Tähän ketjuun valheita, joita nainen kertoo itselleen
Kommentit (258)
Vaikka mieheni on minua 20 vuotta vanhempi, hän on niin nuorekas ja menevä, että välillä meinaa unohtua, kumpi se nuorempi osapuoli onkaan. Ikäero ei näy suhteessamme yhtään mitenkään, eikä tulevaisuudessakaan tule näkymään: vanhenemme lineaarisesti täysin samaa tahtia. Eli nyt kun hän on 40, hän on henkisesti 20-vuotias eli samalla tasolla kuin minä, ja kun hän on 70, hän on 50-vuotiaan tasolla.
(OT: Minulla ei ole mitään ikäerosuhteita vastaan, mutta empiiristen havaintojeni mukaan tosiasiat hyväksyvät parit onnistuvat useammin kuin ne, joissa nuorempi osapuoli hehkuttaa suu vaahdossa vanhemman nuorekkuutta).
"Olen keskivertoa älykkäämpi"
Pistää hymyilyttämään joka kerta, kun esim. peukutusketjuissa enemmistö vastaajista oikeasti tuntuu uskovan itsestään näin. Voi av-mammat ♡
Päinvastoin kuin oma anoppini on tehnyt, aion 100% hyväksyä miniäkseni sen naisen, jonka poikani valitsee elämänkumppanikseen, en puutu heidän elämäänsä, en kritisoi.
Kyllä tää valkoinen sisustus on niin omaperäinen ja hienostunut että.
"Mä en oo syönyt tänään mitään"
Huh.. Mä ajattelin ekana et suurin huijaus on "mä oon ruma/tyhmä/kelvoton jollain tavalla". Voih :/
Te olette kauniita, ja tää ei oo huijausta!
"Olen fiksumpi kuin muut av-mammat."
"Miten niin se muka vaihtoi vaimonsa nuorempaan ja yksinkertaisempaan? Aika loukkaavaa mua kohtaan! Me ollaan mun miesystävän kanssa sielunkumppaneita, joilla nyt vaan sattuu olemaan 20 vuotta ikäeroa."
Oon lihava mut mul on hyvä seksielämä ja mieheni palvoo minua eikä haaveile hoikemmasta
"En oo kateellinen isotissisille"
"Tykkään aa-kupin rinnoistani"
"Pilluni on edelleen tiukka 5 synnytyksen jälkeen"
"En ole kateellinen itseäni nuoremmille naisille"
*Marilynkin oli kokoa 42. (Se muuten oli kokoa 38, joku toimittaja on testannut tuota, eikä mahtunut 42kokoisena Marilynin vaatteisiin)
*Noi pyykkikasat kertoo vain siitä, että meillä on elämää.
*Ei mulla ole aikaa kokata ruokia ilman puolivalmisteita tai eineksiä. Ei kukaan työssäkäyvä perheenäiti sellaista oikeasti tee.
*Ei mulla ole aikaa harrastaa liikuntaa. Mieluummin valvon illalla pitkään ja rentoudun telkkarin ääressä kuin treenaisin illalla tai heräisin aamulla lenkille.
*Terveellinen ruoka on pahaa.
*Ei lapset tykkää kasviksista.
*mun iho voi ihan hyvin vaikken puhdistakaan meikkejä iltaisin.
*Olen homssuinen koska rakastan lapsiani.
Mä näytän niin hyvältä tässä puhkivärjätyssä blondissa tukassa, happopestyissä farkuissa ja valkoisissa tekonahkasaappaissa.
"Ei nainen kohtaa ikärasismia työelämässä sen enempää kuin mieskään, etenkään akateemisella uralla, jossa kollegat ovat fiksuja."
"kyllä mä miestäni rakastan eikä se tarkoituksella lyö"
"näytän hyvältä tässä pakarat paljastavassa hameessa/shortseissa"
"napapaidat näyttää mun päällä todella hyviltä eikä raskaus oo vaikuttanut vatsaani mitenkään"
"Kyllä se on kaikille parhaaksi, että esikoinen on päivähoidossa kun minä olen vauvan kanssa kotona."
"Kyllä toi mies sais töitä, jos se vaan haluis. Sen ei vaan nyt tarvii olla töissä ku sen vanhemmat tukee sitä taloudellisesti."
Kyllä se pitää musta oikeasti, ei se ole pelkän seksin perässä
Saako laittaa useamman? Osaan näistä syyllistyn kyllä ihan itsekin :)
-Mä näytänkin ihan hyvältä tässä koon pienemmässä vaatteessa
-Se on vaan kateellinen mulle
-Kyllä se vielä jättää vaimonsa
-Painan niin paljon, koska mulla on teiniajan urheilustani kehittynyt niin paljon lihasmassaa
-Kyllä me ollaan oltu tarpeeksi kauan yhdessä, tietääkseni että miehestä tulee hyvä aviomies/isä
-Kyllä se mies muuttuu, jahka ollaan naimisissa
-Kyllä se mies muuttuu, kunhan ensimmäinen lapsi syntyy
-Kyllä se mies muuttuu, kunhan vauva-aika on ohi
-Kyllä se mies muuttuu, kunhan ollaan kestetty pikkulapsiaika
"Mä olen aina oikeassa"