Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et lähesty naista, josta olet kiinnostunut

Vierailija
07.08.2014 |

Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkotuskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.

Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.

Kommentit (302)

Vierailija
1/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö kuinka törkeitä pakkeja ihan tavalliset miehet saavat ihan tavallisilta naisilta...

Vierailija
2/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn, mutta vain jutellakseni, koska olen varattu. Oma suhde saattaa päättyä lähiaikoina,  koska ei ole sitä mitä haluaisin sen olevan. Katson vielä hetken tuleeko muutosta parempaan. Mikäli palaan sinkuksi alan todellakin lähestymään ja pyytämään treffeille.

Vinkiksi muille miehille; ei se haittaa, jos nainen juttelee kaverin kanssa tai räplää puhelintaan. Oikeastaan se on hyvä vain, jos on kaveri mukana. Siinä voi samalla naisen ystäviin tutustua ja häntä ei ehkä jännitä liikaa olla lähestymisen kohtaan, kun on kaveri vierellä henkisenä tukena.

Miesasiamiehet voivat jättää lähestymiset väliin tasa-arvoon vedoten, enemmän naisia minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/302 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:45"]Mitäs itse miehenä ilmeisesti lähestyt kauniita ja niitä naisia, joita kaikki muutkin haluaa?

Yritä tavisnaisia, niitä jotka on sun kanssa samalla tasolla ja katsotaan uudelleen.

[/quote]

Laasanen?

Vierailija
4/302 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaisilla miehillä _on_ vientiä ilman yritystäkin: http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288723179467.html

Vierailija
5/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkäpä kyseinen nainen ei kiinnosta. Olen usein niin päissään baarissa, että valitsen helpon nakin, sellaisen, joka lähtee kirkuen mukaan. Pitää olla edes puoliselvä, että jaksaa keskustella 10 min pidempään hieman ns. vaativamman yksilön kanssa.

Vierailija
6/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujostuttaa.

Vierailija
7/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostu naisista, joilla ei ole uskallusta lähestyä minua.

Vierailija
8/302 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:56"]Tuntuu olevan niin pirun tarkkaa miten pitäis lähestyä, ja jos et oo semmonen sopivasti renttu nii pakit saa 99% varmuudella. Sopivasti rentuille tunnutaan antavan montakin asiaa helposti anteeksi semmosissa tilanteissa.

[/quote]

Näin on miehet kertoneet, monet naiset on niin epäkohteliaita ka tylyjä. Voi sen sanoa nätistikin että kiitos mut ei kiitos. Sit jos ei siitä ymmärrä, nii sanoo vasta jyrkemmin.

Vierailija
9/302 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:02"]

Jokaisen ihmisen pitäisi saada sellainen joka tyydyttää sillä muuten aiheuttaa itselleen ja toiselleen vain mielipahaa. Onko siis liikaa vaadittu että vaatii mukavaa normaalia suomalaista naista joka ei kuitenkaan tarvitsisi olla mikään himoläski ja jos tämä kuulostaa pinnalliselta niin uskon ettei kovin moni nainenkaan tykkää kaljamahamiehestä 

[/quote]

Mukavia normaaleja sinkkunaisia on pilvin pimein, ja vielä alle 25 bmi:n painoisia. Kannattaa tosiaan itse miettiä, että miksi ei onnistu parinhaussa.

[/quote]

Juu, kun me läskit ollaan jo parisuhteessa ;)

Vierailija
10/302 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:50"]Miksei naiset tosiaan lähesty, tule heittämään vitsiä ja naurattaan miestä. Miksi tämä on miesten tehtävä

[/quote]

Aivan. Toimii. Terveisin miestennaurattaja.

Vierailija
11/302 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen hopi hopi

Vierailija
12/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:12"]

Miksei nainen lähestyisi edes kerran valovuodessa? ei voi tajuta yhtälöä kun se vihreä valokin on helpompi huomata miehestä sen lisäksi että pakit tulee kerran sadasta lähestymiskerrasta? 

[/quote]

Paskapuhetta. 99 prosenttia miehistä on kiinnostunut yhdestä prosentista naisia. Jos et kuulu siihen yhteen prosenttiin, saat pakit 99 kertaa sadasta. 

Vierailija
14/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:40"]

Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkotuskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.

Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on. 

