3 yön reissu uuden miehen loma-asunnolle, apuja :)
Eli oltu etäsuhteessa nelisen kuukautta ja nyt tulossa eka pidempi yhteinen reissu. Miehellä on lomaosake jonne menemme kolmeksi yöksi. Keittiö ja jotain välineitä löytyy, mutta mitä ihmettä keksisin aterioiksi? Mies ei syö lihaa, muuten aikalailla kaikkiruokainen kulinaristi. Haluaisin yllättää laittamalla joka päivä ainakin parin ruokalajin ateriat. Ei tiedä nykyisen koulutukseni/työni perusteella, että minulla myös kotitalousalan koulutus.
Entäpä miten muuten voisin miehen yllätää ja kiitos positiivisella tavalla :)
Kiitos vinkeistä!
Kommentit (26)
Tietää, että olen intohimoinen ruuanlaittaja ja pyysi että laittaisimme yhdessä ruokaa, tai kuulema siten että minä suunnittelen ja toteutan, hän avustaa ja kattaa pöydän :) Tietää toki, että olen ollut ravintolassa töissä nuorena, mutta oletan että ajattelee olleeni esim tarjoilijana tmv opiskeluaikana. Eipä 4kk etäsuhteessa nyt tule ihan jokaista kiveä ja merkityksetöntä seikkaa käännettyä tässä vaiheessa.
ap
Mitä täältä kysyt, mikset mieheltäs?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:01"]Mitä täältä kysyt, mikset mieheltäs?
[/quote]
Niin! Av:n kunniakkaalta mammaraadilta saa kysyä vain ja ainoastaan pillun väljyyteen, tissien epäsymmetrisyyteen ja pettävään mieheen liittyviä kysymyksiä!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:01"]Mitä täältä kysyt, mikset mieheltäs?
[/quote]
Niin! Av:n kunniakkaalta mammaraadilta saa kysyä vain ja ainoastaan pillun väljyyteen, tissien epäsymmetrisyyteen ja pettävään mieheen liittyviä kysymyksiä!
[/quote]
Älä jaksa olla lapsellinen.
Tässä pari ehdotusta:
Lohi + perunasalaatti (uusista perunoista)
Kesäkeitto
Täytetyt kesäkurpitsat
Tee jonakin päivänä itse karjalanpiirakoita.
No jo nyt ootte ilkeitä, luulisi teidän tietävän mikä avokadopasta tai katkarapukimara vai mitä ne oli, on nykyisin in. Ja ne toast skagenit ja mitä hienoja sitä neljän tähden illallisissa laitellaan.