Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähän ketjuun valheita, joita nainen kertoo itselleen

Vierailija
06.08.2014 |

"Se on vain kateellinen"

Kommentit (258)

Vierailija
181/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miestä ei haittaa että mä olen kotona vaikka lapsetkin on jo isoja"

Vierailija
182/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mun mieli paranee kun syön "vähän" suklaata. 

- Mun mieli paranee kun ostan uudet silmälasit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se että toi mun uusi miesystävä laukoo koko ajan noita seksistisiä kommentteja ei tarkoita että se ois oikeesti joku sovinisti. Sillä vaan on tollanen huumori."

Vierailija
184/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mulla oo löysä, miehellä vaan on pieni."

Vierailija
185/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te olette ilkeitä! 

Vierailija
186/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön hallitusti ja säännöllisesti lautasmallin mukaan. Jos työkaveri on tuonut töihin pullaa sitä ei lasketa sillä en ole itse ostanut sitä. Jos napsin vähän ruokaa kun valmistan sitä sitäkään ei lasketa syömiseksi. Lapselta jää puolet jätskistä. Syön senkin, mutta sitäkään ei lasketa sillä eihän nyt jätskin loppua voi poiskaan heittää!

Tunnustaako kukaan muu toimivansa näin? :D

Vierailija
187/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alaikäisyydellä ei ollut mitään tekemistä sen kanssa, et mun mies rakastui muhun, vaikka oli itse jo 35-vuotias. Me löydettiin toisistamme sieluntoverit ja ikä on pelkkiä numeroita.

Vierailija
188/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kannattaa olla kotiäitinä vuosia, kyllä löydän töitä 10 vuoden kotonaolon jälkeen helposti vaikkei minulla olekaan koulutusta"

"Kyllä tämä pieni palkka riittää minulle, en edes haluaisin saada isoa palkkaa ja matkustella tai ostella kalliita vaatteita"

"En muuttaisi itsessäni mitään"

"En viitsi juoruta mutta..."

Vierailija
189/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Löysät pillut ovat vain pienimunaisten propagandaa"

Vierailija
190/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos vaihdan facebookin työstatukseen "Jokapaikanhöylä yrityksessä kotiäiti" en vaikuta yhtään niin paljoo tyhjäntoimittajalta."

Vierailija
191/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:04"]

Miehet tykkää jos naisella ei ole rintoja. Pitää vaan olla hyvä peppu

[/quote]

Koska te naiset uskotte, että kaikki miehet eivät todellakaan ole isojen rintojen perään?

M37

[/quote]

Suurinosa miehistä on koska isommat rinnat on aina kiihottavampi ja esteettisempi näky kuin pelkät aa-kupit, myönnä pois!

Vierailija
192/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ei taida olla montaa ihmistä. Puolet on kirjoittanut se joka jauhaa aina isosita tisseistä ja miesmäisen laihoista naisista ja se toinen joka jauhaa aina löysistä pilluista. Onko joku muukin?

Vierailija
193/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:43"]"Pakko saada nämä makeet 15cm korkokengät!! kaikki on ihan vau kun näkevät mut baarissa!" = pissis joka käyttää vain tennareita mutta ostosmanian vallassa hankkii kaupan korkeimmat korkkarit joilla kävelee jalat solmussa ja polvet koukussa.

"Ostanpa tästä nämä tyynytäytteiset pushup rintsikat että saan huijattua miehiä baarissa luulemaan minua isotissiseksi!" = huonoitsetuntoinen nainen joka yrittää olla muuta kun on ja häpeää salaa itseään, viimeistään sängyssä miehelle paljastuu koko totuus.

"Olin ennen XS kokoinen ja kyllä minä vieläkin mahdun XS koon vaatteisiin jos niin haluan!!!" = sanoo luultavasti nainen joka on M/L/XL kokoa ja mahtui XS kokoon 5-10 vuotta sitten ja menee kauppaan sovittamaan XS koon toppia niin että se repeää sivusta.

[/quote]

Mä oon kokoa M/L ja käytän Veromodan pitkänmallisia XS/S koon toppeja. Eikä repeile sivuista O.o

Vierailija
194/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:47"]Tässä ketjussa ei taida olla montaa ihmistä. Puolet on kirjoittanut se joka jauhaa aina isosita tisseistä ja miesmäisen laihoista naisista ja se toinen joka jauhaa aina löysistä pilluista. Onko joku muukin?

[/quote]

Juu kun av:lla käy satoja ihmisiä päivässä niin muitahan saman mielipiteen omaavia siis ei vaan voi olla. Ei millään. Hohhoijaa sullekin

Vierailija
195/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi pestä pyykkiä tänään joten ostan tän mekon, että on jotakin päälle puettavaa huomenna.

Vierailija
196/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:43"]"Pakko saada nämä makeet 15cm korkokengät!! kaikki on ihan vau kun näkevät mut baarissa!" = pissis joka käyttää vain tennareita mutta ostosmanian vallassa hankkii kaupan korkeimmat korkkarit joilla kävelee jalat solmussa ja polvet koukussa.

