Naiset eivät ymmärrä ettei se huoliteltu ulkonäkö, hyvä työpaikka, sixpäck, hieno auto ym tarkoita että yksikään nainen tekisi aloitteen
Sellainen mies saa paljon naisia joka jatkuvasti ahdistelee, ehdottelee suoraan seksiä ja sinnikkäästi yrittää jokaista naista vaikka jatkuvasti tulee pakkeja.
Nähty on tuttavapiirissä. Tunnen monta laadukasta sinkkumiestä jonka ainoa "vika" on se etteivät pokaa naisia. Tunnen myös alkoholisoituneita renttuja joilla on lapsia siellä sun täällä.
Miten saataisiin naiset aktivoitumaan miesten etsinnässä jotta eivät aina päätyisi väärien miesten kanssa yhteen?
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin monet naiset tekevät aloitteita mallimiehille ja haluavat niiden kanssa seksiä. Mikä tässä on kenellekään yllättävää? Ei muuta kuin laihduttamaan ja kuntoilemaan kaikki miehet,jotka haluaisivat iskeä naisia.
Mallimies, joka hövelisti jakaa munaansa ihan kaikille naisille. Tietenkin naiset käyttävät tilaisuuden hyväkseen. Yleensä mallimiehet jakavat munaansa vain hyvännäköisille naisille.
Mallimieskin joutuu välillä.tyytymään tavikseen, jos haluaa päästää 100% varmuudella panemaan joku ilta. Kyllä niitä sen vuoksi kannattaa yrittää iskeä, vaikkei olisikaan mallinainen.
Onko tuo sitten tosiaan sen arvoista, että panee jotain tavista joka ei yhtään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tehnyt elämässäni kaikki aloitteet. Siis ihan kaikki. Pidän hiljaisista nörttimiehistä, joten aloitteetkin ovat aina olleet tällaisille. Osa myös useita vuosia vanhemmille. Pakit joka kerta. En omasta mielestäni ole ruma, vaan hoikka, isotissinen blondi. Tykkään treenata, luonne ei ole helpoin, mutta ei vaikeinkaan. Yrittämäni miehet ovat luullakseni haluunneetkin olla lopulta yksin tai sitten halunneet jonkin ihan erilaisen naisen. Mutta kyllä, jotkut naiset tekevät AINA, ihan aina, kaikki aloitteet.
Ne nörttimiehet on kaikkein vaativampia naisten suhteen. Ei tavallinen nainen, ihan perusnättikään kiinnosta, vaan pitää olla joku satuolento. Lisäksi he monesti viihtyvät niin hyvin yksin, että sekin nostaa sitä vaatimustasoa vielä naisen luonteenkin suhteen. Toisaalta ihailen näissä miehissä juurikin sitä etteivät juokse muna pystyssä jokaisen hameen perässä.
Mahtavaa, olen joku satuolento sitten vissiin. Minulle nörttimiehet ovat tehneet paljon aloitteita. Itse asiassa suurin osa kaikista aloitteista on juuri näiltä, mutta itse en ole sen tyyppisistä miehistä yhtään kiinnostunut.
Aika usein nörtit tekevät aloitteen pelkän ulkonäön perusteella.
Sivukysymys: mitä kautta tai missä nämä nörttimiehet sinua lähestyvät? Koulussa? Kadulla? Somessa?
Nörttimiehistä kiinnostunut kyselee
Pari on lähestynyt kadulla, pari yliopistolla, yksi junassa, yksi somessa. Saatoin ehkä unohtaa vielä jonkun... Somessa lähestyneen tiesin jo entuudestaan lukioajoilta, muut olivat täysin tuntemattomia.
Meidän määritelmä nörttimiehille saattaa olla eri, niin paljon kuin itse nörttimiehistä pidänkin niin kukaan tuntemistani ei lähestyisi vierasta naista kadulla tai junassa vaikka maksettaisiin tonni :)
T. eri tyyppi kuin kysyjä
Luin joskus yliopistoaikoina jotain ydinfysiikan oppikirjaa junassa, ja joo, kyllä joku lähestyi. Yliopistolla toki minulla suurin osa. Ja erittäin älykkään supernörtin kanssa päädyin naimisiin.
T. Toinen nörttimagneetti
En tiedä tarkoittaako tuo edellinen kommentoija niillä nörteillä lähinnä ujoja ja introverttejä miehiä. Itse olen mieltänyt nörtin lähinnä matemaattis-luonnontieteellisesti suuntautuneeksi ihmiseksi, ulospäinsuuntautuneisuudesta riippumatta. Esim. matematiikkalukiossa ja TKK:lla monet puhuivat itsestään nörtteinä, vaikka luonne voi olla hyvinkin hauska seuramies tai -nainen. Kyllähän sellaiset tekee aloitteita siinä missä muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin monet naiset tekevät aloitteita mallimiehille ja haluavat niiden kanssa seksiä. Mikä tässä on kenellekään yllättävää? Ei muuta kuin laihduttamaan ja kuntoilemaan kaikki miehet,jotka haluaisivat iskeä naisia.
Juuri näin, pump and dumb. Toivottavasti kaikki ymmärtävät, että ihmiset toimivat omien halujensa mukaan, eivätkö itke jos joku käyttää hyväksi.
