Tähän ketjuun valheita, joita nainen kertoo itselleen
Kommentit (258)
"Käyn ihan vapaaehtoisesti uimassa vaatteet/burkini päällä" musumies antaa turpiin välittömästi jos käyttäytyy kuten normaalit ihmiset
"Minusta tuli muslimi jo ennen kuin tapasin muslimimieheni"
"Esinahan ja pillun leikkely on luonnollinen ja mukava asia"
"Nahaton kulli se vasta on ihana" Kuulemma leikellään siksi ettei mene aavikolla hiekkaa (tämä oikeasti täältä luettu)
"En enää koskaan ota suomalaista miestä" neitsyt mamupatja
Harmi että tämäkin suht viihdyttävä aloitus kääntyi tähän suuntaan.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 02:07"]
"Käyn ihan vapaaehtoisesti uimassa vaatteet/burkini päällä" musumies antaa turpiin välittömästi jos käyttäytyy kuten normaalit ihmiset
"Nahaton kulli se vasta on ihana" Kuulemma leikellään siksi ettei mene aavikolla hiekkaa (tämä oikeasti täältä luettu)
[/quote]
meni sitten tääkin ketju pilalle yhden pakkomielteisen vuoksi :( harmi, idea oli ihan hauska.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 02:14"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 02:07"]
[/quote]
meni sitten tääkin ketju pilalle yhden pakkomielteisen vuoksi :( harmi, idea oli ihan hauska.
[/quote]
miten se nyt pilalle noista meni? Itsekin olen lukenut nuo kaikki ihan tältä palstalta :D
"Lisään CV:seen merkinnän Kotiäiti, se on ihan yhtä hieno ammatti kuin mikä tahansa muukin!"
Voisko noille mamujutuille tehdä vaikka oman ketjun. Kyllästyttää lukea jonkun pakkomielteisen henkilön mamujuttuja tässä ketjussa, kun ne ei liity edes aiheeseen mitenkään. Alkuketju oli hauska, tunnistin itseni monista.
Lopettakaas se musujauhanta, perustakaa oma ketju tai keskittykää aiheeseen! ketään ei kiinnosta musuilut
Olin menossa naimisiin mutta mies peruikin häät! en minä mikään bridezilla ole! mies se oli joka stressasi liikaa!
Mies valehtelee vaan suojellakseen/ollakseen pahoittamatta mun mieltä.
Ei miehen pilvenpoltto ole kamala asia, se ei kuitenkaan juo.
Jonain päivänä joku muistaa kiittää minuakin.
Luen laatukirjallisuutta, esim. kaikki Houkutukset ja Fifty Shades of Grey ovat nykyklassikoita.
Oikeessa elämässä en ole näin vittumainen kun täällä av:lla
"Nyt mä kirjoitan viimeisen jankkausviestini (ketjussa tapahtuva riita), ja pistän jotain oikein nasevaa"
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 13:22"]Olitko rannalla, 180? Nyt siis hiekkaa siellä? Ei sen meidän ongelma pitäisi olla, avuton. 178
[/quote]
Yhyy, ulise vielä vähän lisää. Lapsellinen ämmä
[/quote]
Olet täysin sokea omalle käytöksellesi, joko tahattomasti tai täysin tahallisesti, mikä on sinänsä sama lopputuloksen kannalta.
[/quote]
Jäikö rikkinäinen levy vähän päälle? Get a life
[/quote]
Mikset sä käytä pistettä kommenteissasi viimeisen lauseen lopussa?
[/quote]
HAHHAHA etkö muuta keksinyt? Et ilmeisesti
Huomaatko! Taas jäi piste laittamatta!
[/quote]
No tuota, en, en sitten millään keksinyt. Solvausvarastonikin on täysin tyhjä, ja niin kovin hempeämielinen kun olen, en viitsi tähän hätään tilata mitään uuttakaan sinne. <3
[/quote]
Juu, ymmärrän. Lapsi kun olet niin jatkat säälittävää jankkausta. Muuta elämäähän sinulla ei ole näin kauniina päivänä kuin jankata netissä ;)
[/quote]
(jankuti, kuiskaten)
Mä olen 30 v. (40, 50, 60 v.), mutta kaikki luulee mua 10 v nuoremmaksi.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 13:22"]Olitko rannalla, 180? Nyt siis hiekkaa siellä? Ei sen meidän ongelma pitäisi olla, avuton. 178
[/quote]
Yhyy, ulise vielä vähän lisää. Lapsellinen ämmä
[/quote]
Olet täysin sokea omalle käytöksellesi, joko tahattomasti tai täysin tahallisesti, mikä on sinänsä sama lopputuloksen kannalta.
[/quote]
Jäikö rikkinäinen levy vähän päälle? Get a life
[/quote]
Mikset sä käytä pistettä kommenteissasi viimeisen lauseen lopussa?
[/quote]
HAHHAHA etkö muuta keksinyt? Et ilmeisesti
Huomaatko! Taas jäi piste laittamatta!
[/quote]
No tuota, en, en sitten millään keksinyt. Solvausvarastonikin on täysin tyhjä, ja niin kovin hempeämielinen kun olen, en viitsi tähän hätään tilata mitään uuttakaan sinne. <3
[/quote]
Juu, ymmärrän. Lapsi kun olet niin jatkat säälittävää jankkausta. Muuta elämäähän sinulla ei ole näin kauniina päivänä kuin jankata netissä ;)
[/quote]
(jankuti, kuiskaten)
[/quote]
Sä se et osaa lopettaa, tuitui<3
Osaanpas, ja hienosti osaankin, mutta kun sä et. *nipist*
"En mä ole rasisti. Mä olen REALISTI."