"Ostanpa tästä nämä tyynytäytteiset pushup rintsikat että saan huijattua miehiä baarissa luulemaan minua isotissiseksi!" = huonoitsetuntoinen nainen joka yrittää olla muuta kun on ja häpeää salaa itseään, viimeistään sängyssä miehelle paljastuu koko totuus.

"Olin ennen XS kokoinen ja kyllä minä vieläkin mahdun XS koon vaatteisiin jos niin haluan!!!" = sanoo luultavasti nainen joka on M/L/XL kokoa ja mahtui XS kokoon 5-10 vuotta sitten ja menee kauppaan sovittamaan XS koon toppia niin että se repeää sivusta.

[/quote]

Mä oon kokoa M/L ja käytän Veromodan pitkänmallisia XS/S koon toppeja. Eikä repeile sivuista O.o

[/quote]

Mäkin oon kokoa m/l, mutta ne xs-topit ei vaan mene päälle kun puristaa tisseistä, lantiosta ym. Ootko sit enemmänkin hoikka mut levee?

Vierailija
197/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:09"]

Tästä ketjusta tulee kyllä todella surullinen kuva naisten elämästä. Pelkkää ulkonäöstä ja painosta stressaamista, miesten miellyttämistä ja paskan käytöksen sietämistä. 

[/quote]

Mä yritän ajatella asian näin (naisellisen itsetuntoni kannalta); naisten elämään kuuluu paljon muutakin edellämainittujen asioiden lisäksi, kuten työ, opinnot, harrastukset, maailmankatsomus, ystävät jne jne. Mutta ne asiat, missä naiset huijaavat itseään, keskittyvät enimmäkseen vastakkaiseen sukupuoleen ja ulkonäköön. Uskon että miehilläkin on samanlaista, esim miesten ketjussa voisi olla ihan hyvin: "Kyllä mä tonki saisin iskettyä", "monet naiset tykkää kaljuista ja vähän mahakkaista", "ei 2 kertaa viikossa dokaus vielä alkoholismia ole", "ei koolla ole väliä, vaan tekniikalla".

Vierailija
198/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:47"]Tässä ketjussa ei taida olla montaa ihmistä. Puolet on kirjoittanut se joka jauhaa aina isosita tisseistä ja miesmäisen laihoista naisista ja se toinen joka jauhaa aina löysistä pilluista. Onko joku muukin?

[/quote]

Juu kun av:lla käy satoja ihmisiä päivässä niin muitahan saman mielipiteen omaavia siis ei vaan voi olla. Ei millään. Hohhoijaa sullekin

[/quote]

En ole tuo eka kommentoija kävijämäärän suhteen, mutta saman huomasin, joten ota silmä käteen ja katso kuinka näitä viestejä on tullut minuutin välein aamuyöstä. Ei ihan vaikuta siltä, että olisivat eri ihmisten kirjoituksia siihen aikaan yöstä, vaikka uskonkin että mm. hoitajille maksetaan palkkaa av:lla oleilusta... ;)

Vierailija
199/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:53"]

[/quote]

[/quote]

En ole tuo eka kommentoija kävijämäärän suhteen, mutta saman huomasin, joten ota silmä käteen ja katso kuinka näitä viestejä on tullut minuutin välein aamuyöstä. Ei ihan vaikuta siltä, että olisivat eri ihmisten kirjoituksia siihen aikaan yöstä, vaikka uskonkin että mm. hoitajille maksetaan palkkaa av:lla oleilusta... ;)

[/quote]

Niitä tuskin on vain öisin. Ja onpas sulla tylsä elämä kun aikaa huomata tuollaiset jutut ;)

Vierailija
200/258 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:43"]"Pakko saada nämä makeet 15cm korkokengät!! kaikki on ihan vau kun näkevät mut baarissa!" = pissis joka käyttää vain tennareita mutta ostosmanian vallassa hankkii kaupan korkeimmat korkkarit joilla kävelee jalat solmussa ja polvet koukussa.

[/quote]

[/quote]

No ei näissä nyt mitään yleisiä lakeja tarkoiteta. Esim joku kirjoittaa että "Mies ei petä toista kertaa", niin eihän se sitä poista, etteikö olisi oikeasti miehiä, jotka oppisivat virheestään ja todellakin olisivat jatkossa pettämättä. Enemmänkin tässä esitetään yleisimpiä valheita itselle. Ja niin miehissä kuin naisissa, yksi yleisimpiä valheita on auttamatta oma koko. Siihen olen miljoonat kerrat sortunut itsekin, samoin kuin oma mies (ottaa aina liian pienen vaatteen sovituskoppiin), paras ystäväni jne. Ei kaikkea tartte ottaa niin vakavasti, totta kai on mahollista että sulle menee XS tai S koon paita, vaikka joku tuollaisen heittääkin yleiseksi valheeksi.