Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän ketjuun valheita, joita nainen kertoo itselleen

Vierailija
06.08.2014 |

"Se on vain kateellinen"

Kommentit (258)

Vierailija
81/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sain sp-taudin mutta mies ei ole pettänyt!! ei takuulla ole! tauti tuli täysin itsestään"

Vierailija
82/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:03"]En ole kateellinen kenenkään toisen naisen ulkonäöstä

[/quote]

Mieheni ei koskaan vaihda minua nuorempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies kyllä tuosta rauhoittuu ja jaksaa keskittyä lapsen kanssa olemiseen, etenkin sitten kun lapsesta alkaa olla hänelle seuraa."

Vierailija
84/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä yritän näköjään alituiseen itseäni retkuttaa: " kyllä se 5 kg tippuu ihan helposti, kun vain vähän panostan" ja "olen mä ihan ok-näköinen, sellainen persoonallinen" ja näiden perään sisäistä huutonaurua.. 

Vierailija
85/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihanaa kun mies on niin välittävä ja syvästi rakastunut minuun! viestiä ja puheluita tulee viiden minuutin välein voi että minkä rakkauspakkauksen löysin, hän välittää minusta niin paljon ja haluaa minun istuvan aina kotona! hyvästi harrastukset ja ystävät, luovun mistä vaan rakkauden tähden"

Vierailija
86/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä hoivavietti? ei minulla sellaista ole! ihan muuten vaan puen näitä vaatteita chihuahualle!"

Vierailija
87/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiva että miehellä on kaverinainen jonka kanssa voi käydä metsällä ja kalastamassa kun minua ei kiinnosta, mies tulee kumminkin aina yöksi kotiin ettei minun mieheni koskaan pettäisi!"

Vierailija
88/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:49"]"Tänään päätin että nyt muutun kauniiksi! kyllä se naapurin Pena minutkin huomaa kun hankin tekokynnet, tekotukan, ripsenpidennykset jne! oi voi että minusta tulee aito kaunotar!!"

[/quote]

auts :'(

Vierailija
89/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies lähti kolmen viikon matkalle Thaimaahan/Viroon ilman minua, jes vihdoin omaa aikaa! mieheni ei ikinä pettäisi minua eikä tunne noista maista ketään naisia. Meillä on sellainen yhteinen sopimus ettei kumpikaan petä toista ja aina se on toiminut, mieheni on maailman luotettavin ihminen ja tukikallioni"

Vierailija
90/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En mistään hinnasta haluaisi olla nuorempi! Elämä alkaa vasta näin viisikymppisenä!"

Vierailija
91/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mieheni haluaa että vietän kaiken ajan vain hänen kanssaan, nyt täytyy sanoa hyvästit kaikille muille, myös perheenjäsenille"

Vierailija
92/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki hoikemmat naiset haukkuvat minua koska olen hieman ylipainoinen, mitähän tuokin tuossa vieressä ajattelee! katson sitä niin vihaisesti ettei se uskalla ainakaan avata suutaan!!"

Vierailija
93/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:31"]"Sain sp-taudin mutta mies ei ole pettänyt!! ei takuulla ole! tauti tuli täysin itsestään"

[/quote]

The classic case of The Hyppykuppa.

Vierailija
94/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla kondylooma on parantunut, ei mun siitä miehelle tarvi kertoa"

"Ei kondyloomasta tule miehelle suusyöpää"

"Miehet on pettäviä sikoja" vaikka naiset pettää tilastollisesti enemmän

"Lähden Gambiaan nauttimaan tanssista ja saan omaa aikaa. Mies hoitaa kodin ja lapset"

Vierailija
95/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pakko saada nämä makeet 15cm korkokengät!! kaikki on ihan vau kun näkevät mut baarissa!" = pissis joka käyttää vain tennareita mutta ostosmanian vallassa hankkii kaupan korkeimmat korkkarit joilla kävelee jalat solmussa ja polvet koukussa.

"Ostanpa tästä nämä tyynytäytteiset pushup rintsikat että saan huijattua miehiä baarissa luulemaan minua isotissiseksi!" = huonoitsetuntoinen nainen joka yrittää olla muuta kun on ja häpeää salaa itseään, viimeistään sängyssä miehelle paljastuu koko totuus.

"Olin ennen XS kokoinen ja kyllä minä vieläkin mahdun XS koon vaatteisiin jos niin haluan!!!" = sanoo luultavasti nainen joka on M/L/XL kokoa ja mahtui XS kokoon 5-10 vuotta sitten ja menee kauppaan sovittamaan XS koon toppia niin että se repeää sivusta.

Vierailija
96/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo joo, ollaan me tosi nuoria perustamaan perhe kun on toi amiskin vielä kesken, mutta voin kyllä mennä Jonnesta vannomaan että se on mulle aina uskollinen ja et ollaan yhdessä ikuisesti, jotenkin sen vaan tietää."

Vierailija
97/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:32"]Näillä yritän näköjään alituiseen itseäni retkuttaa: " kyllä se 5 kg tippuu ihan helposti, kun vain vähän panostan" ja "olen mä ihan ok-näköinen, sellainen persoonallinen" ja näiden perään sisäistä huutonaurua.. 

[/quote]

Aina kun jään kiinni itseni kusettamisesta naudan sisäisesti.

Vierailija
98/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:43"]

"Pakko saada nämä makeet 15cm korkokengät!! kaikki on ihan vau kun näkevät mut baarissa!" = pissis joka käyttää vain tennareita mutta ostosmanian vallassa hankkii kaupan korkeimmat korkkarit joilla kävelee jalat solmussa ja polvet koukussa.

"Ostanpa tästä nämä tyynytäytteiset pushup rintsikat että saan huijattua miehiä baarissa luulemaan minua isotissiseksi!" = huonoitsetuntoinen nainen joka yrittää olla muuta kun on ja häpeää salaa itseään, viimeistään sängyssä miehelle paljastuu koko totuus.

"Olin ennen XS kokoinen ja kyllä minä vieläkin mahdun XS koon vaatteisiin jos niin haluan!!!" = sanoo luultavasti nainen joka on M/L/XL kokoa ja mahtui XS kokoon 5-10 vuotta sitten ja menee kauppaan sovittamaan XS koon toppia niin että se repeää sivusta.

[/quote]

nämä toimii paremmin ilman selityksiä...

Vierailija
99/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne kulttuurierot mitään vaikuta.

Vierailija
100/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä noi tummat miehet on niiin komeita mutta en mä niitä vakikumppaniksi ottaisi kun ne pettävät kumminkin!" = sanoo nainen joka paneskelee ympäriinsä osaamatta sitoutua kehenkään ja suhtautuu itse yhtä objektiivisesti muihin kuin mitä häneen suhtaudutaan käytöksensä vuoksi.

"Oon tän kuuman komistuskundin kanssa koska se on niin lihaksikas ja komea! ollaan oikeasti rakastuneita!" = joku pissis joka jää roikkumaan komeaan mieheen vain ulkonäön takia vaikka kumpikin pettäisi.

"Minun mieheni ei tee sitä ja tätä eikä ainakaan petä koska on uskonnollinen!"