Tähän ketjuun valheita, joita nainen kertoo itselleen
"Se on vain kateellinen"
Kommentit (258)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:03"]En ole kateellinen kenenkään toisen naisen ulkonäöstä
[/quote]
Mieheni ei koskaan vaihda minua nuorempaan.
"Mies kyllä tuosta rauhoittuu ja jaksaa keskittyä lapsen kanssa olemiseen, etenkin sitten kun lapsesta alkaa olla hänelle seuraa."
Näillä yritän näköjään alituiseen itseäni retkuttaa: " kyllä se 5 kg tippuu ihan helposti, kun vain vähän panostan" ja "olen mä ihan ok-näköinen, sellainen persoonallinen" ja näiden perään sisäistä huutonaurua..
"Ihanaa kun mies on niin välittävä ja syvästi rakastunut minuun! viestiä ja puheluita tulee viiden minuutin välein voi että minkä rakkauspakkauksen löysin, hän välittää minusta niin paljon ja haluaa minun istuvan aina kotona! hyvästi harrastukset ja ystävät, luovun mistä vaan rakkauden tähden"
"Mikä hoivavietti? ei minulla sellaista ole! ihan muuten vaan puen näitä vaatteita chihuahualle!"
"Kiva että miehellä on kaverinainen jonka kanssa voi käydä metsällä ja kalastamassa kun minua ei kiinnosta, mies tulee kumminkin aina yöksi kotiin ettei minun mieheni koskaan pettäisi!"
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:49"]"Tänään päätin että nyt muutun kauniiksi! kyllä se naapurin Pena minutkin huomaa kun hankin tekokynnet, tekotukan, ripsenpidennykset jne! oi voi että minusta tulee aito kaunotar!!"
[/quote]
auts :'(
"Mies lähti kolmen viikon matkalle Thaimaahan/Viroon ilman minua, jes vihdoin omaa aikaa! mieheni ei ikinä pettäisi minua eikä tunne noista maista ketään naisia. Meillä on sellainen yhteinen sopimus ettei kumpikaan petä toista ja aina se on toiminut, mieheni on maailman luotettavin ihminen ja tukikallioni"
"En mistään hinnasta haluaisi olla nuorempi! Elämä alkaa vasta näin viisikymppisenä!"
"Mieheni haluaa että vietän kaiken ajan vain hänen kanssaan, nyt täytyy sanoa hyvästit kaikille muille, myös perheenjäsenille"
"Kaikki hoikemmat naiset haukkuvat minua koska olen hieman ylipainoinen, mitähän tuokin tuossa vieressä ajattelee! katson sitä niin vihaisesti ettei se uskalla ainakaan avata suutaan!!"
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:31"]"Sain sp-taudin mutta mies ei ole pettänyt!! ei takuulla ole! tauti tuli täysin itsestään"
[/quote]
The classic case of The Hyppykuppa.
"Mulla kondylooma on parantunut, ei mun siitä miehelle tarvi kertoa"
"Ei kondyloomasta tule miehelle suusyöpää"
"Miehet on pettäviä sikoja" vaikka naiset pettää tilastollisesti enemmän
"Lähden Gambiaan nauttimaan tanssista ja saan omaa aikaa. Mies hoitaa kodin ja lapset"
"Pakko saada nämä makeet 15cm korkokengät!! kaikki on ihan vau kun näkevät mut baarissa!" = pissis joka käyttää vain tennareita mutta ostosmanian vallassa hankkii kaupan korkeimmat korkkarit joilla kävelee jalat solmussa ja polvet koukussa.
"Ostanpa tästä nämä tyynytäytteiset pushup rintsikat että saan huijattua miehiä baarissa luulemaan minua isotissiseksi!" = huonoitsetuntoinen nainen joka yrittää olla muuta kun on ja häpeää salaa itseään, viimeistään sängyssä miehelle paljastuu koko totuus.
"Olin ennen XS kokoinen ja kyllä minä vieläkin mahdun XS koon vaatteisiin jos niin haluan!!!" = sanoo luultavasti nainen joka on M/L/XL kokoa ja mahtui XS kokoon 5-10 vuotta sitten ja menee kauppaan sovittamaan XS koon toppia niin että se repeää sivusta.
"Joo joo, ollaan me tosi nuoria perustamaan perhe kun on toi amiskin vielä kesken, mutta voin kyllä mennä Jonnesta vannomaan että se on mulle aina uskollinen ja et ollaan yhdessä ikuisesti, jotenkin sen vaan tietää."
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:32"]Näillä yritän näköjään alituiseen itseäni retkuttaa: " kyllä se 5 kg tippuu ihan helposti, kun vain vähän panostan" ja "olen mä ihan ok-näköinen, sellainen persoonallinen" ja näiden perään sisäistä huutonaurua..
[/quote]
Aina kun jään kiinni itseni kusettamisesta naudan sisäisesti.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:43"]
"Pakko saada nämä makeet 15cm korkokengät!! kaikki on ihan vau kun näkevät mut baarissa!" = pissis joka käyttää vain tennareita mutta ostosmanian vallassa hankkii kaupan korkeimmat korkkarit joilla kävelee jalat solmussa ja polvet koukussa.
"Ostanpa tästä nämä tyynytäytteiset pushup rintsikat että saan huijattua miehiä baarissa luulemaan minua isotissiseksi!" = huonoitsetuntoinen nainen joka yrittää olla muuta kun on ja häpeää salaa itseään, viimeistään sängyssä miehelle paljastuu koko totuus.
"Olin ennen XS kokoinen ja kyllä minä vieläkin mahdun XS koon vaatteisiin jos niin haluan!!!" = sanoo luultavasti nainen joka on M/L/XL kokoa ja mahtui XS kokoon 5-10 vuotta sitten ja menee kauppaan sovittamaan XS koon toppia niin että se repeää sivusta.
[/quote]
nämä toimii paremmin ilman selityksiä...
"Kyllä noi tummat miehet on niiin komeita mutta en mä niitä vakikumppaniksi ottaisi kun ne pettävät kumminkin!" = sanoo nainen joka paneskelee ympäriinsä osaamatta sitoutua kehenkään ja suhtautuu itse yhtä objektiivisesti muihin kuin mitä häneen suhtaudutaan käytöksensä vuoksi.
"Oon tän kuuman komistuskundin kanssa koska se on niin lihaksikas ja komea! ollaan oikeasti rakastuneita!" = joku pissis joka jää roikkumaan komeaan mieheen vain ulkonäön takia vaikka kumpikin pettäisi.
"Minun mieheni ei tee sitä ja tätä eikä ainakaan petä koska on uskonnollinen!"
"Sain sp-taudin mutta mies ei ole pettänyt!! ei takuulla ole! tauti tuli täysin itsestään"