[/quote]

itse treffailen useaa ukkoa ja vokaan niiltä seksiä

ap 

Vierailija
15/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:57"]

Syy on ollut sama jo vuosikymmeniä ja on yksinkertainen: en halua saada turpaani tunnetasolla. Jokaisella on se oma mitta tässäkin asiassa ja minulla se täyttyi jo nuorena.

[/quote]

Eikö tältä osin elämätön elämä tunnu surulliselta? En tarkoita, etteikö muutenkin voisi olla onnellinen, mutta jos selkeästi toivoo elämäänsä myös parisuhdetta ja rakkautta eikä omien pelkojen takia uskalla näitä tavoitella.

[/quote]

Jos on saanu näissä asioissa tarpeeksi turpaansa, nii eipä jaksa kiinnostaa. Jos miehet on kusipäitä nii kyllä sen naisetkin osaa (meteliä odotellessa..)

[/quote]

Lähestyit ilmeisesti tiettyä naistyyppiä sitten aina, on niitä kunnollisia naisiakin

[/quote]

Kerro mulle mistä sellasia löytää. Saattasin vielä vaikka yrittää..

[/quote]

Kyllä niitä on, mutta eiväthän he ole riittävän nättejä makuusi. 

Ihan turhaa vinkumista, hyviä naisia on vaikka kuinka! Mutta kauniita hyviä naisia... Vähemmän. 

Vierailija
16/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:09"]Tiedättekö kuinka törkeitä pakkeja ihan tavalliset miehet saavat ihan tavallisilta naisilta...

[/quote]

Olen saanut törkeitä pakkeja ihan tavallisilta miehiltä...

Vierailija
17/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:06"]

Onpas täällä palstalla paljon katkeria miesvässyköitä, tästä keskustelusta huomaa...

[/quote]

Miten niin? On päivänselvää, että naiset vain pääasiassa odottavat poimintaansa siinä missä miesten täytyy koettaa tulkita milloin minkäkinlaisista silmänvilkutuksista josko intoa olisi ilmassa. Jos joku (yhtä suoraan kuin mies) alkaa lähestyä, kysymyksessä on lähes poikkeuksetta jotain kauheaa. Vielä sitten sekin, että kun on päästy teekupilliselle (kuten sanottu jokseenkin joka kerralla miehen aloitteesta) ja saatu vaatteitakin jo vähenneltyä saattaa laskuhumalan myötä ilmentyä "eiku".

Toki poikkeuksia on, mutta ne ovat poikkeuksia poikkeuksellisuutensa vuoksi.

Ehdottomastihan velvollisuus pyrkiä johonkin on miehellä, ellet ole julkinen eläin (huom. mm. nuoret miehet; sivistyneisyys, vauraus tms. eivät ole mitään, ellet ole näistä tahi muista yhteyksistä tunnettu tai osaa näillä tahi muilla avuilla tehdä itsesi tunnetun oloiseksi).

Ja kas vain, satun olemaan hyvännäköinen, karismaattinen, älykäs & sofistikoitunut miespuolinen ihmisolento.
Kuitenkin, kun prinsessain oikkujen mukaan pitäisi milloin mitenkin tanssahdella - antaa olla.

Vierailija
18/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:43"]

Kyllä lähestyn mutta jos olen pari kertaa istunut viereen ja kysellyt kuulumisia ja sen jälkeen nainen ei tule koskaan kysymään minun kuulumisia niin eihän se ole musta kiinnostunut, ja on kohteliasta jättää se rauhaan.

Paljon todennäköisempää on että kohtelias käytös ylitulkitaan kiinnostukseksi kuin että kiinnostunut jättäisi ujouttaan lähestymättä.

[/quote]

Ylitulkintaa näkee hyvinkin usein. Joskus pelkkä vilkaisu väärään suuntaan väärään aikaan saa naisessa aikaan "...tuako kyyläät" reaktion. Tekisi mieli huutaa siihen suuntaan, että "älä nyt liikoja ittestäs luule" ;) muutaman kerran olen vääntänyt ihan rautalangasta, että ei, en yritä iskeä vaan ihan muuten vaan jutella niitä näitä. t.mies

Vierailija
19/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naiset tosiaan lähesty, tule heittämään vitsiä ja naurattaan miestä. Miksi tämä on miesten tehtävä

Vierailija
20/302 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan sanoa naiselle vain "paljonko pillu maksaa". Eli en keksi mitään sanottavaa. Typerää tämä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi