Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulun vaihto pelottaa..

Vierailija
08.08.2014 |

Koska siellä on yks inhottava tyyppi, onneks en mee samalle luokalle sen kaa.. Mut pelottaa jos se alkaa juoruilemaan perättömiä, olis niin sen tapasta... :(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 22:34"]Ap on selvästi alaikäne, joka on ihan väärällä palstalla...

[/quote]

Onko tänne olemassa joku ikäraja?

Vierailija
22/22 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kouluissa on aikuisia (opettajia, terveydenhoitaja ja kuraattori) joille voit puhua. On aikuisten tehtävä huolehtia, että kaikilla on turvallista käydä koulua. Puhu myös vanhemmillesi, he voivat tarvittaessa olla yhteydessa opettajiin. Jos sinulla on ystäviä, niin tukeudu heihin ja anna ikävien puheiden olla. Tsemmpiä koulunvaihtoon! Kyllä asiat sujuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän