Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pitkässä parisuhteessa, olisitko tyytyväinen tällaiseen seksielämään

Vierailija
08.08.2014 |

- vaimo fyysisesti ok kunnossa oleva nelikymppinen, ei ylipainoa

- vaimo ei käytännössä koskaan tee aloitetta seksiin

- seksiä noin kerran viikossa, kovin paljon useammin ei innostu. Toisaalta kuivia kausia ei ole eli suunnilleen kerran viikossa takuu pitää

- antaa nuolla pillua

- saa orkun suuseksissä ja joskus penetraatiossa

- imee jonkin verran munaa muttei ikinä loppuun asti

- ei koskaan puhu seksistä eikä siihen liittyvistä toiveistaan.

Tällainen tapaus. Vähän sellaista vaniljaseksimeinininkiä tämä mut toisaalta takuusaanti, mikä ei laosiperheissä ja yli 10 v. suhteissa ole itsestäänselvyys.

Olisitko tyytyväinen, mies?

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:29"]

Pettävä mies saa sitten sellaisen naisen, joka hinkuu itselleen mkestä kuinoja kaihtamatra, vaikka toisen oman ottaa, ja seksiäkin on, kunnes mies on sitten valloitettu. Sen jälkeen voi heittäytyä samanlaiseksi, jopa pahemmaksi kuin alkuperäinen vaimo oli, tai saalistaa uutta! Ja sen uuden naisen luo ei sitten miehen lapset ole lainkaan tervetulleita, vaan ovat sen entisen lapsia ja siellä pysyköön.

Kannattaako jonkun "ei ihan priimaa" -seksin takia liata itsensä, pettää ja särkeä oma perheensä! Jos SEKSI on kaiksta tärkein asia miehelle, niin antaa palaa vaan, huoria löytyy, mutta aitoa sydämestään sinua rakastavaa vaimoa et sillä tavoin saa!!! Valita voit, kumman haluat! Huoraten olet lopulta yksin raunioillasi, mutta uskollsena, jopa puutettakin kärsien, olet lopulta vanhuudessasi onnellinen katsellessasi ehyttä perhettäsi, lapsiasi, lapsenlapsiasi ja miettiessäsi perinnönjakoa heille yhdessä rakkaan vaimosi kanssa.

[/quot

Olipa kamalaa tekstiä! Millainenhan mies saa tuollaista naista sietää. Kenties mies on jo hakenutkin muuta seuraa, jos vaimo on noin hirveä haahka. Tuossa tekstissä ei ole todellakaan mikään totta, kamalaa kärjistystä ja vihapuhetta. Katkeraa naisen vuodatusta kun on mies hakenut lämpöä ja ymmärtämystä muualta. Ihan puistattaa. Nyt alan ymmärtää monia uskottomia miehiä paremmin.

Vierailija
22/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit toki vaihtaa naista ja seksielämä paranee joksikin ajaksi. Vikoja vaan on kaikissa naisissa. Sitten kun uutta suhdetta on kulunut yli 5 vuotta, niin vasta sitten tietää sen suhteen ja naisen todellisen laadun. Ei voi tietää, jos ei kokeile. Voi tulla parempi suhde tai voi tulla huonompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä seksin määrä tai säännöllisyys ei määrittele seksielmää ja sen riittävyyttä vaan seksin laatu/vaihtelevuus/intensiteetti yms. Meillä voi määrä vaihdella paljonkin, eli joskus on kiimakausi ja saatetaan paneskelle useita kertoja viikossa ja päivässäkin. Tällöin seksi on intensiivistä, rajua ja nopeaa. Joskus on vähän hiljaisempaa pari viikkoa ja sitten taas lakanat pöllyää :) Tällöin yleensä eka kerta tauon jälkeen on todella raju ja nopea, mutta sitten sitä seuraava kerta hellempi ja romanttisempi. Pitkistäkin (8vko on ehkä pisin) tauoista riippumatta koen, että seksielämämme on eritttäin hyvää ja nautinnollista ja toivon, että miehenikin kokee samoin. Laitoin alle listamuotoon muutamia juttuja seksielämästämme, ihan vertailun vuoksi:

*Molemmat teemme aloitteen, minä naisena ehkä hieman useammin kuin mies

*Otan lähes joka kerta suihin, mies harvemmin. Mutta hän on taitava hyväilemään joten olen tyytyväinen.

