Intuitiivinen näkijä vastaa yhdelle
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:13"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:05"]En usko, että pystyt näkemään kohdallani mitään.
- opiskelijanainen
[/quote]
Olet nuori. Kaunis pitkähiuksinen nainen. Tummat suorat auki olevat hiukset.
[/quote]
En ole nuori eivätkä hiukseni ole auki. Kauneus on katsojan silmässä. :)
Täällä taitaa nyt olla aika monta harjoittelijanäkijää samaan aikaan.
-opiskelijanainen
Mutta minä en ole kovin hyvä itsekään. As u know if u see. Mitä näet minulle? T. tämä luontoon komennettu
Tämä on niin sairasta. Kuolleen siskonsa menetystä sureva vastailee tässä ketjussa, yritin estää.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:19"]Lainaukset väärässä kohdassa. Mutta olen se jolla henkimaailma on tulossa sisään. Kysyin miksi rukoilu pahentaa? Koska olen sitoutunut muualle, siksikö, ap? Mitä siitä sitoutumisesta seuraa?
Siis mikä on oikean ap:n neuvo? Miksi rukoilu pahentaa? Luonnossa mulla on hyvä olla. Välillä olen sinut muutosten kanssa, välillä pelottaa. Miksi henkimaailma ei olisi minulle?
[/quote]
Pyydä/rukoile itsellesi hyvää. Ei se pahenna. Keskity itseesi ja anna aikaa itsellesi toipua. Liiku luonnossa.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:23"]Tämä on niin sairasta. Kuolleen siskonsa menetystä sureva vastailee tässä ketjussa, yritin estää.
[/quote]
Olen siis ap
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:18"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:07"]hei! Kunpa vastaisit minulle! Näet varmasti millainen murhe minulla on, painava taakka monesta eri asiasta. Kysyn paraneeko tilanne koskaan, vai jatkuuko loputtomasti erään ihmisen osalta samanlaisena. ja löydänkö minä vuoden aikana uuden suunnan, vai joudunko palaamaan ahdistukseen?
[/quote]
Läheisesi sairaus. Oma vointisi ja huoli tulevasta. Paranee. Ei hän sinua jatkossa piinaa. Nyt kiusa voimakasta. Lopettaa sen pian. Ahdistus hälvenee aikaa myöten. Luota siihen.
[/quote]
Ei!
[/quote]
Et ole oikea ihminen.
Miten isäni käy? Saanko toisen lapsen? Kuvaile kolme elämäni miestä. Pysynkö nykyisen kanssa.
Kas tässäpä haastetta näkijälle.
Lopetan tämän ketjun.
Solis ipse
-ap
Ap, jos sinä näet mitään, niin näet tämän tekemäni kirouksenkin. Mitä saat siitä?
Halusin sitä. Ilmeisesti vastaan seurauksista?
Edelleen se luontoon komennettu
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:23"]Tämä on niin sairasta. Kuolleen siskonsa menetystä sureva vastailee tässä ketjussa, yritin estää.
[/quote]
Olen siis ap
[/quote]
Olet aika hakoteillä.
49 jatkaa. kunpa joku selittäisi tämän kaiken.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:23"]Tämä on niin sairasta. Kuolleen siskonsa menetystä sureva vastailee tässä ketjussa, yritin estää.
[/quote]
Olen siis ap
[/quote]
Olet aika hakoteillä.
[/quote]
Hän oli kuin sisko sinulle. Varastit häneltä aikaa
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:25"]Miten isäni käy? Saanko toisen lapsen? Kuvaile kolme elämäni miestä. Pysynkö nykyisen kanssa.
[/quote]
Valitettavasti isäsi ei enään parane. Saat lapsen. Tumma ja tulinen. Vaalea ja voimakas tahtoinen. Nuorempi ja epävarma. Ero on tulevaa.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:45"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:23"]Tämä on niin sairasta. Kuolleen siskonsa menetystä sureva vastailee tässä ketjussa, yritin estää.
[/quote]
Olen siis ap
[/quote]
Olet aika hakoteillä.
[/quote]
[/quote]
Olet sekaisin.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:45"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:25"]Miten isäni käy? Saanko toisen lapsen? Kuvaile kolme elämäni miestä. Pysynkö nykyisen kanssa.
[/quote]
Valitettavasti isäsi ei enään parane. Saat lapsen. Tumma ja tulinen. Vaalea ja voimakas tahtoinen. Nuorempi ja epävarma. Ero on tulevaa.
[/quote]
Lopeta.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:26"]Ap, jos sinä näet mitään, niin näet tämän tekemäni kirouksenkin. Mitä saat siitä?
Halusin sitä. Ilmeisesti vastaan seurauksista?
Edelleen se luontoon komennettu
[/quote]
Ap ei teidä. Sillä kusee homma käsiin.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:45"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:23"]Tämä on niin sairasta. Kuolleen siskonsa menetystä sureva vastailee tässä ketjussa, yritin estää.
[/quote]
Olen siis ap
[/quote]
Olet aika hakoteillä.
[/quote]
[/quote]
Olet sekaisin.
[/quote]
...
Aikaa hän ei saa takaisin
Kylmät ovat kätensä
Suolle tie johdattaa
Lähteessä lähtönsä on näkevä
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:45"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:25"]Miten isäni käy? Saanko toisen lapsen? Kuvaile kolme elämäni miestä. Pysynkö nykyisen kanssa.
[/quote]
[/quote]
Lopeta.
[/quote]
Kuka olet mitä sanomaan. Olet ihan sekaisin. Sotket ihmisiä eli et tiedä mitään. Oletko itse tämä kuolleen siskonsa menetystä sureva, itsestään irrottautuva, "joku"?? Ota rauhoittavaa tai käänny ainakin hyvän puoleen.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:19"]Lainaukset väärässä kohdassa. Mutta olen se jolla henkimaailma on tulossa sisään. Kysyin miksi rukoilu pahentaa? Koska olen sitoutunut muualle, siksikö, ap? Mitä siitä sitoutumisesta seuraa?
Siis mikä on oikean ap:n neuvo? Miksi rukoilu pahentaa? Luonnossa mulla on hyvä olla. Välillä olen sinut muutosten kanssa, välillä pelottaa. Miksi henkimaailma ei olisi minulle?
[/quote]
Luonto.