Naiset eivät ymmärrä ettei se huoliteltu ulkonäkö, hyvä työpaikka, sixpäck, hieno auto ym tarkoita että yksikään nainen tekisi aloitteen
Sellainen mies saa paljon naisia joka jatkuvasti ahdistelee, ehdottelee suoraan seksiä ja sinnikkäästi yrittää jokaista naista vaikka jatkuvasti tulee pakkeja.
Nähty on tuttavapiirissä. Tunnen monta laadukasta sinkkumiestä jonka ainoa "vika" on se etteivät pokaa naisia. Tunnen myös alkoholisoituneita renttuja joilla on lapsia siellä sun täällä.
Miten saataisiin naiset aktivoitumaan miesten etsinnässä jotta eivät aina päätyisi väärien miesten kanssa yhteen?
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin monet naiset tekevät aloitteita mallimiehille ja haluavat niiden kanssa seksiä. Mikä tässä on kenellekään yllättävää? Ei muuta kuin laihduttamaan ja kuntoilemaan kaikki miehet,jotka haluaisivat iskeä naisia.
Tämä aihe on aika monta kertaa ennenkin täällä käsitelty, että JOS nainen haluaa yhden yön seksiä, silloin ulkonäöllä on todella iso merkitys. Kun taas jos nainen etsii vakavaa suhdetta, silloin sillä on vähemmän merkitystä. Itse en yhden yön suhteita harrasta, mutta jos harrastaisin niin tietysti ottaisin siihen touhuun niin komean miehen kuin on mahdollista saada, miksi en ottaisi? Komea mies todennäköisesti omaa edes jotain kokemusta ja saan itsekin seksistä jotain nautintoa.
Vakavassa suhteessa ulkonäöllä ja kokeneisuudella ei ole niin tärkeä merkitys, kun ei olla etsimässä pelkkää ohimenevää hauskanpitoseuraa.
En allekirjoita. Kyllä omat yhden yön hoitoni ovat enimmäkseen olleet ihan tavallisia keravan keijoja. Se, mitä heitä on yhdistänyt on enemmänkin sellainen rentous ja itsevarmuus, mikä heistä on heijastunut, kuin huomiotaherättävän komea ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin monet naiset tekevät aloitteita mallimiehille ja haluavat niiden kanssa seksiä. Mikä tässä on kenellekään yllättävää? Ei muuta kuin laihduttamaan ja kuntoilemaan kaikki miehet,jotka haluaisivat iskeä naisia.
Mallimies, joka hövelisti jakaa munaansa ihan kaikille naisille. Tietenkin naiset käyttävät tilaisuuden hyväkseen. Yleensä mallimiehet jakavat munaansa vain hyvännäköisille naisille.
Mallimieskin joutuu välillä.tyytymään tavikseen, jos haluaa päästää 100% varmuudella panemaan joku ilta. Kyllä niitä sen vuoksi kannattaa yrittää iskeä, vaikkei olisikaan mallinainen.
Kyllä mulle säälimunakin kelpaa 🙂.
Mä en pysty harrastamaan seksiä miehen kanssa, jos en aisti hänestä aitoa kiinnostusta minua kohtaan. Säälimuna ei toimi minulla.
Yhden yön suhteitakin voin siis kyllä harrastaa, ja olen harrastanutkin, mutta niissäkin pitää olla se eläimellinen himo mukana molemmilla. En pysty olemaan vain säkkien tyhjennysastiana.
Mutta etkö ole sitä joka tapauksessa? Eihän mies tarvitse mitään aitoa kiinnostusta harrastaakseen seksiä kanssasi. Hän vain löysi jonkun joka suostui antamaan. Kyllä ne ukot yhtä eläimellisesti himoaa pillua rumemmiltakin naisilta, et sinä ole heille yhtään sen erityisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mallimies, joka hövelisti jakaa munaansa ihan kaikille naisille. Tietenkin naiset käyttävät tilaisuuden hyväkseen. Yleensä mallimiehet jakavat munaansa vain hyvännäköisille naisille.
Mallimieskin joutuu välillä.tyytymään tavikseen, jos haluaa päästää 100% varmuudella panemaan joku ilta. Kyllä niitä sen vuoksi kannattaa yrittää iskeä, vaikkei olisikaan mallinainen.
Mä en pysty harrastamaan seksiä miehen kanssa, jos en aisti hänestä aitoa kiinnostusta minua kohtaan. Säälimuna ei toimi minulla.
Yhden yön suhteitakin voin siis kyllä harrastaa, ja olen harrastanutkin, mutta niissäkin pitää olla se eläimellinen himo mukana molemmilla. En pysty olemaan vain säkkien tyhjennysastiana.
Mutta etkö ole sitä joka tapauksessa? Eihän mies tarvitse mitään aitoa kiinnostusta harrastaakseen seksiä kanssasi. Hän vain löysi jonkun joka suostui antamaan. Kyllä ne ukot yhtä eläimellisesti himoaa pillua rumemmiltakin naisilta, et sinä ole heille yhtään sen erityisempi.
Ok. Asia selvä. Miehet himoitsee yhtä eläimellisesti kauniiden ja rumien naisten pillua. Tämä jatkossa palstalla fakta, eikä sitten yhtään turhaa "miksen saa kaunista naista"-vinkunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näin? Aivan varmasti on olemassa miehiä joilla on jonkinlainen (jopa suht korkea) rima olemassa, vaikka sulla ei sellaista olekaan. Äläpä yleistä omaa toimintaasi kaikkien toiminnaksi.
Yrität siis sanoa, että ne miehet jotka tekee aloitteita, saa naisia. Olet aivan oikeassa, mikset siis lähesty itse naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö tuo sitten tarkoita, että se ruma nainen on miehelle täsmälleen yhtä haluttava ja kiihottava kuin se kauniskin, joten sehän on vain imartelevaa sille rumalle naiselle. Ei kai sitä rumaa naista siinä kiinnosta, luokitteleeko se mies naisen rumaksi vai ei, jos aitoa himoa kuitenkin riittää.
Siis se kaunis nainen ei ole miehelle yhtään sen erityisempi kuin rumakaan eli ruma on miehelle ihan yhtä "arvokas" kuin kauniskin. MIkäs siinä sitten, ruma nainenhan saa tasan sen, mitä haluaakin. Komean miehen, joka aidosti haluaa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeen tekijä kommentoi:
Teille tämä oli ehkä päivänselvä asia, mutta ei se kyllä minulle ollut ennen tätä :D
Olin ennen koetta varma että tottahan toki komeankin miehen pitää olla sulava, kohtelias ja hauska että saa seksiseuraa, ei pelkkä komeus voi mitenkään riittää. Ja p*skanmarjat, todellisuudessa riitti usein että kykenet kirjoittamaan Tinderissä viestin "mun luona perjantaina, pukeudu seksikkäästi", klousatakseen diilin.
Disclaimer: ei toiminut kaikkiin naisiin, mutta merkittävään osaan.
Hurjaa! Uskon sinua, mutta olen samaan aikaan tosi yllättynyt, että tuolla tyylillä ei tullut pelkkiä pakkeja. Itsellä kun kuolee fiilikset täysin ajatuksesta, että joku puhuisi mulle noin heti lähdössä, oli sitten minkä näköinen tahansa. Oman miehen kanssa tuo menis huumorilla ja voisin lähteä läppään mukaankin :D
Tosin en kyllä ikimaailmassa tykkäilisi Tinderissä mistään fuckboyn oloisesta tyypistä muutenkaan, oltaisiin ihan eri maailmoista.
Juu, yllättävän moni suostui tuohon suoraan, melkeinpä komentavaan seksiehdotukseen ilman käytännössä mitään alustavaa keskustelua.
Esimerkkinä:
"Sä tulet perjantaina mun luokse harrastamaan seksiä" -> "ok, mä tulen 😍"Toki jotkut poistivat minut viestini jälkeen, ja aika monet tekivät vastatarjouksen että eka kahville tms, ja jotkut jättivät vaan vastaamatta.
Mutta niin moni vastasi ehdotukseeni "kyllä", että joka viikonlopulle olisi löytynyt sekä uusi seksikumppani, että hänelle useampi varanainen jos eka valinta olisi peruuttanut.
T. Catfish
Jotkut naiset ovat sillä lailla suoraviivaisia, että jos hakevat seksiä (tai pelkkä seksikin on yksi vaihtoehto, vaikka suhdekin kävisi), heille saattaa olla ihan ok sopia asiasta tuolla lailla ilman mitään moniulotteisia kosiskeluita. Monihan voi ottaa tuon käskevän sävyn jonain seksileikkinäkin.
