Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä 20-vuotiaalle miehelle puumanaisen hurmaamiseen

Vierailija
05.08.2014 |

Moi

Otsikossa asiani tulikin jo.. Olen miehekäs, melko komea enkä todellakaan mikään kukkakeppi. Yleisesti naisten lähestyminen ei ole minulle ongelma, mutta hieman vanhemmat, erityisesti brunetet naiset (kuumimpia!!!) saavat polveni veteliksi. Auttakaa miestä hädässä! Miten hurmata puumanainen??

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita tälle mainitsemallesi naiselle ja pyydä häntä valitsemillesi deiteille.

Muista etteivät naiset ole samanlaisia eikä ikä kerro kiinnostuksenkohteista.

Sinä maksat jos pyydät treffeille.

Ei pitäisi olla mitään kummallista tässä. Ilta sitten sujuu jos sujuu.

N37

Vierailija
42/47 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:53"]

Olen kuullut että modernit naiset haluavat maksaa ruokansa treffeillä yms. Itse kuitenkin koen että on miehen oikeus ottaa vastuu treffien tarjoamisesta. Mielipiteitä tähän?

[/quote]

Mun mielestä kutsujan pitäisi ainakin varautua tarjoamaan, siltä varalta että kutsuttu näin olettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minuun tepsisi ystävällisyys, reippaus, mukava hymy, kohteliaisuus (EI ylenpalttinen mielistely ja myötäily - sellainen saa olon kiusaantuneeksi) ja ihan tavallisista arkiasioista tai vaikka uutisista (ja säästä!) puhuminen niin, että mies osoittaa sopivasti kiinnostusta toisen asioihin ja mielipiteisiin ja avaa toisaalta omaa elämäänsä ja ajatuksiaan maailmasta niin, että vaikuttaa tervejärkiseltä ja tasapainoiselta tyypiltä. Isottelu (rahalla, hienolla autolla, luksuskämpällä, arvostetulla opiskelu- tai työpaikalla, suhteilla jne.) ovat totaalisia turn offeja - kyllä se kiinnostavuus pitää rakentua siitä, millainen kuva miehestä naiselle tulee tavallisen jutustelun aikana eikä siitä, millaista kuvaa mies yrittää itsestään tyrkyttää. 

Tsemppiä ja myös letkeää kesämieltä mukaan yritykseen! :)

Vierailija
44/47 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue jotain muutakin kuin juorulehtiä. Älä kuitenkaan prassaile millään. Vanhempi nainen tietää sen, että sinulla ei ole elämänkokemusta. Jos haluat seksiä sinun täytyy olla seksikäs eli treenaa kroppaa.

Vierailija
45/47 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, myös puumat maksavat omat nykyään ravintolalaskunsa. Ehdoton turn off alkaa tarjoamaan yhtään mitään.

Vierailija
46/47 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet komea ja annat naisen iskeä sinut. Lisäksi olet älykäs ja hauska ja kohtelias.

N37

Vierailija
47/47 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lutkuta pinpulia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän