Kerrostalojen köyhätkö ne valittaa helteistä?
Kun ei pääse pihalle ja kämppäkin kuumenee liikaa?
Meidän omakotitalo pysyy mukavan viileänä, ja oman pihan suojassa on kiva chillaa ja ottaa aurinkoa. Lapsillakin oma uima-allas puhallettuna.
Kommentit (86)
Meillä on kyllä siellä omalla pihalla kuumempi kuin sisällä. Ja tämäkään valittaja ei asu kerrostalossa.
Olen yh ja suurperheen äiti. Paritalo + ilmalämpöpumppu. Sisällä on kylmä, ulkona liian kuuma. Meijän kelpaa :)
Täällä on 30,5c. Talvella 24c. Nyt on ihan sama pitääkö ikkunoita auki vai kiinni.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 00:55"]Olen yh ja suurperheen äiti. Paritalo + ilmalämpöpumppu. Sisällä on kylmä, ulkona liian kuuma. Meijän kelpaa :)
[/quote]Niin - ja vuokralla! ;)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 00:42"]Kun ei pääse pihalle ja kämppäkin kuumenee liikaa?
Meidän omakotitalo pysyy mukavan viileänä, ja oman pihan suojassa on kiva chillaa ja ottaa aurinkoa. Lapsillakin oma uima-allas puhallettuna.
[/quote]
Tällä köyhällä on ilmanviilennin jäähdyttämässä. Mutta vinkkinä sulle, että sitten kun oikeasti rikastut, kannattaa sinne puhalluun uima-altaaseen laittaa vettäkin. Maksaa jonkun euron kuutio, mutta lapsistakin huomattavast ikivempaa.
En ainakaan minä, vaikka oonkin kerrostalon köyjä. Ihanaa, kun kerrankin tarkenee täällä köyhäintalosaa, nyt on26 astetta sisällä ja leppoisaa kuin mikä. Talvella aina palellaan jossain 18-20 asteessa.