Kun toiveet eivät toteudu
Mitä teen väärin. Onko paikalla sellaisia, jotka ovat lukeneet vetovoiman laista/mielikuvista. Itse uskon niihin tavallaan vieläkin. Mulla on ollut voimakkaita positiivisia mielikuvia, mutta ne eivät toteudu. Aikaa kuluu kuukausia, kuukaudet muuttuvat vuosiksi ja elämäntilanne vaan jumittaa paikallaan. Voisiko joku auttaa?
Kommentit (69)
Se on bullshittia, ihan oikeasti. Heitin ne kaikki Secret jne. kirjat ja dvdt roskiin. Usko huviksesi. Uskoin, toivoin, rakastin, olin positiivinen - ja kohtalo antoi turpiin tauotta.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:55"]
Se on bullshittia, ihan oikeasti. Heitin ne kaikki Secret jne. kirjat ja dvdt roskiin. Usko huviksesi. Uskoin, toivoin, rakastin, olin positiivinen - ja kohtalo antoi turpiin tauotta.
[/quote]
ok, onko asiat nyt sitten paremmin?
ap
ot, mä en ole edes lukenut tuollaisia kirjoja tms vaan elänyt jostain syystä ns ilman odotuksia, mutta ei ei ei, mitään ei ole käynyt :) Pahinta on, kun joku sanoo, että sitten kuin vähiten odotat :DD
*total reps*
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:42"]
Sä vaan haaveilet etkä tee mitään?
[/quote]
En nyt ihan niinkään. Jos toiveena on parisuhde, niin itse voi mennä ihmisten ilmoille mutta se ei vielä riitä. Jotkut nimittää sitä onneksi, sattumaksi... Olen tehnyt sen että lähden liikkeelle, mutta en koskaan tapaa ketään minulle sopivaa. Näin on ollut aina.
ap
[/quote]
Sun pitää mennä puhumaan kivalle ihmiselle. Lähde vaikka suosikkiartistin keikalle, sieltä löytyy ainakin puhekaveri joka on samanmielinen. Tai johonkin muuhun paikkaan, jossa voit ottaa kontaktia omaan tahtiisi ja tyyliisi. Jos et ole seuraan hakeutuvaa sorttia, asetu oikeaan paikkaan näytille. On toiminut itselläni.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:55"]
[/quote]
ok, onko asiat nyt sitten paremmin?
ap
[/quote]
En ole ton viestin kirjoittaja, mutta omalla kohalla ainakaan ei enää vituta niin paljoa. Helpompaa vaan olla
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:57"]
Jos haluaa paksut hiukset niin pystyykö vetovoiman lailla sellaiset saamaan?
[/quote]
Tämäntapaiset on juuri sellaisia mitä on suhteellisen helppo saada. Se kun ei vaadi että pystyy uskomaan mihinkään radikaalliin, äkkiä tapahtuvaan melkein yliluonnolliseen muutokseen. Hiukset kun kuitenkin paksunee vain sitä tahtia kun uutta hiusta kasvaa. Ja jos alkaa tulla pelko, että apua, ihan oikeastiko maailmankaikkeudessa tai minussa itsessäni on joku voima joka näitä toiveita toteuttaa, voi aina lohdutella hätääntynyttä osaa itsestä, että njääh, kyllähän ne hiukset muutenkin joskus paksunee vaikka hormonien tai ruokavalion tai parantuneen terveyden takia ;-)
siis hetkinen, ihan tosissaan joku on uskonut siihen, että toivomalla saa asioita? *huutonaurua* :D
Sun pitää ryhtyä haaveista tekoihin. Mieti mikä polku vie lähemmäs tavoitteitasi. Pitäisikö esim.muuttaa tai vaihtaa työtä?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:42"]
Sä vaan haaveilet etkä tee mitään?
[/quote]
En nyt ihan niinkään. Jos toiveena on parisuhde, niin itse voi mennä ihmisten ilmoille mutta se ei vielä riitä. Jotkut nimittää sitä onneksi, sattumaksi... Olen tehnyt sen että lähden liikkeelle, mutta en koskaan tapaa ketään minulle sopivaa. Näin on ollut aina.
ap