Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalojen köyhätkö ne valittaa helteistä?

Vierailija
07.08.2014 |

Kun ei pääse pihalle ja kämppäkin kuumenee liikaa?

Meidän omakotitalo pysyy mukavan viileänä, ja oman pihan suojassa on kiva chillaa ja ottaa aurinkoa. Lapsillakin oma uima-allas puhallettuna.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä, vaikka oonkin kerrostalon köyjä. Ihanaa, kun kerrankin tarkenee täällä köyhäintalosaa, nyt on26 astetta sisällä ja leppoisaa kuin mikä. Talvella aina palellaan jossain 18-20 asteessa.

Vierailija
82/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä siellä omalla pihalla kuumempi kuin sisällä. Ja tämäkään valittaja ei asu kerrostalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh ja suurperheen äiti. Paritalo + ilmalämpöpumppu. Sisällä on kylmä, ulkona liian kuuma. Meijän kelpaa :)

Vierailija
84/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on 30,5c. Talvella 24c. Nyt on ihan sama pitääkö ikkunoita auki vai kiinni.

Vierailija
85/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 00:55"]Olen yh ja suurperheen äiti. Paritalo + ilmalämpöpumppu. Sisällä on kylmä, ulkona liian kuuma. Meijän kelpaa :)

[/quote]Niin - ja vuokralla! ;)

Vierailija
86/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 00:42"]Kun ei pääse pihalle ja kämppäkin kuumenee liikaa?

Meidän omakotitalo pysyy mukavan viileänä, ja oman pihan suojassa on kiva chillaa ja ottaa aurinkoa. Lapsillakin oma uima-allas puhallettuna.

[/quote]

Tällä köyhällä on ilmanviilennin jäähdyttämässä. Mutta vinkkinä sulle, että sitten kun oikeasti rikastut, kannattaa sinne puhalluun uima-altaaseen laittaa vettäkin. Maksaa jonkun euron kuutio, mutta lapsistakin huomattavast ikivempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä