Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun toiveet eivät toteudu

Vierailija
05.08.2014 |

Mitä teen väärin. Onko paikalla sellaisia, jotka ovat lukeneet vetovoiman laista/mielikuvista. Itse uskon niihin tavallaan vieläkin. Mulla on ollut voimakkaita positiivisia mielikuvia, mutta ne eivät toteudu. Aikaa kuluu kuukausia, kuukaudet muuttuvat vuosiksi ja elämäntilanne vaan jumittaa paikallaan. Voisiko joku auttaa?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:42"]

Sä vaan haaveilet etkä tee mitään?

[/quote]

En nyt ihan niinkään. Jos toiveena on parisuhde, niin itse voi mennä ihmisten ilmoille mutta se ei vielä riitä. Jotkut nimittää sitä onneksi, sattumaksi... Olen tehnyt sen että lähden liikkeelle, mutta en koskaan tapaa ketään minulle sopivaa. Näin on ollut aina.

ap

[/quote]

Sun pitää mennä puhumaan kivalle ihmiselle. Lähde vaikka suosikkiartistin keikalle, sieltä löytyy ainakin puhekaveri joka on samanmielinen. Tai johonkin muuhun paikkaan, jossa voit ottaa kontaktia omaan tahtiisi ja tyyliisi. Jos et ole seuraan hakeutuvaa sorttia, asetu oikeaan paikkaan näytille. On toiminut itselläni.

[/quote]

Kiitos, voin kokeilla tätäkin. Täsmennän vielä että olen käynyt erilaisissa paikoissa, harrastuksissa ym. Työpaikoillakin katsonut kun useampikin ihminen on löytänyt sen oikean. Tuntenut surua jonkin verran, mutta suonut onnen heille, sillä mun kohdalla ei ole kyse siitä että kaipaan jotakuta, jonka joku toinen sai tai vei. Kaipaan sellaista että en tiedä onko sitä olemassakaan, muuta kuin mielessäni siis. Oikeassa elämässä olen silti kuin ulkopuolinen. Ei mitään yksittäistä vikaa mikä tämän selittäisi, mulla on koulutus, työ jne. Yksinäisyys on kuitenkin jatkunut pitkään.

ap

Vierailija
22/69 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi secret juttu on ihan jees mutta TOIMINTASUUNNITELMA ja siinä pysyminen luo tuloksia varmemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:37"]

Toi secret juttu on ihan jees mutta TOIMINTASUUNNITELMA ja siinä pysyminen luo tuloksia varmemmin.

[/quote]

Mikä se tässä tapauksessa voisi olla?

ap

Vierailija
24/69 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:39"]

[/quote]

ap

[/quote]

Tutustu ihmisiin, vaikka vähintään kerran viikossa baarissa menet juttulemaan kiinnostavan oloiselle. Tai ryhdyt nettideittaamaan. Onko sulla ketään ystäviä? Kysy niiltä tunteeko ne ketään vapaita ja mene sokkotreffeille, ihmiset on usein tyytyväisiä kun onnistuvat saattamaan yhteen pareja. Hanki uusi harrastus jonka parissa kuvittelisit tulevan miehesi viihtyvän. Nämä vaikka aluksi, jos mikään ei toimi oot ehkä nirso.

Vierailija
25/69 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:55"]

Se on bullshittia, ihan oikeasti. Heitin ne kaikki Secret jne. kirjat ja dvdt roskiin. Usko huviksesi. Uskoin, toivoin, rakastin, olin positiivinen - ja kohtalo antoi turpiin tauotta. 

[/quote]

ok, onko asiat nyt sitten paremmin?

ap

[/quote]

ON.

Vierailija
26/69 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:54"]

Se on bullshittia, ihan oikeasti. Heitin ne kaikki Secret jne. kirjat ja dvdt roskiin. Usko huviksesi. Uskoin, toivoin, rakastin, olin positiivinen - ja kohtalo antoi turpiin tauotta. 

[/quote]

ap

[/quote]

ON.

[/quote]

Loppuiko se kohtalolta turpiin saaminen vai oletko vaan sopeutunut siihen paremmin?

Vierailija
27/69 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:39"]

[/quote]

ap

[/quote]

Tutustu ihmisiin, vaikka vähintään kerran viikossa baarissa menet juttulemaan kiinnostavan oloiselle. Tai ryhdyt nettideittaamaan. Onko sulla ketään ystäviä? Kysy niiltä tunteeko ne ketään vapaita ja mene sokkotreffeille, ihmiset on usein tyytyväisiä kun onnistuvat saattamaan yhteen pareja. Hanki uusi harrastus jonka parissa kuvittelisit tulevan miehesi viihtyvän. Nämä vaikka aluksi, jos mikään ei toimi oot ehkä nirso.

