Onko mitään järkeä?
Katsotaan kuinka monta asiallista mielipidettä av tarjoaa. Meillä on 3 kk ihana tyttö, esikoisemme. Kovin on ollut minussa kiinni, kun ei ole huolinut tuttipulloa ollenkaan. Haluaisin kuitenkin aloittaa minulle tärkeän harrastuksen taas, se alkaisi ensi viikolla. Ongelmana on se, että olisin poissa kotoa ~18-21 kerran viikossa, juuri iltahommien aikaan. Kun pullo ei ole kelvannut, isä ei ole voinut hoitaa iltajuttuja samalla tavalla. Lapsi on nukahtanut tissiin. Tämän viikon mies on myös iltatöissä, joten ei oikein voida harjoitellakaan uusia rutiineja.. Ja mitäpä harjoitella, kun iltaruoka poistuu mukanani? Onkohan ihan tuhoon tuomittu ajatus sittenkään lähteä?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:07"]Anna miehen imettää.
[/quote]
No sehän olisikin. Jättäisin miehelle rintani siksi aikaa, mutten luota siihen että mitä tekisi niillä kun olen poissa. Ap
Imetät just ennen lähtöä, pumppaat varmuueks maitoa valmiiks. Ton ikäselle voi jo soseita alkaa lisäileen ruokavalioon.
Soseista meinasin kysyä myös neuvolassa (huomenna). Tosin myös sen puoleen, kun on aikas kova syömään jo muutenkin. Ja iso, oli 2 kk ikäisenä melkein saman kokoinen kun itse olin 4 kk ikäisenä. Toisaalta vähän vielä arvon tuota lisäruokaa yms.. Mutta pakkohan se on ratkaista asia. Ehkäpä se pullokin saattaa kelvata, kun on pakkorako. Olen tähän mennessä ollut niin paljon paikalla, ettei ole väkisin tarvinnut yrittää pullosta syöttää. Ehkä olisi vaan pitänyt totuttaa siihen ja tarjota useammin..
Paskantärkeä aatelinen akateemikkomies?
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:26"]Paskantärkeä aatelinen akateemikkomies?
[/quote]
Vähän jo ihmettelinkin. :D
Anna miehen imettää.