Tähän ketjuun valheita, joita nainen kertoo itselleen
Kommentit (258)
Haluaisin seksiä mieheni kanssa jos hän tekisi kotitöitä.
Hankin baarista sivusuhteen vain tekemään kotitöitä.
"Kyllä tuo mun mies vielä mua himoitsee vaikka oon 10 kiloa lihonut parisuhteen aikana!"
"En lähtisi lempi näyttelijäni/laulajani/julkimon mukaan vaikka tulisi ovelta hakemaan!"
"En todellakaan syö tätä ostamaami sipsi-/karkkipussia kokonaan tämän illan aikana!"
Jos kaikki ottavat kakkua, se ei lihota niin paljon kuin jos vain minä söisin.
Minä olen tällainen amatsoni.
En minä haluaisikaan laihtua.
kyllä kerta kuukaudessa riittää miehellekin.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:39"]
"Mä olen aina oikeassa"
[/quote]
Ja kaikki muut ovat aina väärässä, tai vähintäänkin vain idiootteja.
- ei ketään kiinnosta nää mun jutut
- olen hyödytön
- olen ruma
Exällä on yhä tunteita mua kohtaan, kun se ei halua olla missään tekemisissä.
"Oon niin kaunis, että miehet eivät uskalla lähestyä."
"Ulkonäkö ei merkkaa yhtään mitään, tärkeintä on sisin"
Sen tiedän, että mun mies ei petä. Ja kamalan leuhka olemus siihen päälle kun yksinhuoltajalle keskustelee.
Sano taas yksi, jonka miehen tiedän pettäneen. :(
Jos kertoisi niin keskisin kumminkin koko jutun, koska olisin vaan kateellinen yh. =)
Mieheni mielestä olen kaunis ilman meikkiäkin. ;))
Ja pää ukolla kääntyy heti kun kävelee laitettu nainen ohi.
Mieheni mielestä olen sopiva ja seksikäs juuri tälläisenä. :) Sanoo jokusen liikakilon lanteillaan kantava nainen
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:50"]Osaanpas, ja hienosti osaankin, mutta kun sä et. *nipist*
[/quote]
Et näköjään. Noloa!
[/quote]
Sehän tässä on ongelmana kun sä et osaa.
[/quote]
Sehän tässä on kun sulla ei oo alkeellisimpiakaan servaustaitoja. Niin se vaan on :)
[/quote]
Nyt kyllä naurattaa, kun mähän huomasin sulla menneen lähemmäs kolme tuntia tuollaisen kommentin väsäämiseen.
Minä olen aito ja rehellinen ihminen. Kaikki kommentit siitä että olen huonokäytöksinen, on vain kateutta kun muut ei ole näin aitoja.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 02:26"]"Lisään CV:seen merkinnän Kotiäiti, se on ihan yhtä hieno ammatti kuin mikä tahansa muukin!"
[/quote]
Ei helvetti mulla on yksi tuttu joka tekee näin lisäksi sen CV;ssä se kertoo että se on alle viiskymppisenä jo kuuden lapsen mummo.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:48"]
Koska olen uskossa Jeesukseen olen heti parempi kuin ne jotka eivät ole
[/quote]
Tuo on omaa ennakkoluuloasi, eivät uskovat luule olevansa parempia kuin muut. Usein ihan päinvastoin.
[/quote]
^hyvä valhe^
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 13:22"]Olitko rannalla, 180? Nyt siis hiekkaa siellä? Ei sen meidän ongelma pitäisi olla, avuton. 178
[/quote]
Yhyy, ulise vielä vähän lisää. Lapsellinen ämmä
[/quote]
Olet täysin sokea omalle käytöksellesi, joko tahattomasti tai täysin tahallisesti, mikä on sinänsä sama lopputuloksen kannalta.
"AV-palstalla kaikkia kiinnostavat off-topic mielipiteeni, joten voin pilata hauskat ketjut omilla pohdinnoillani."
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 13:22"]Olitko rannalla, 180? Nyt siis hiekkaa siellä? Ei sen meidän ongelma pitäisi olla, avuton. 178
[/quote]
Yhyy, ulise vielä vähän lisää. Lapsellinen ämmä
[/quote]
Olet täysin sokea omalle käytöksellesi, joko tahattomasti tai täysin tahallisesti, mikä on sinänsä sama lopputuloksen kannalta.
[/quote]
Jäikö rikkinäinen levy vähän päälle? Get a life
"20-25-vuotiaat tytöt on lapsia vielä ja miehet, jotka sen ikäisistä pitää, on pedoja. Kyllä minunlaiseni 45v isoäiti on vasta nainen isolla ännällä ja parhaassa iässä. Nuoremmatkin pojut himoitsevat minua paljonpaljon enemmän kuin noita 25v tenavia!!"
Todellisuudessa tämän ajatuksen takana on yleensä ikäkriisinen, parhaat bilepäivänsä nähnyt nainen.