[/quote]

Lupaan kokeilla. Näistä moni on sellainen, jota olen jo kokeillutkin. Lähinnä minua kai sen takia on alkanut ihmetyttää, miksi se omalla kohdalla on niin toivotonta. Kai silti vielä yritän. Harrastus miehen kiinnostuksen mukaan on vähän hankala; mua ei esim. haittaa jos mies on urheiluhullu tai on eri kiinnostuksen kohteet. On vaan jotenkin outoa mennä sitten johonkin salibandy-juttuun, kun ei oikeasti se asia kiinnosta, vaan olen taka-ajatuksella liikkeellä. Mikä on muuten oikea tapa: mennä harrastukseen koska on yksinäinen ja toivoo löytävänsä ystäviä vai koska on aidosti kiinnostunut asiasta.

Nuorempana kokeilin paljon sitä että menin kursseille nimenomaan tutustumaan, mutta se harvoin toimi. Joka kerralla siellä oli jo esim. valmiita kaveripareja eli muut eivät olleet tulleet sinne tutustumaan. Sellaista kun muutaman kerran käynyt, niin olen varmaan tullut aremmaksi lähtemään enää. Mutta täytyy kai silti...

ap

Vierailija
28/69 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:57"]

[/quote]

ap

[/quote]

ON.

[/quote]

Loppuiko se kohtalolta turpiin saaminen vai oletko vaan sopeutunut siihen paremmin?

[/quote]

Kyllä se loppui, kun en enää odottanut "universumilta" yhtään mitään. Suosittelen!

Vierailija
29/69 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:08"]

[/quote]

ap

[/quote]

ON.

[/quote]

[/quote]

Kyllä se loppui, kun en enää odottanut "universumilta" yhtään mitään. Suosittelen!

[/quote]

Tapahtuiko sinulle sitten jotain hyvää kun annoit periksi?

Vierailija
30/69 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostut lajista oikeasti, löydät myös varmemmin jonkun, koska teillä on aito yhteinen intressi.

Vierailija
31/69 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:14"]

Jos kiinnostut lajista oikeasti, löydät myös varmemmin jonkun, koska teillä on aito yhteinen intressi.

[/quote]

Mun omat kiinnostuksenkohteet on naismaisia, niissä ei miehiä pyöri:) Tai ehkä nyt jotain voisi löytyä, pitää sitten lähteä kauemmas kalaan

ap

Vierailija
32/69 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 18:21"]

Mä uskon kanssa tähän vetovoiman lakiin. 10 vuotta olen positiivisella ajattelulla ajatellut itseni Brad Pittin naisystäväksi ja odotellut häntä oveni taakse laulamaan serenadia. Uskon, että kun kovasti jaksan toivoa ja uskoa jonakin päivänä hän saapuu. Onhan meidän tarinamme kirjoitettu tähtiin. <3

[/quote]

Ongelma tämäntapaisissa haaveissa on, että käytännössä juuri kukaan ei pysty pohjimmiltaan oikeasti uskomaan niiden toteutumiseen. Ne jäävät haaveiden ja toiveiden tasolle sen takia. 

Yleisimmät ongelmat miksi vetovoiman laki ei toimi ovat minusta yleensäkin a) ihminen ei oikeasti pohjimmiltaan usko saaneensa sitä mitä toivoo (esim. koska osa mielestä sanoo että toive on epärealistinen, tai että sen toivominen on väärin esim. jos haluaa varattua miestä) ja b) henkilö tyytyy toivomaan ja unelmoimaan sen sijaan että oikeasti muokkaisi mielensä uskomaan vuorenvarmasti että haluttu asia on jo itsellä.

Vierailija
33/69 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:08"]

[/quote]

ap

[/quote]

ON.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Aika pelottavaa. Minäkin nimittän uskoin vuoden verran tuohon että kun uskon täysillä unelmaani niin se toteutuu ja olin superpositiivinen kaiken suhteen. No mitäkö kävi? Kävi niin epäonnekas sattumusten ketju että ei ois voinut ikinä kuvitella että niin voi edes tapahtua. Loppujen lopuksi noiden epäonnekkaiden sattumusten seurauksena vielä meni terveys pysyvästi juuri sillä tavalla, ettei tuon unelman toteutuminen ole enää ikinä mahdollista vaikka mitä sen eteen tekisi. Alkoi jälkeenpäin ihan pelottaa että miten tuolla optimistisuudella saatoi olla tuollainen käänteisvaikutus

Ja ap:lle suosittelen nettideittailua

Vierailija
34/69 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa paksut hiukset niin pystyykö vetovoiman lailla sellaiset saamaan?

Vierailija
35/69 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tätä ääripäätä, että pelkällä ajatuksen voimalla tehdään asioita. Jos joku aisa ei toimi niin se ei toimi.

Vierailija
36/69 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:17"]

Tämä on tätä ääripäätä, että pelkällä ajatuksen voimalla tehdään asioita. Jos joku aisa ei toimi niin se ei toimi.

[/quote]

Luitko koko ketjun, ei tässä pelkästä ajatuksen voimasta ollut kyse.

Vierailija
37/69 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meille on luotu järki jota käyttää. Toisille ihmisille tekee hyvää alkaa luottaa fiilikseen ja tunteisiin, mutta toisille avain parempaan on se, että ottaa käyttöön sen realismin. vaikka tässä maailmassa on paljon kummallista ja selittämätöntä niin järkevyyskin on hyve.

Vierailija
38/69 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä vetovoiman laki toiminut ihan uskomattomasti. Olen mm. päässyt kaikista allergioistani ja silmälasien tarpeesta vain uskomalla jo saaneeni vapauden niistä. Samoin ylipainosta. Olen myös saanut juuri sellaisen miehen jonka "loin mielikuvissani" ja alkanut pärjätä töissäni vaikka ennen pidin sitä mahdottomana koska olen niin lahjaton. 

Mutta silloin kun voi jotenkin myös toimia täytyy toki toimia. Esim. kun aloin luoda mielikuvia että olen töissäni hyvä, niin en toki vain istunut mielikuvittelemassa vaan myös täysillä tein niitä töitä, samalla uskoen että olen jo melkoinen guru! Tai kun "tilasin" miestä, toki katselin joka paikassa ympärilleni että tänäänkö on se päivä kun kohtaan elämäni miehen. Allergialääkkeistä kun itseäni vapautin, oli kyllä pitkään lääkkeet mukana sen varalta jos tulee paha tilanne ja henkitorvi alka turvota tukkoon - ja homma toimi silti vaikka noin epäuskoinen olinkin.

Yksi juttu kuitenkin on minkä olen huomannut, ja se on se, että vaikka olenkin aika hyvä tuossa, niin kaikkea ei KANNATA ohjelmoida ja "tilata universumilta" tai Jumalalta (Jeesushan myös sanoo Raamatussa, että mitä ikinä anotte uskoen jo saaneenne, se on teille tuleva - eli Vetovoiman laki toisin sanoin). Siinä nimittäin elämä ei enää saa tilaa yllättää, ei yllätyksillä jotka joskus voi olla paljon parempia kuin mitä itse osaisi uskollaan luoda. Uskolla luomisprosessi myös vie "tilaa" mielestä, joten sitä kannatta akäyttää vain asioihin joita pitää oikeasti tärkeinä ja joista on satavarma, että se mitä tilaa on oikeasti itselle hyväksi ja merkittävää. 

Vierailija
39/69 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oman onnesi seppä. Kyllä se lopulta palkitsee. Niin ainakin minulle kävi. Laitoin siis netti-ilmoituksen ja kävin läpi kaikki ne kandidaatit ja lopulta läsähti.

Vierailija
40/69 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:24"]

Minulla on kyllä vetovoiman laki toiminut ihan uskomattomasti. Olen mm. päässyt kaikista allergioistani ja silmälasien tarpeesta vain uskomalla jo saaneeni vapauden niistä. Samoin ylipainosta. Olen myös saanut juuri sellaisen miehen jonka "loin mielikuvissani" ja alkanut pärjätä töissäni vaikka ennen pidin sitä mahdottomana koska olen niin lahjaton. 

Mutta silloin kun voi jotenkin myös toimia täytyy toki toimia. Esim. kun aloin luoda mielikuvia että olen töissäni hyvä, niin en toki vain istunut mielikuvittelemassa vaan myös täysillä tein niitä töitä, samalla uskoen että olen jo melkoinen guru! Tai kun "tilasin" miestä, toki katselin joka paikassa ympärilleni että tänäänkö on se päivä kun kohtaan elämäni miehen. Allergialääkkeistä kun itseäni vapautin, oli kyllä pitkään lääkkeet mukana sen varalta jos tulee paha tilanne ja henkitorvi alka turvota tukkoon - ja homma toimi silti vaikka noin epäuskoinen olinkin.

Yksi juttu kuitenkin on minkä olen huomannut, ja se on se, että vaikka olenkin aika hyvä tuossa, niin kaikkea ei KANNATA ohjelmoida ja "tilata universumilta" tai Jumalalta (Jeesushan myös sanoo Raamatussa, että mitä ikinä anotte uskoen jo saaneenne, se on teille tuleva - eli Vetovoiman laki toisin sanoin). Siinä nimittäin elämä ei enää saa tilaa yllättää, ei yllätyksillä jotka joskus voi olla paljon parempia kuin mitä itse osaisi uskollaan luoda. Uskolla luomisprosessi myös vie "tilaa" mielestä, joten sitä kannatta akäyttää vain asioihin joita pitää oikeasti tärkeinä ja joista on satavarma, että se mitä tilaa on oikeasti itselle hyväksi ja merkittävää. 

[/quote]

Kiitos viestistäsi:)  Kuinka kauan sinulla eri asioiden kohdalla meni?

ap