttei ikinä loppuun asti ->ei suostu edes yrittämään. Ihan sama ollaanko suihkussa tai jos olisi jotakin herkkua mausteena. Mieluummin syö suklaan ja kermavaahdon erikseen ja rupeaa sen jälkeen nukkumaan.

- ei koskaan puhu seksistä eikä siihen liittyvistä toiveistaan. -> aivan kuin meillä. Ei suostu keskustelemaan millään tasolla seksistä, eikä sen määrästä tai laadusta. Suoraan kysyttäessä leikkii kuuromykkää tai rupeaa vääntämään itkua siitä, että kiusaan häntä asialla joka on ihan kunnossa.

En ole katkera, mutta...

Vierailija
4/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta, 36! On totta että tilanteesi on tukalampi. Oletko pysynyt uskollisena?

Ap

Vierailija
5/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se vaan olla niin, että sinä et enää kiihota vaimoasi. Pitkässä parisuhteessa intohimon ylläpitäminen on aika vaikeaa. Onko tilanne ollut aina tälläinen vai oletteko joskus aikaisemmin harrastaneet useammin seksiä? Toiveista ja haluista puhuminen voi olla aika vaikeaa, jos niitä ei ole. Parisuhde voi vaimosi mielestä olla muuten hyvä ja onnellinen, niinkuin sinunkin mielestäsi.

Minusta kerta viikossa on ihan ok määrä, usein kuvitellaan että muissa parisuhteissa seksiä on paljon useammin. Kuitenkin käsittääkseni kerta viikossa on aika yleistä.

Minulle naisena kerran viikossa on oikein sopiva määrä. Joskus pari kertaa viikossa, joskus saattaa haluttaa pari kertaa päivässäkin. Aina ei kiinnostaisi kerran viikossakaan.

Vierailija
6/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ilmeisesti ihan hyvännäköinen vaimo, jolta saat seksiä joka viikko. Vaimo pitää seksistä, saa orgasmeja, antaa suuseksiä. Sulla on asiat ihan hyvin, tavoitteletkohan nyt kuuta taivaalta?

Vierailija
7/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"antaa nuolla pillua"

Taidat olla melkoinen rakastaja

Vierailija
8/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

40: tyly ilmaus, jolla tarkoitin sitä että tykkää saada suuseksiä. Ja tykkään antaa.

Ap

Vierailija
9/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on kuin mun elämästä. Ainoa vain, että päätä olen saanut kaksi kertaa, molemmilla vuosikymmenillä naimisissa ollessamme.

Vierailija
10/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 13:21"]

Kiitos vastauksesta, 36! On totta että tilanteesi on tukalampi. Oletko pysynyt uskollisena?

Ap

[/quote]

Jep! Vaikka houkutuksia on ollutkin. Pienellä paikkakunnalla kiinni jääminen olisi kuitenkin meikäläisen tunnettavuudella varma kuin vanhan kuolema.

Niinkuin totesin olin hölmö lasten syntymän jälkeen. Nykyisellä tietomäärällä olisin todennäköisesti valinnut toisin ja  kääntänyt sukset eri suuntaan. Silloin se olisi ollut kaikin tavoin helpompaa. Nykyään pelkästään yhteinen yritys sitoo sen verran tehokkaasti yhteen, että eri teille lähteminen on taloudellisestikin tavattoman vaikeaa. 

Sitä en osaa sanoa minkälainen purkaus siinä vaiheessa tulee, kun yritys joskus siirtyy seuraavan sukupolven haltuun tai myydään.

Vierailija
11/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, mitä teet itse sen eteen, että nainen haluaisi sua useammin? Huolehditko omasta kunnostasi, pesetkö hampaat, käytkö suihkussa ennen seksiä, tuoksutko hyvältä, onko bokserit ehjät, leikkaatko varpaankynnet, huomioitko vaimon myös silloin, kun ei ole seksi mielessä, teetkö kotitöitä pyytämättä, kehutko vaimon ulkonäköä, sanotko rakastavasi häntä jne. Lue oksitosiini-hormonista ja sen vaikutuksesta naisen seksihaluihin. Mieti, onko mitään, mitä itse voisit tehdä.

Vierailija
12/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilanne ollut koko suhteen tuo?

Mä näen naisessasi osittain itseni. Mä en vuosiin tehnyt aloitetta. En edes huomannut asiaa.. Mun ei vaan tehnyt mieli, vaikka mies onkin ihanan rakas mussukka ja minut tyydyttävä.

Kun alkoi hormonikierukasta teho loppumaan ymmärsin oman nuivan käytökseni. Mua alkoi panettamaan ja siihen hätään mieheni oli oiva apu. En mä edelleenkään juuri miestäni himoinnut, vaikka hän on edelleenkin upea tyyppi ja komea.

Nyt on halut ja himot kohdillaan ja olen aloitteellinen.

Ennenkään en koskaan kieltäytynyt seksistä, enkä ideoista.. Mutta siinä vaiheessa kaikki ehdotus ja vinkit tulivat mieheltäni lähdin mukaan helpostikin.

Kahdeksan vuotta oli tuota nuivaa aikaa välissä. En uusinut kierukkaa, joten on himokkaampi ja samalla paljon kiukkusempi muija. Kumpi sitten on parempi? ;)

Vierailija
13/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:00"]

- vaimo fyysisesti ok kunnossa oleva nelikymppinen, ei ylipainoa

- vaimo ei käytännössä koskaan tee aloitetta seksiin

- seksiä noin kerran viikossa, kovin paljon useammin ei innostu. Toisaalta kuivia kausia ei ole eli suunnilleen kerran viikossa takuu pitää

- antaa nuolla pillua

- saa orkun suuseksissä ja joskus penetraatiossa

- imee jonkin verran munaa muttei ikinä loppuun asti

- ei koskaan puhu seksistä eikä siihen liittyvistä toiveistaan.

Tällainen tapaus. Vähän sellaista vaniljaseksimeinininkiä tämä mut toisaalta takuusaanti, mikä ei laosiperheissä ja yli 10 v. suhteissa ole itsestäänselvyys.

Olisitko tyytyväinen, mies?

[/quote]

En olisi enkä ollut vastaavassa tilanteessa. Sivusuhteista hain mitä jäin vaille, sitten kun mieluisampi löytyi, vaimolle kenkää perseelle, nyt elämä mallillaan. Toimintaa mies, ei valitusta.

Vierailija
14/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:24"]

Hmm, aika paha.

Jos suhde on muuten erinomainen, en lähtisi eroamaan tuon takia.

[/quote]

Samaa mieltä, haet muualta sen mitä liitosta puuttuu ja jatkat kuten ennenkin ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Vierailija
15/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 14:21"]

Kiinnostaisi tietää, mitä teet itse sen eteen, että nainen haluaisi sua useammin? Huolehditko omasta kunnostasi, pesetkö hampaat, käytkö suihkussa ennen seksiä, tuoksutko hyvältä, onko bokserit ehjät, leikkaatko varpaankynnet, huomioitko vaimon myös silloin, kun ei ole seksi mielessä, teetkö kotitöitä pyytämättä, kehutko vaimon ulkonäköä, sanotko rakastavasi häntä jne. Lue oksitosiini-hormonista ja sen vaikutuksesta naisen seksihaluihin. Mieti, onko mitään, mitä itse voisit tehdä.

[/quote]

Ei näin. Seksi paranee naista vaihtamalla, kuulostaa ehkä ikävältä mutta valitettavasti näin se van menee. Tai kokeile ensin kaikkea ja vaihda sitten, sama mulle mut sua on varoitettu.

Vierailija
16/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:13"]

[quote author="Vieraiija" time="08.08.2014 klo 10:05"]Oletko miettinyt toista naista?

[/quote]

Sudämestä lähtee rakkaus, ja myös petos! Kantsii keskittää ajatuksensa omaansa, päättää rakastaa häntä ja olla sydämestään uskollinen, niin ei ole vaaraa joutua petokseen, pettämään puolisoaan. Jokainen kykenee pitämään ajatuksensa kurissa ja kieltäytymään ajattelemasta muita! Petos ei kannata! Se rikkoo oman suhteen A I N A, vaikka toinen ei tietäisikään mitään! Se yhteys katkeaa, muuttuu valheeksi, vääristyy!  Ei kannata rikkoa ja samala liata omaatuntoaan, tai kovettaa! ***  Ja voihan apua! Tämä teksti näköjään tulee nyt tänne väliin ja tuo loppuosa tuossa on sitä lainattua tekstiä vielä, johon tässä yritän vastata! Anteeksi. En osaa leikata ja liimata tätä paikoilleen tuohon seuraavan tekstin jälkeen!

En vakavissani. Mutta haaveilen erittäin usein seksistä toisten naisten kanssa, kuten uskoakseni kaikki terveet miehet.

Jos voisin olla varma etten jäisi kiinni ja ettei tauteja tarttuisi, olisi pettäminen lähellä jos nainen olisi upea. Mutta koskaan ei ole varmuutta joten tuskin tulee tapahtumaan.

