Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalojen köyhätkö ne valittaa helteistä?

Vierailija
07.08.2014 |

Kun ei pääse pihalle ja kämppäkin kuumenee liikaa?

Meidän omakotitalo pysyy mukavan viileänä, ja oman pihan suojassa on kiva chillaa ja ottaa aurinkoa. Lapsillakin oma uima-allas puhallettuna.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja velkaa on 300 000€. Talo jumalattoman iso, kaikki hifistelyvehkeet löytyy ja kalusteet sitten Ikeasta ku rahat loppu kesken, niin ja lapsilla puhallettava uima-allas. Myönnä pois, oot keskituloinen brassailija kehä kolmosen ulkopuolelta.

Vierailija
2/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 00:42"]Kun ei pääse pihalle ja kämppäkin kuumenee liikaa?

Meidän omakotitalo pysyy mukavan viileänä, ja oman pihan suojassa on kiva chillaa ja ottaa aurinkoa. Lapsillakin oma uima-allas puhallettuna.

[/quote]

Heh, kiitos tuosta puhalletusta uima-altaasta. Siis varastitte!? Meillä on sellainen oikea uima-allas pihalla, siinä voi/saa aikuisetkin uida, ihan matkaa voi vääntää. On tuossa vieressä kyllä toi merikin...mökillä on sitten palju ja järvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kerrostalollinen Eirasta valittaa kuumuutta. Ullakkohuoneisto kuumenee päivisin sietämättömiin aasteisiin.

Vierailija
4/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tukalan kuuma on näissä kahdensadantuhannen euron kerrostaloneliöissä. Ja surkeudekseni kuulun siihen prosenttiin suomalaisista, joka perii yli puoli miljoonaa. Enkä sittenkään aio muuttaa omakotitaloon, koska rakastan sitä tunnelmaa, mikä tämän vanhan kivitalon seinien sisällä vallitsee.

Vierailija
5/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän surettaa, kun ihmiset joutuu turvautumaan noihin ilmalämpöpumppuihin kestääkseen kesäsäätä.sairaaloissa toki on ilmastointi hyvä. Itse olen sairastunut flunssaan jokakerta nyt kesällä, kun olen ollut pumppukulässä.

Vierailija
6/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslainen porvaripaska. Kaikilla ei ole kaikkeen varaa porvari anaalikärpänen. Huku sinne altaaseen

Vierailija
7/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kummaa styroksiaivot tulee fiksuna kehumaan hellettä ah ihanaa kun on kotona ilmastointi joka pitää sen lämpötilan vakiona. Sehän onkin juuri sitä hellettä älykääpiö.. :D kuinka tyhmä täytyy olla ettei tajua asian pointtia?

Vierailija
8/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 01:01"]Kokoomuslainen porvaripaska. Kaikilla ei ole kaikkeen varaa porvari anaalikärpänen. Huku sinne altaaseen

[/quote] Nukkumaanmenoaika jo alle 13-vuotiailla

Vierailija
9/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi köyhä ja kipee vuokrakerrostalosta(et muistanut mainita, että vuokratalo!), joka valittaa helteestä. Tämän köyhän koirakin kärsii, kun ei tuuletin riitä. Onneksi viilenee. 

Vierailija
10/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa olla köyhä kun ei tarvitse miettiä muiden elämää, kun omassakin on ihan tarpeeksi elämistä.

Vierailija
11/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 00:59"]Mua vähän surettaa, kun ihmiset joutuu turvautumaan noihin ilmalämpöpumppuihin kestääkseen kesäsäätä.sairaaloissa toki on ilmastointi hyvä. Itse olen sairastunut flunssaan jokakerta nyt kesällä, kun olen ollut pumppukulässä.

[/quote]Puhuu kateellinen ja yksi niistä sadoista :D

Vierailija
12/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 00:59"]Mua vähän surettaa, kun ihmiset joutuu turvautumaan noihin ilmalämpöpumppuihin kestääkseen kesäsäätä.sairaaloissa toki on ilmastointi hyvä. Itse olen sairastunut flunssaan jokakerta nyt kesällä, kun olen ollut pumppukulässä.

[/quote]Puhuu kateellinen ja yksi niistä sadoista :D

[/quote] Olen pahoillani puolestasi, että luulet kaikkien kärsivän lämmöstä. Siihen tottuu vajaassa viikossa, kun ei ole vilvoittimia.

Vierailija
13/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu täytyy myöntää että 30-neliön kerrostaloyksiössä on helvetin tukalaa! Rakastan kuitenkin hellettä ja ulkona on ihana olla vaikka ei oma piha olekaan :)

Vierailija
14/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 01:39"]Juu täytyy myöntää että 30-neliön kerrostaloyksiössä on helvetin tukalaa! Rakastan kuitenkin hellettä ja ulkona on ihana olla vaikka ei oma piha olekaan :)

[/quote]oletko koittanut pimentää päiviksimikkunan ja yöksi ikkuna auki sepposen selälleen. Ulkona on suosittu sisälämpötola nyt öisin.

Vierailija
15/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 01:41"]

oletko koittanut pimentää päiviksimikkunan ja yöksi ikkuna auki sepposen selälleen. Ulkona on suosittu sisälämpötola nyt öisin.

[/quote]

Täällä ei ainakaan viilene noilla ohjeilla. Päivisin sälekaihtimet ja paksut teatteriverhot ikkunassa. 30c tasaisesti. Päivällä on jostain syystä helpompi nukkua, yöllä on hiostavaa.

Vierailija
16/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just me. En lukenu ketjua. Ei oo varaa muuttaa ku mies maksaa sun hanipetterille elareita ja omaa huonetta. Joka toinen viikko sunkin hanupetteri hikoilee meidän köyhien olkkarin sohvalla. Me nukutaan miehen kanssa patjalla lattialla. Ei ole etävanhemmilla kato elareita ja lapsilisiä. Ja jaksat valittaa. Anna se lapsi meille ni päästään muuttamaan toiseen kaupunkiin, jossa varaa pitää ilmastointia ja yritystä, sä voit maksaa meille elareita.

Vierailija
17/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita. Asun Helsingin kaupungin kerrostalossa vuokralla ja olen äitiysvapaalla. Merelle on lyhyt kävelymatka ja tämä loppukesä on mennyt chillaillen rannalla.

Vierailija
18/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jännä kerrostalokämppä, sillä tästä vuokra-asunnossakin on ovi ja me päästään täältä ulos.

Lisäksi meillä on ilmastointilaite (ihan oma) ja osataan lisäksi avata öisin ikkunoitakin.

Osaamme myös mennä esimerkiksi varjoisaan merenrantakahvilaan.

Vierailija
19/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa on plus 30 ei auta, että on merenrantakahvila.

Vierailija
20/86 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on öisin ulkona +20 sisällä +35 ikkunat ja ovet öisin auki ja tuuletin puhaltamassa ulkoilmaa sisälle toisella puolella kämppää ja toisella ulos kuumaa ilmaa. Silti kämppä on 35 ja yli ulkoilmasta huolimatta. Avaa ikkuna joo lol.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän