Vinkkejä 20-vuotiaalle miehelle puumanaisen hurmaamiseen
Moi
Otsikossa asiani tulikin jo.. Olen miehekäs, melko komea enkä todellakaan mikään kukkakeppi. Yleisesti naisten lähestyminen ei ole minulle ongelma, mutta hieman vanhemmat, erityisesti brunetet naiset (kuumimpia!!!) saavat polveni veteliksi. Auttakaa miestä hädässä! Miten hurmata puumanainen??
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:40"]Hieman vanhemmat... Mitähän tuo tarkoittaa?
[/quote]
75-95-vuotiaat
Arvasin! Ketään ei ikinä kiinnosta meikälaisen kaltainen nainen ja vain siksi että ikää on 96!
[/quote]
Puumia ei isketä - puumat iskevät itse niitä, joita haluavat.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:40"]Hieman vanhemmat... Mitähän tuo tarkoittaa?
[/quote]
75-95-vuotiaat
Arvasin! Ketään ei ikinä kiinnosta meikälaisen kaltainen nainen ja vain siksi että ikää on 96!
[/quote]
[/quote]
vuosi sinne tai tänne jos olet brunette :)))) uuh!
Kiitos rohkaisusta! Entä jos nainen ei lähesty?
Museosta löysin elämäni naisen
satavuotiaan kaunokaisen
rintsikoita käytä se ei
muumioilta järjen se vei
Onko järkee vai ei, onko järkee vai ei
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:44"]Kiitos rohkaisusta! Entä jos nainen ei lähesty?
[/quote]
Tarjoat drinkin ja juttelet muuten vaan. Etsitkö vain seksiseuraa vai suhdetta?
N37
Tarkoitin lähinnä 30-45-vuotiaita, minua hieman vanhempia naisia.
Yksi tietty olisi mielessä, miten tehdä aloite?
Ap
Ole oma itsesi, hymyile ja ole kohtelias mutta älä nuoleskele tai ole liian imelä, liika herutus ja siirappi korvaan ei ole hyväksi kenenkään naisen korville...
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:44"]Kiitos rohkaisusta! Entä jos nainen ei lähesty?
[/quote]
N37
[/quote]
Seksisuhdetta kai lähinnä mutta jos nainen on laadukas, ei suhdekaan olisi poissuljettu ajatus
ap
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:47"]Tarkoitin lähinnä 30-45-vuotiaita, minua hieman vanhempia naisia.
Yksi tietty olisi mielessä, miten tehdä aloite?
Ap
[/quote]
Pyydä häntä ulos kävelylle tai syömään. Soita älä tekstaa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:46"]Museosta löysin elämäni naisen
satavuotiaan kaunokaisen
O
rintsikoita käytä se ei
muumioilta järjen se vei
Onko järkee vai ei, onko järkee vai ei
[/quote]
kiitos hienosta runosta! Vinkkejä kaipailen yhä
ap
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:44"]Kiitos rohkaisusta! Entä jos nainen ei lähesty?
[/quote]
N37
[/quote]
Seksisuhdetta kai lähinnä mutta jos nainen on laadukas, ei suhdekaan olisi poissuljettu ajatus
ap
[/quote]
Tsemppiä! Meitä nuoremmista miehistä pitäviä naisia löytyy. Vaadimme kylläkin kypsyyttä mieheltä myös seksisuhteissa. Rohkeasti tekemään aloite :)
N37
Olen kuullut että modernit naiset haluavat maksaa ruokansa treffeillä yms. Itse kuitenkin koen että on miehen oikeus ottaa vastuu treffien tarjoamisesta. Mielipiteitä tähän?
Puuma maksaa nuoren miespanonsa drinkin ja eväät. Ei huolta!
Lämmittää jopa iltamaidon valmiiksi.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:53"]Olen kuullut että modernit naiset haluavat maksaa ruokansa treffeillä yms. Itse kuitenkin koen että on miehen oikeus ottaa vastuu treffien tarjoamisesta. Mielipiteitä tähän?
[/quote]
Se maksaa joka pyytää.
N37
Älä vertaile ääneen häntä entisiin kumppaneihisi, älä puhu pelkästään itsestäsi vaan kuuntele oikeasti mitä sanottavaa hänellä on ja panosta keskusteluihin häntä kiinnostavista aiheista.
Veikkaisin, että aika samalla tavalla kuin nuorempienkin kanssa. Suora ehdottelu harvoin toimii kenenkään kanssa, mutta vanhempaa ehkä kannattaisi lähestyä vähän enemmän kaverityyppisesti kuin romanttisesti, koska kumpikaan ei varmaan ensisijaisesti etsi vakavaa suhdetta. Jos kyseistä naista ei satu noin nuoret kiinnostamaan, niin tuskin siinä mikään taktiikka auttaa.
Mä luin otsikosta, että huijaamiseen :D
[/quote]
75-95-vuotiaat