[/quote]

Vierailija
17/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ikinä tyytyä tuollaiseen seksielämään... Seksiä on liian vähän ja se kuulostaa tylsältä.

-nainen

Vierailija
18/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 14:35"]Onko tilanne ollut koko suhteen tuo?

Mä näen naisessasi osittain itseni. Mä en vuosiin tehnyt aloitetta. En edes huomannut asiaa.. Mun ei vaan tehnyt mieli, vaikka mies onkin ihanan rakas mussukka ja minut tyydyttävä.

Kun alkoi hormonikierukasta teho loppumaan ymmärsin oman nuivan käytökseni. Mua alkoi panettamaan ja siihen hätään mieheni oli oiva apu. En mä edelleenkään juuri miestäni himoinnut, vaikka hän on edelleenkin upea tyyppi ja komea.

Nyt on halut ja himot kohdillaan ja olen aloitteellinen.

Ennenkään en koskaan kieltäytynyt seksistä, enkä ideoista.. Mutta siinä vaiheessa kaikki ehdotus ja vinkit tulivat mieheltäni lähdin mukaan helpostikin.

Kahdeksan vuotta oli tuota nuivaa aikaa välissä. En uusinut kierukkaa, joten on himokkaampi ja samalla paljon kiukkusempi muija. Kumpi sitten on parempi? ;)

[/quote] mäkään en tehnyt aloitteita kymmeneen vuoteen, koska hormonaalinen ehkäisy ja mies teki aloitteita niin usein. Koskaan en mistään kieltäytynyt kuitenkaan. Sitten kun lopetin hormonit ja aloin aloitteelliseksi, miestäpä ei enää niin halutakaan, osaksi myös lääkityksen takia. Perseeseestähän tämä on. N34

Vierailija
19/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävä mies saa sitten sellaisen naisen, joka hinkuu itselleen mkestä kuinoja kaihtamatra, vaikka toisen oman ottaa, ja seksiäkin on, kunnes mies on sitten valloitettu. Sen jälkeen voi heittäytyä samanlaiseksi, jopa pahemmaksi kuin alkuperäinen vaimo oli, tai saalistaa uutta! Ja sen uuden naisen luo ei sitten miehen lapset ole lainkaan tervetulleita, vaan ovat sen entisen lapsia ja siellä pysyköön.

Kannattaako jonkun "ei ihan priimaa" -seksin takia liata itsensä, pettää ja särkeä oma perheensä! Jos SEKSI on kaiksta tärkein asia miehelle, niin antaa palaa vaan, huoria löytyy, mutta aitoa sydämestään sinua rakastavaa vaimoa et sillä tavoin saa!!! Valita voit, kumman haluat! Huoraten olet lopulta yksin raunioillasi, mutta uskollsena, jopa puutettakin kärsien, olet lopulta vanhuudessasi onnellinen katsellessasi ehyttä perhettäsi, lapsiasi, lapsenlapsiasi ja miettiessäsi perinnönjakoa heille yhdessä rakkaan vaimosi kanssa.

Vierailija
20/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen ja luultavasti olisin tyytyväinen jos muuten kaikki on hyvin. On paljon vaikeampi löytää hyvä kumppani kuin täydellinen seksisuhde, etenkin jos kuitenkin on edes jonkinlainen seksielämä. Jostain joutuu aina tinkimään ja joo jotkut tietty saa kaiken, mutta itse en todellakaan jaksaisi etsiä jotain jonka löytymisestä ei edes ole takeita kun olen onnellinen kuitenkin.

Älä vaan lopeta aloitteiden tekoa. Itse aikoinaan kyllästyin siihen, että olin aina se joka tekee aloitteita ja lopetin aloitteiden teon. Se ei suinkaan saanut tuntemaan itseäni haluttavaksi vaan seksiä oli sitten ehkä kerran kuussa pidemmän aikaa. Tilanne on parantunut tästä ja nyt seksiä on 1-3 kertaa viikossa vaikka en kyllä aloitteita vieläkään juuri tee. Se seksittömyys vei itseluottamuksen enkä usko enää olevani haluttava. Joten *ituiksi meni se idea. Olisihan se kiva joskus tuntea itsensä haluttavaksi, että mies joskus sanoisi haluavansa minua. Kun seksialoitteet miehen puolelta on sellaisia jotka ei saa sukkia pyörimään jaloissa, mutta seksi muuten kyllä on tyydyttävää. Joten en todellakaan lähtisi vaihtamaan vaikka seksielämä ei aivan täydellistä olekaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi