Tähän ketjuun valheita, joita nainen kertoo itselleen
Kommentit (258)
Koska olen uskossa Jeesukseen olen heti parempi kuin ne jotka eivät ole
"Ei se välttämättä ole epäluotettavan miehen merkki että on ollut neljästi avoliitossa, kahdesti naimisissa ja että on lapsia kahdelle eri naiselle. Se on vain elämää!"
"Suhde meni pieleen anopin takia ei miehessä mitään vikaa ollut!"
"En ole ulkonäkökeskeinen enkä edes meikkaa! käytän vain ripsiväriä, BB voidetta ja huulirasvaa"
"Luulen että minulle mahtuu yhä 10 vuotta vanhat vaatteeni, täytyy hakea ne kellarista"
"Syön vain itse tehtyä ruokaa"
"En koskaan osta mitään kallista"
-Minä en jää koskaan työttömäksi
-Mies osaa hoitaa raha-asiat ja omaisuuden paremmin kuin minä.
-Kyllä se minulle tästä talosta puolet antaa jos eroamme vaikka talo onkin yksistään hänen nimissään. Nainen joka avoliitossa maksoi puolet talosta joka oli miehen nimissä ja menetti kaiken.
-Minä en nyt näin nuorena voi kuolla.
- jos kieltäydyin palkattomista ylitöistä saan potkut
"Kuulin että mieheni löi aiemmassa suhteessa exäänsä, mutta ei se miehestä väkivaltaista tee"
Etäsuhde VOI toimia. Vaikka ei nähdäkään muutaman seuraavan vuoden aikana tämän välimatkan vuoksi kuin 2 krt vuodessa, niin ainahan on skype ja puhelinseksi.
"En ole rasisti, en vain pidä vierasmaalaisista"
"Minulla on korkeat vaatimukset miehelle, silti exäni oli väkivaltainen, toinen exä alkoholisti ja kolmas pettäjä"
Koska opiskelin itestäni lähihoitajan olen nyt arvostettu henkilö jonka pepua kuuluu nuolla.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:53"]
"ei mun muslimimies lyö eikä ole pedari"
"Mun muslimimies ei ole lainkaan rasisti" sen jälkeen kun on porukalla hakannut vastaantulijan ja uhannut tappaa kaikki juutalaiset ja mustat
"Mun muslimimies kunnioittaa naista" sen 15 sekunttia kun laskee kutia sisään
"Mun muslimimies ei saa töitä, koska suomalaiset on rasisteja"
"mun somalimies ei saa töitä, koska suomalaiset on rasisteja" Kenialaisten työttömyys suomalaisten tasolla, mutta se rasismi ei koske heidän ihonväriään
[/quote]
Hei persu, asiasi on tullut selvääkin selvemmäksi, etenkin noiden lisäselitysten vuoksi. Vihaat mustia miehiä, sekä lihaksikkaita miehiä. Vaihda jo levyä.
Jos annan säälistä se lakkaa vonkaamasta.
Koska olemme parisuhteessa ja asummme yhdessä se ei ollut raiskaus.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:55"]
"Mun muslimimies ei ole lainkaan rasisti" sen jälkeen kun on porukalla hakannut vastaantulijan ja uhannut tappaa kaikki juutalaiset ja mustat
"mun somalimies ei saa töitä, koska suomalaiset on rasisteja" Kenialaisten työttömyys suomalaisten tasolla, mutta se rasismi ei koske heidän ihonväriään
[/quote]
Hei persu, asiasi on tullut selvääkin selvemmäksi, etenkin noiden lisäselitysten vuoksi. Vihaat mustia miehiä, sekä lihaksikkaita miehiä. Vaihda jo levyä.
[/quote]
Hei punarviherpelle. Etkö suvaitsekaan toisin ajattelevia?
"Ostanpa pussin porkkanoita tän suklaalevyn kanssa, niin kaikki luulee että syön terveellisesti"
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:58"]
[/quote]
[/quote]
Hei punarviherpelle. Etkö suvaitsekaan toisin ajattelevia?
[/quote]
Olet lapsellinen.
[/quote]
[/quote]
"palstapersu teki sitä ja tätä" Jokaiseen viestiin missä mammalla menee pasmat sekaisin eikä pysty enää älylliseen keskusteluun.
"perussuomalainen sitä ja tätä" jokaiseen viestiin mikä ei liity politiikkaan. Jos liittyy niin ei osaa keskustella.
Miheni ei koskaan tunne enää rakkautta ketään muuta kuin minua kohtaan.
Me olemme varmasti yhdessä kunnes kuolema meidät erottaa.
Kyllä se vielä haluaa mukuloita kunhan tarpeeksi kauan jaksan odotella
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:54"]
"Minulla on korkeat vaatimukset miehelle, silti exäni oli väkivaltainen, toinen exä alkoholisti ja kolmas pettäjä"
[/quote]
ja kaikki mamuja.
" jos mä nyt pienen palan maistan.."
"Elämänkoulu on paras koulu. Mikään ei ole turhempaa kuin opiskella jossain yliopistossa jotain huuhaatieteitä."
"En voi mennä kuntosalille, koska naisille ei sovi lihakset ja minusta tulisi miehen näköinen"
"Olen vain kurvikas ja naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni"
Se sanoi ettei se lyö enää koskaan