*Otan suihin loppuun asti myös, jos itse en jaksa yhdyntään asti tai joskus ihan muuten vaan. Tällöin mies yleensä tyydyttää minut muuten (dildolla tms). Yleensä pyrin siihen, että kerran kuussa/kahdessa otan suihin loppuun asti ja kerran kuussa/kahdessa runkkaan loppun asti. Ihan vaihtelun vuoksi :)

*Silloin tällöin ehkä muutaman kerran vuodessa anaaliseksiä.

*Harrastamme seksiä monipuolisesti ympäri asuntoa jos lapset eivät ole kotona. Jos lapset ovat poissa niin tietoisesti siirrytään yleensä makkarista sohvalle tai keittiön pöydälle.

*Nautimme myös semi julkisista paikoista, joten joskus pitkällä ajomatkalla saatan runkata miehen samalla kuin mies ajaa.

*Puhumme myös seksistä edelleen vaikka toki enimmät puheet puhuttu seurustelun alkuaikoina.

Olemme olleet yhdessä yli 10 vuotta ja olen tosiaan ainakin naisena edelleen todella tyytyväinen. Ehkä teidänkin pitäisi enemmän rikkoa rutiinia eikä tuijottaa vaan, että onko seksi säännöllistä? Ei kalenteriseksille vaan seksiä silloin kun oikeesti tekee mieli. Jos tauko on joskus pidempi niin mitä sitten? Laatu korvaa määrän jos ei tauot kuitenkaan ihan kuukausien mittaisiksi veny. Lisäksi joskus vähän pidemmän tauon jälkeen seksi on niin tajunnan räjäyttävää (varsinkin jos välissä ei edes masturboi), että tauot kestää kun ajattelee tuota faktaa.

Ehkä voisitte puhua tästä asiasta vaimosi kanssa?

Vierailija
24/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä, mikä tuossa on vikana. On paljon ihmisiä, jotka eivät saa seksiä ollenkaan parisuhteessa.

First world problems.

Vierailija
25/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein pahaa tekee lukea tätä ketjua. Mutta hyvä ja tärkeä avaus ap.

Ikää ja suhteen vuosia ei ole, mutta oletan, että ap on +40 vuotias, on lapsi/a ja suhteella ikää yli kymmenen vuotta.

Tyytyväisyys on sitten määrittelykysymys. Onko lasisi puolityhjä vai puolitäysi?

Onko rakastelutahti hiipunut vai ollut aina tuollaista? Eikö luvattua rakasteluelämän parannusta ole tullutkaan lasten kasvaessa?

5kymppistä lähestyvänä voin omasta kokemuksesta todeta, ettei tuo "halukkaan" (ainakin välillä) aloitteellisen vaimon kaipuu ainakaan pienene.

Vuosi vuodelta arvostaa kyllä muitakin asioita ja parisuhteen muut puolet antavat suurta mielihyvää ja elämänsisältöä. Mutta kun mutta.

Vuosi vuodelta se aloitteiden teko ja pettymykset tuntuvat raskaammalta kantaa.

Huonoina hetkinä ei vaan tunteella pysty ymmärtämään, että itse käy kuumana toiseen ja toisella on noin 100 tärkeämpää asiaa mielessä, joka estävät sekä spontaanin että "kliinisemmän" seksin harrastamisen. Ja kun kyseessä ei ole seksistä fyysisessä mielessä vaan suuremmasta asiasta, toisen fyysisestä rakastamisesta, rakastelusta.

56:sen kirjoitus kertoo varmaan miten asioiden pitäisi monessa suhteessa olla. Itse asiassa tuohan tuntuu niin utopistiselta että osakin noista kelpaisi.

Vierailija
26/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:09"]Siis säkenöiviä, ei sökenöiviä!

Ap

[/quote]

No hyvä kun selvensit, ei me oltais tätä muuten tajuttukaan!

Vierailija
27/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

56 on miehen kirjoitusta

Vierailija
28/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

56 jatkaa nopeasti vielä....

Tarkoitukseni ei ollut ap pröystäillä meidän seksielämällä vaan ehkä herättää näkemään juuri rutiinin merkityksettömyys seksissä. Itse ajattelen, että rutiini ja säännöllisyys saataa jopa pahimmillaan pilata seksielämän tai ylläpitää seksielämää kyllä, mutta pilaa seksistä saamamme nautinnon. Jos saisit jotenkin puhuttua vaimosi kanssa? Ehkä hänkään ei ole tyytyväinen!

Toki ikäkin vaikuttaa varmasti. Olemme mieheni kanssa vähän yli 30 joten en voi tietää miten käy minun haluilleni esimerkiksi silloin kuin menopaussi iskee. Voi olla, että silloin luonnollinen hormoonitoiminnan heikkeneminen vaikuttaa myös seksihaluihin.

Mutta jos saisitte seksistä puhumisen takaisin suhteeseenne niin ymmärtäisit ehkä vaimoasikin paremmin. Lisäksi parisuhdeterapia voisi auttaa. Koska usein monet pinnan alla kytevät ongelmat sekä epätyytyväisyys kumppaniin heijastuvat ensimmäisenä juuri seksielämään.

Mielestäni olet ap erittäin kunnioitettava mies, että keskustelet tästä asiasta asiallisesti etkä arvostele vaimoasia alatyylisesti. Toiset naiset kannattaa kuitenkin unohtaa ja keskittyä siihen, että saatte vaimosi kanssa tämän suhteen asiat kuntoon.

Vierailija
29/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi.En seurustelisi naisen kanssa, joka ei ime loppuun asti.

Vierailija
30/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:31"]56 on miehen kirjoitusta

[/quote]

Niin on.

Vierailija
31/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miehen pitää saada naisen seksihalut heräämään tai jopa pysymään yllä. Pitkät esileikit ja vaihteleva seksi eri paikoissa saa mut syttymään. Kaikenlainen arjessa yhdessä puuhastelu ja keskustelu ovat tärkeitä ja seksi on parhaimmillaan pisteenä iin päälle kaiken tuon lisäksi. Ja etenkin puhuminen ja toiveet ja uusien asioitten kokeilu.

Ap:n kertoma seksi ei olisi mua varten, ei sykliltään, ei tyyliltään. Nuolemalla tehty orgasmi ei takaa seksityytyväisyyttä, ei penetraatio-orgasmikaan. Kyllä siihen kuulu paljon mutakin kuin tekniset toiminnot.

Vierailija
32/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:16"]

Mitäpä jos kertoisit vaimollesi, että haluaisit nähdä hänet toisen miehen kanssa?

Voin kertoa, että meillä tämä ajatus sai itseni ihan liekkeihin. 

Toteutettukin se ja tätä on kestänyt nyt 2v. Ihan mahtavaa! Samalla avautu monia asioita, joista on ollut pakko puhua. Fantasiat, toiveet ja ajatukset ovat muuttuneet avoimemmiksi ja näin ollen meidän seksielämä muuttunut paljon paremmaksi!

nim. yli 15v naimisissa

[/quote]

Ei tullut mieleesi, että aika monelle tuo tarkottaisi eroa.

Vierailija
33/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vastauksia! Ap tässä taas. Uskon itsekin että on vaikeampaa löytää hyvä seurustelukumppani kuin hyvä seksikumppani. Ja mitä tulee muuhun arkeen osallistumiseen, ei sieltä pitäisi löytyä syytä vaimon seksikäyttäytymiseen. Osallistun arkirutiineihin täysillä emmekä riitele niistä asioista. Hygienia ja puhuminen ovat kunnossa myös.

Kyllä se niin vaan on että jos toinen tekee ainoastaan aloitteita, eikä toinen edes puhu toiveistaan, seksistä tulee kaavamaista ennemmin tai myöhemmin. Meille on jo käynyt näin. Lapsia on, suhde yli 10 vuotta ja nelikymppisiä ollaan.

Kun olen asiasta kysynyt, vaimo on sanonut hänen olevan tyytyväinen seksielämäämme. Uskon häntä. Silti uskon hänenkin tajuavan että ei tämä mitään tajunnan räjäyttävää ole.

Jos vaimoni himoitsisi minua, hän ottaisi joskus spontaanisti slaikan suuhun ja alkaisi työstää sitä. Tai kävisi muuten käsiksi. Mutta ei.

En ole eroamassa tai pettämässä. Halusin vain kuulla muiden miesten mielipiteitä.

Vierailija
34/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:08"]

En mä olekaan tyytyväinen. Haluaisin himokkaan, aloitteellisen naisen. Mutta parisuhde on muuten kunnossa ja perhe-elämä hyvää. Uskon että vaimoni on tyytyväinen, koska meillä on paljon esileikkiä ja huolehdin hänen orgasmistaan. Kaksi ihmistä harvoin haluaa samoja asioita yhtä usein yhtä paljon. Uskon että näitä seksielämässään sökenöiviä pitkään yhdessä olleita pariskuntia on, mutta mä en koe eläväni sellaisessa, valitettavasti.

Ap.

[/quote]

Mutta otitko sinä himokkaan vaimon alun alkaenkaan? Karsitko naisia pois esim sen takia että he naivat kanssasi ekoilla treffeillä? Entäs karsitko sen takia että liikaa entisiä kumppaneita? Jos otit tarkoituksella naisen jolle seksi ei ole niin tärkeää, mitä valitat?

Vierailija
35/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:31"]56 on miehen kirjoitusta

[/quote]

Niin on.

[/quote]

Miksi olisi? tuo on ihankuin mun seksielämä paitsi etten harrasta anaaliseksiä. ja olen vähän päälle parikymppinen nainen.

Vierailija
36/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:34"]

56 jatkaa nopeasti vielä....

Tarkoitukseni ei ollut ap pröystäillä meidän seksielämällä vaan ehkä herättää näkemään juuri rutiinin merkityksettömyys seksissä. Itse ajattelen, että rutiini ja säännöllisyys saataa jopa pahimmillaan pilata seksielämän tai ylläpitää seksielämää kyllä, mutta pilaa seksistä saamamme nautinnon. Jos saisit jotenkin puhuttua vaimosi kanssa? Ehkä hänkään ei ole tyytyväinen!

Toki ikäkin vaikuttaa varmasti. Olemme mieheni kanssa vähän yli 30 joten en voi tietää miten käy minun haluilleni esimerkiksi silloin kuin menopaussi iskee. Voi olla, että silloin luonnollinen hormoonitoiminnan heikkeneminen vaikuttaa myös seksihaluihin.

Mutta jos saisitte seksistä puhumisen takaisin suhteeseenne niin ymmärtäisit ehkä vaimoasikin paremmin. Lisäksi parisuhdeterapia voisi auttaa. Koska usein monet pinnan alla kytevät ongelmat sekä epätyytyväisyys kumppaniin heijastuvat ensimmäisenä juuri seksielämään.

Mielestäni olet ap erittäin kunnioitettava mies, että keskustelet tästä asiasta asiallisesti etkä arvostele vaimoasia alatyylisesti. Toiset naiset kannattaa kuitenkin unohtaa ja keskittyä siihen, että saatte vaimosi kanssa tämän suhteen asiat kuntoon.

[/quote]

En ole AP, mutta olen samassa tilanteessa. Tosin meillä ei seksiä ole joka viikko, joskus voi olla yli kuukaudenkin tauko. Sitä vaan ihmettelen, miten sen seksistä puhumkisen saa suhteeseen takaisin, kun ei sitä ole koskaan ollutkaan? Kun toinen on niin estynyt, ettei halua aiheesta kuullakaan. Puhumattomuus herättää kaikenlaisia epäilyksiä omassa päässä. Mutta kaikkein pahin on se, ettei toinen tee koskaan aloitetta. Väkisin tulee mieleen, että seksi on toiselle vain ikävä velvollisuus. Se jos mikä nakertaa miestä.

Vierailija
37/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on neljänkympin kriisi. Kaikki on hyvin, mutta jostain asiasta pitää tehdä ylitsepääsemätön ongelma, kun elämä tuntuu vähän tylsältä. Paisuttele ongelmaa vähän lisää ja pyörittele asiaa päässäsi ja keskustelupalstoilla jatkuvasti, niin kyllä teillekin se ero tulee. Onnellista tulevaisuutta ja parempaa seksiä sulle :)

Vierailija
38/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla silmat karkailisi muualle.

Vierailija
39/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellisen tyytyväinen olis syytä olla jos saa edes kerran viikossa, harva kun saa edes sen verran.

Vierailija
40/103 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nainen on hiukan yli 40v, alkaa seksielämässä paras kausi. Odottele sitä. Jos alat vaatia seksiä tässä vaiheessa enemmän kuin naisesi haluaa, voi tulla entistä pitempää kuivaa kautta. Nainen kokee painostuksena sellaisen. Voithan säkin runkata vaikka joka päivä. Ei sen tarvii loppua, kun astutaan parisuhteeseen, tai parisuhdetta on kestänyt kauankin.