Sitten tietysti osa voi ottaa tuon sellaisena "tuhmana" viestittelynä, mutta eivät oikeasti olisi menneet tuntemattoman miehen luo tuosta noin vaan panemaan.
Sekä pikkutuhma viestittely että pelkän seksin hakeminen on ihan ok. Paras tietysti, jos kumåpikin osapuoli on kartalla siitä, mistä jutussa on kyse ja mitä halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Asia selvä. Miehet himoitsee yhtä eläimellisesti kauniiden ja rumien naisten pillua. Tämä jatkossa palstalla fakta, eikä sitten yhtään turhaa "miksen saa kaunista naista"-vinkunaa.
😂 Nää kirjoittaa faktoja koko ajan uusiksi koko ajan riippuen siitä, millä luulevat kulloinkin naisia eniten halventavansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeen tekijä kommentoi:
Teille tämä oli ehkä päivänselvä asia, mutta ei se kyllä minulle ollut ennen tätä :D
Olin ennen koetta varma että tottahan toki komeankin miehen pitää olla sulava, kohtelias ja hauska että saa seksiseuraa, ei pelkkä komeus voi mitenkään riittää. Ja p*skanmarjat, todellisuudessa riitti usein että kykenet kirjoittamaan Tinderissä viestin "mun luona perjantaina, pukeudu seksikkäästi", klousatakseen diilin.
Hurjaa! Uskon sinua, mutta olen samaan aikaan tosi yllättynyt, että tuolla tyylillä ei tullut pelkkiä pakkeja. Itsellä kun kuolee fiilikset täysin ajatuksesta, että joku puhuisi mulle noin heti lähdössä, oli sitten minkä näköinen tahansa. Oman miehen kanssa tuo menis huumorilla ja voisin lähteä läppään mukaankin :D
Tosin en kyllä ikimaailmassa tykkäilisi Tinderissä mistään fuckboyn oloisesta tyypistä muutenkaan, oltaisiin ihan eri maailmoista.
Juu, yllättävän moni suostui tuohon suoraan, melkeinpä komentavaan seksiehdotukseen ilman käytännössä mitään alustavaa keskustelua.
Esimerkkinä:
"Sä tulet perjantaina mun luokse harrastamaan seksiä" -> "ok, mä tulen 😍"Toki jotkut poistivat minut viestini jälkeen, ja aika monet tekivät vastatarjouksen että eka kahville tms, ja jotkut jättivät vaan vastaamatta.
Mutta niin moni vastasi ehdotukseeni "kyllä", että joka viikonlopulle olisi löytynyt sekä uusi seksikumppani, että hänelle useampi varanainen jos eka valinta olisi peruuttanut.
T. Catfish
Olen ollut nainen vastaavassa keskustelussa. Hyvin olennaista on miten juttunne jatkui koska minä olen tuon saman vastannut vitsinä ilman aikomusta koko ihmistä ikinä tavata.
Siis oliko nyt tosiaan niin, että tämä catfish nyt perustaa väitteensä sille, että kirjoitti tindernaiselle yhden "anna p*rsettä" viestin ja siihen tulleet vastaukset nyt laskee tähän, miten moni oli heti valmis? Oletin, että tässä puhuttiin nyt pidemmästä keskustelusta, että ihan oikeasti keskustelussa tulee ilmi 1) että mies on oikeasti töykeä ja vaativa ja 2) että nainen on ihan tosissaan. Tässä ei nyt tainnut olla varmuutta kummastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeen tekijä kommentoi:
Esimerkkinä:
T. Catfish
Jotkut naiset ovat sillä lailla suoraviivaisia, että jos hakevat seksiä (tai pelkkä seksikin on yksi vaihtoehto, vaikka suhdekin kävisi), heille saattaa olla ihan ok sopia asiasta tuolla lailla ilman mitään moniulotteisia kosiskeluita. Monihan voi ottaa tuon käskevän sävyn jonain seksileikkinäkin.
Sitten tietysti osa voi ottaa tuon sellaisena "tuhmana" viestittelynä, mutta eivät oikeasti olisi menneet tuntemattoman miehen luo tuosta noin vaan panemaan.
Sekä pikkutuhma viestittely että pelkän seksin hakeminen on ihan ok. Paras tietysti, jos kumåpikin osapuoli on kartalla siitä, mistä jutussa on kyse ja mitä halutaan.
Niinpä. Minäkin olen käynyt tuollaisia pikkutuhmia keskusteluja, jotka todellisuudessa eivät ole johtaneet mihinkään tapaamisaikeisiin eikä niiden ole ollut tarkoituskaan johtaa. Kunhan siinä sanaillaan ja kiusoitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Monilla naisilla on outo ajatus siitä, että vain aloitteelliset miehet olisivat heistä kiinnostuneita ja näistä pitäisi valita tai jäädä kokonaan yksin.
Mutta kun se on niin!!! Muutaman kerran ollut tosi ihastunut upeisiin miehiin, mutta oma aloitteellisuus ja liika kiinnostus ollut selvä turn off näille tyypeille. Siitä olen oppinut että miehet tykkää metsästää ja ne haluaa että se elämän nainen on heille joku voitto ja saavutus. Muutoin olen elämässäni ollut se tavoiteltu yksilö, mutta näiden kahden kohdalla paljastin typerästi korttini liian aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on urheilullinen niin kaikki naiset ei uskalla heitä lähestyä, koska urheilua harrastavat ovat tarkempia naisen ulkonäöstä tai ainakin niin minä ajattelen.
Tämä! Jos toinen on selvästi kovin urheilullinen niin tulee heti alemmuuskompleksi ja ajatus että oma normaali kroppa ei varmasti kelpaa vaan pitää olla yhtä timmi.
Kunhan nyt edes saisitte laitettua sen ikänne oikein sekä tuoreet kuvat. Ketään lämmitä nuo filtteröidyt viisi vuotta vanhat ja 20kg kevyemmät kuvat. Ilmankos porukka on ihan suu auki, kun mä saavun paikalle. Siis positiivisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Siis se kaunis nainen ei ole miehelle yhtään sen erityisempi kuin rumakaan eli ruma on miehelle ihan yhtä "arvokas" kuin kauniskin. MIkäs siinä sitten, ruma nainenhan saa tasan sen, mitä haluaakin. Komean miehen, joka aidosti haluaa häntä.
Aika harva ihminen on ruma. En käyttäisi koko sanaa.
Tuntuu että naisten pitäisi tehdä kaikki, käydä töissä, hoitaa lapset, pysyä hoikkana siivoamisen ja työssäkäynnin lomassa, opiskella ja kehittää itseään, siivota koko huusholli ja näyttää hyvältä laittamatta euroakaan ulkonäköönsä.
Nyt ei sekään enää riitä vaan naisen pitäisi myös iskeä reppana mukaansa vapaamatkustamaan. Kiinnostavat miehet kiinnostavat naisia aina niin paljon, että nainen saattaa sen aloitteen tehdä. Itse vain kun olen noin tehnyt niin yhdellä kertaa lopputulos on ollut pska suhde, toisella ihan ok parisuhde, joskus pakit ja joskus se että on luultu maksulliseksi.
Tuntuu myös siltä, että jos nainen on se aloitteellinen niin suhde johtaa siihen ettei mies viitsi nähdä oikein vaivaa naisen eteen. Siinä on aina vaara ettei mies ole täysillä mukana vaan käyttäytyy itsekkäästi naista kohtaan ja ei arvosta. Miksi arvostaisi kun mitään vaivaa ei ole nähnyt edes sen naisen iskemisen eteen?
Nyt jo mammaiässä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla naisilla on outo ajatus siitä, että vain aloitteelliset miehet olisivat heistä kiinnostuneita ja näistä pitäisi valita tai jäädä kokonaan yksin.
Mutta kun se on niin!!! Muutaman kerran ollut tosi ihastunut upeisiin miehiin, mutta oma aloitteellisuus ja liika kiinnostus ollut selvä turn off näille tyypeille. Siitä olen oppinut että miehet tykkää metsästää ja ne haluaa että se elämän nainen on heille joku voitto ja saavutus. Muutoin olen elämässäni ollut se tavoiteltu yksilö, mutta näiden kahden kohdalla paljastin typerästi korttini liian aikaisin.
Usko pois, ainoa syy miksi kävi huonosti oli ettei sun oma taso riittänyt.
Olen ollut nainen vastaavassa keskustelussa. Hyvin olennaista on miten juttunne jatkui koska minä olen tuon saman vastannut vitsinä ilman aikomusta koko ihmistä ikinä tavata.