Lainat tappiin ja uusi alku ulkomailla?
Kaikista mahdollisista luottolafkoista velkaa ja uusi alku. Onko mitään seuraamuksia?
Kommentit (20)
Jos ei palaa suomeen? Tuleeko pikavippifirmat ja muut ulkomaillekin?
Kansainvälinen etsintäkuulutus tulee.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:24"]
Jos ei palaa suomeen? Tuleeko pikavippifirmat ja muut ulkomaillekin?
[/quote]
Ei, mutta syyttäjä tulee (ei kirjaimellisesti). Kertomasi suunnitelma on nimittäin petos ja se on rikos.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:24"]
Jos ei palaa suomeen? Tuleeko pikavippifirmat ja muut ulkomaillekin?
[/quote]
Täh?
Luuletko ettei petoksen tekijöitä muka saada ulkomaitla vastuuseen?
Ja miten minusta tuntuu ettet ole sitä porukkaa joka saa hommattua itselleen uudet henkilöpaperit ja ostamaan viranomaisen suojelua jossain etelä-Amerikassa kun täältä apuja kyselet.
Eli siis jos jättää joidenkin muutamien tuhansien velat maksamatta tulee kv-etsinnät?
Jos ottaa 500e pikavipin lentolippua varten tuleeko tuo etsintäkuulutus? -Ei Ap mutta samaa miettien
Oon miettinyt ihan samaa.... jätän kaikki velat maksamatta siinä vaiheessa kun lentokone lähtee tän paskamaan kamaralta. Uusi alku jossain ihan muualla. Kohtahan tuo sota alkaa Euroopassa, nyt olis hyvä aika lähteä alta pois
Luulen kyllä ettei ole mitään seurauksia mistään parin tonnin pikavipeistä. Jos puhutaan oikeasti isoista rahoista niin toinen juttu.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:33"]
Oon miettinyt ihan samaa.... jätän kaikki velat maksamatta siinä vaiheessa kun lentokone lähtee tän paskamaan kamaralta. Uusi alku jossain ihan muualla. Kohtahan tuo sota alkaa Euroopassa, nyt olis hyvä aika lähteä alta pois
[/quote] On vaikeampaa paasta Euroopan ulkopuolelle vakituiseksi asukkaaksi, sitapaitsi paljon paperihommia joiden perusteella helppo jaljittaa. Enta jos haluaakin Suomeen elakepaiviksi ja se velka on kasvanut korkoa koko ajan, parista tonnista on tullut ihan kunnioitettava summa?
Ette vaikuta oikein ammattirikollisilta ;).
Ap on nyt vähän tyhmä. Miten tollanen pärjäis ulkomailla?
Onnea vaan, laittoman maahanmuuttajan uralle. Ne on yhtä hyvässä asemassa kuin romanikerjäläiset meillä.
Ettekö te jeesustelijat koskaan ajattele mitään vähän vähemmän pipo kireellä?
Tämä maa on niin perseestä, ettei työtä tekemällä edes pysty kunnolla perhettä elättämään.
t. nro 12
No, mulle sopii hyvin olla pipo kireellä jos se tarkoittaa sitä, ettei hyväksy rikollista toimintaa.
Kerropa nro 20, mikä on se paikka tällä maapallolla, mistä et löydä rikollista toimintaa? Tämän maan päättäjät suorastaan ajavat ihmiset ahdinkoon ja ottamaan sieltä, mistä sitä on saatavilla, oli se sitten rikollista tai ei. Nämä vuosia sossun elätteinä olevat pummit sen kun porskuttavat, mutta asiansa aina itse hoitanut ei saa hädän tullen apua mistään....
Olen siis jo 2v. etsinyt töitä ja rahat ja hermot lopussa.Ap.