Intuitiivinen näkijä vastaa yhdelle
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:45"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:23"]Tämä on niin sairasta. Kuolleen siskonsa menetystä sureva vastailee tässä ketjussa, yritin estää.
[/quote]
Olen siis ap
[/quote]
Olet aika hakoteillä.
[/quote]
Hän oli kuin sisko sinulle. Varastit häneltä aikaa
[/quote]
Olet sekaisin.
[/quote]
...
[/quote]
::::''',,,;;;---____^^^```
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:52"]Aikaa hän ei saa takaisin
Kylmät ovat kätensä
Suolle tie johdattaa
Lähteessä lähtönsä on näkevä
[/quote]
Kunnes hyvyys astuu peliin ja kaikki on toisin.
[/quote]
Ei
Vaan kuolema
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:56"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:52"]Aikaa hän ei saa takaisin
Kylmät ovat kätensä
Suolle tie johdattaa
[/quote]
[/quote]
Ei
Vaan kuolema
[/quote]
Kenelle tämä oli? T. luontoon komennettu, kironnut, 49 jne.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:52"]Aikaa hän ei saa takaisin
Kylmät ovat kätensä
Suolle tie johdattaa
[/quote]
[/quote]
Ei
Vaan kuolema
[/quote]
Näet aikanaan.
Vastaajan tuo ap useammalle kuin yhdelle.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:26"]Lopetan tämän ketjun.
Solis ipse
-ap
[/quote]
Olipa näppärä lausahdus.
latinan sanoista solus ipse ’yksin itse’) on filosofinen näkemys, jonka mukaan ”minä”-näkökulma on ensisijainen. Solipsismissa varmaksi oletetaan oma olemassaolo. Näin esimerkiksi havainnot ja niiden luonne voivat olla vain oman ajattelun tuotoksia.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:41"]Mies. Mitä kannattaa tehdä seuraavan kuukauden kuluessa?
[/quote]
Vastaan sinulle.
Älä ainakaan sijoita rahojasi siihen mitä ajattelet.
Lähde sinne matkalle. Koet vaaran, mutta selviät.
On aika jättää tämä elämä taaksesi ja lähteä kohti rauhaa. Saat niin paljon voimaa. Ja näet vasarahain. Vahvistut. Ja löydät uuden työn.
Haluan kuulla palautetta.
[/quote]
Aika huono...
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:26"]Lopetan tämän ketjun.
Solis ipse
-ap
[/quote]
Olipa näppärä lausahdus.
latinan sanoista solus ipse ’yksin itse’) on filosofinen näkemys, jonka mukaan ”minä”-näkökulma on ensisijainen. Solipsismissa varmaksi oletetaan oma olemassaolo. Näin esimerkiksi havainnot ja niiden luonne voivat olla vain oman ajattelun tuotoksia.
http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Solipsismi
[/quote]
Ideologia (linkki) sotii hieman ap sinun näkemistäsi vastaan
Solipsismi (latinan sanoista solus ipse ’yksin itse’) on filosofinen näkemys, jonka mukaan ”minä”-näkökulma on ensisijainen. Solipsismissa varmaksi oletetaan oma olemassaolo. Näin esimerkiksi havainnot ja niiden luonne voivat olla vain oman ajattelun tuotoksia.
"Tieto-opillinen solipsismi: On mahdotonta tietää varmasti mistään muusta kuin omista sisäisistä mielentiloista; Esimerkiksi George Berkeleyn subjektiivinen idealismi, jonka mukaan subjektiivinen aistihavainto on ainoa tapa saada tietoa todellisuudesta.
Ontologinen solipsismi: Kaikki mitä on olemassa, on omat tajunnantilat ja aistimukset."
"Tuo tumma nainen, kohtaloni taikoi eteen mun
Hän maljaan mustaan juoman teki noidutun
Tuo tumma nainen tanssi kuten liekit nuotion
Hän kertoi huominen on mulle onneton"
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:52"]Aikaa hän ei saa takaisin
Kylmät ovat kätensä
Suolle tie johdattaa
[/quote]