Intuitiivinen näkijä vastaa yhdelle
Kommentit (71)
Katseletko minulle. Rakkaus uupuu elämästä.
Mies. Mitä kannattaa tehdä seuraavan kuukauden kuluessa?
Hei. Minä olen rikki. Erosin muutaman vuoden kestäneestä vuoristoradasta ja loppu oli ruma. Kaipaan takaisin. En tiedä kaipaako toinen osapuoli. Toisaalta haluaisin eteenpäin. Kiinnostaisi tietää, miten tässä käy niin omaltani kuin miehen osalta? Löytyykö enää uutta rakasta?
Parisuhde on nyt just käännekohdassa. Oliko tosissaan puhelimessa? Huomenna nähdään - viikko oltu erossa
Meneekö hyvään? Jos huonoon, nii mites lapset?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:41"]Mies. Mitä kannattaa tehdä seuraavan kuukauden kuluessa?
[/quote]
Vastaan sinulle.
Älä ainakaan sijoita rahojasi siihen mitä ajattelet.
Lähde sinne matkalle. Koet vaaran, mutta selviät.
On aika jättää tämä elämä taaksesi ja lähteä kohti rauhaa. Saat niin paljon voimaa. Ja näet vasarahain. Vahvistut. Ja löydät uuden työn.
Haluan kuulla palautetta.
Olen valmis uuteen elämänvaiheeseen, elämäntehtäväni toteuttamiseen ja henkiseen parisuhteeseen. Olen vihdoin löytänyt sisäistä rauhaa. Kuitenkin tässä on iso harppaus vielä tehtävänä. Mikä auttaisi minua eteepäin?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:41"]Mies. Mitä kannattaa tehdä seuraavan kuukauden kuluessa?
[/quote]
Vastaan sinulle.
On aika jättää tämä elämä taaksesi ja lähteä kohti rauhaa. Saat niin paljon voimaa. Ja näet vasarahain. Vahvistut. Ja löydät uuden työn.
[/quote]
Kerro mitä ajattelet näkemisestäni niin kerron salaisuuden jonka kohtaat
Voitko vastata tähän: mihin hittoon mua valmistellaan? Henkimaailman viestit on auennut rytinällä kriisin seurauksena. Olen hämmentynyt enkä tiedä mistä pitäisi hakea opasta.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:41"]Mies. Mitä kannattaa tehdä seuraavan kuukauden kuluessa?
[/quote]
Tee se reissu. Ota riski ja rohkaistu. Se uusi ihminen elämässäsi on tutustumisen arvoinen. Mietit tätä. Sinulla on menoja liikaa. Valitse vain tärkeimmät.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:41"]Mies. Mitä kannattaa tehdä seuraavan kuukauden kuluessa?
[/quote]
Tee se reissu. Ota riski ja rohkaistu. Se uusi ihminen elämässäsi on tutustumisen arvoinen. Mietit tätä. Sinulla on menoja liikaa. Valitse vain tärkeimmät.
[/quote]
Väärin
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:41"]Mies. Mitä kannattaa tehdä seuraavan kuukauden kuluessa?
[/quote]
[/quote]
Väärin
[/quote]
[/quote]
Väärin
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:56"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:41"]Mies. Mitä kannattaa tehdä seuraavan kuukauden kuluessa?
[/quote]
Vastaan sinulle.
[/quote]
Kerro mitä ajattelet näkemisestäni niin kerron salaisuuden jonka kohtaat
[/quote]Kuulostaa omituiselta. Jos jotain tapahtuu, niin sitten voi antaa palautteen.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:45"]Parisuhde on nyt just käännekohdassa. Oliko tosissaan puhelimessa? Huomenna nähdään - viikko oltu erossa
Meneekö hyvään? Jos huonoon, nii mites lapset?
[/quote]
En luottaisi. Huonolta näyttää. Lapset selviää kun ette anna ymmärtää päinvastaista mitä totuus on.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:49"]Olen valmis uuteen elämänvaiheeseen, elämäntehtäväni toteuttamiseen ja henkiseen parisuhteeseen. Olen vihdoin löytänyt sisäistä rauhaa. Kuitenkin tässä on iso harppaus vielä tehtävänä. Mikä auttaisi minua eteepäin?
[/quote]
Miutos: Hakeudu kaltaistesi seuraan. He opastavat ja auttavat.
Ap ei ole vastannut näihin muihin.
En usko, että pystyt näkemään kohdallani mitään.
- opiskelijanainen
Kerro itsestäsi ja pyydä neuvo tiettyyn asiaan