Ajattelit, että satunnaista seksiä hakevien naisten sydämet särkyvät, kun seksikumppani ei alakaan kuukausia kestävää vainoamiskampanjaa, kun selviää, ettei nainen kaipaa suhdetta tai uusintoja?
Ei vaan koskee kaikkia suhteita. Ärsyttää ihmiset jotka ei ymmärrä miten maailma toimii.
Ni, miten se maailma sitten toimii? Kerro meille!
Jokainen tekee asiat omien halujensa mukaan, turha itkeä hyväksikäytöstä.
Jos kumpikaan ei valehtele tai lupaile toiselle yhteistä tulevaisuutta, miten kyseessä voisikaan olla hyväksikäyttö?
Normaalit ihmiset ovat empaattisia ja ottavat toisen toiveet ja tunteet huomioon, myös satunnaisessa seksissä. Harmi, jos et normaaliin empatiaan pysty. Se sulkee sinulta lukuisia ovia ja tekee katkeraksi.
Minussa on äärimmäisen vähän katkeruutta koska olen saanut miltei kaiken mitä olen halunnut. Mutta kieltämättä Ärsyttää roikkujat, jotka eivät ymmärrä että sain jo sen minkä halusin.
Voit tehdä aikeesi selväksi jo alussa niin vältyt tuolta ongelmalta. Jos johdat tahallasi harhaan, niin hyväksyt samalla sen riskin, että toinen ilmaisee sinulle pettymystään.
-eri
Blokkaqn vaan numeron, ei sen enempää ongelmaa.
Nonni, lakkaa sitten valittamasta jos ei sinulla kerran ole mitään ongelmaa. Pari viestiä sitten se naisten pettymys kuitenkin vielä ärsytti.
Ärsyttää samalla tavalla kuin hyttynen iholla. Yhdellä läppäsyllä siitäkin pääsee eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mallimies, joka hövelisti jakaa munaansa ihan kaikille naisille. Tietenkin naiset käyttävät tilaisuuden hyväkseen. Yleensä mallimiehet jakavat munaansa vain hyvännäköisille naisille.
Mallimieskin joutuu välillä.tyytymään tavikseen, jos haluaa päästää 100% varmuudella panemaan joku ilta. Kyllä niitä sen vuoksi kannattaa yrittää iskeä, vaikkei olisikaan mallinainen.
Onko tuo sitten tosiaan sen arvoista, että panee jotain tavista joka ei yhtään kiinnosta.
Onnistuu mieheltä erittäin hyvin. Kerran nain naista, joka oli niin ruma, että jouduin pitämään silmät kiinni, mutta silti onnistuin.
Ja sitten vielä joku ihmettelee, miksi naiset eivät lähesty miehiä??????
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että naisia lähestytään koko ajan? Siis muuten kuin swaippaamalla jokainen nainen oikealle seksin toivossa tai känniset, epätoivotut iskuyritykset baarissa.
Olen ollut kohta kolme vuotta sinkkuna ja yksikään mies ei ole lähestynyt minua. Olen toki keski-ikäinen ja pari lastakin on, mutta muuten ihan hyvä paketti: hyvä työ, omistusasunto, liikunnallinen, sosiaalinen ja eikä ulkonäössä ole kummempaa vikaa.
Olen itse tehnyt yhden kerran aloitteen ja tullut torjutuksi. Muita kiinnostavia miehiä ei ole tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu mieheltä erittäin hyvin. Kerran nain naista, joka oli niin ruma, että jouduin pitämään silmät kiinni, mutta silti onnistuin.
Jokainen täyspäinen valitsee mieluummin aina luotettavan oman käden, mutta ehkä haet jännitystä sukupuolitaudin tai raskauden riskistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä taida olla itsekään mikään adonis jos noin rumaan jouduit tyytymään. Katse sinne peiliin vaan, ja muista laittaa piilarit päähän ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä aihe on aika monta kertaa ennenkin täällä käsitelty, että JOS nainen haluaa yhden yön seksiä, silloin ulkonäöllä on todella iso merkitys. Kun taas jos nainen etsii vakavaa suhdetta, silloin sillä on vähemmän merkitystä. Itse en yhden yön suhteita harrasta, mutta jos harrastaisin niin tietysti ottaisin siihen touhuun niin komean miehen kuin on mahdollista saada, miksi en ottaisi? Komea mies todennäköisesti omaa edes jotain kokemusta ja saan itsekin seksistä jotain nautintoa.
Vakavassa suhteessa ulkonäöllä ja kokeneisuudella ei ole niin tärkeä merkitys, kun ei olla etsimässä pelkkää ohimenevää hauskanpitoseuraa.
Meidän työpaikalla on hyvännäköinen sinkkumies, noin 175 cm pitkä ja kalju. Itse ajattelen että hän on sinkku, koska luulisin että hän on tarkka siitä minkälaisen naisen valitsee.
Jos mies on urheilullinen niin kaikki naiset ei uskalla heitä lähestyä, koska urheilua harrastavat ovat tarkempia naisen ulkonäöstä tai ainakin niin minä ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on urheilullinen niin kaikki naiset ei uskalla heitä lähestyä, koska urheilua harrastavat ovat tarkempia naisen ulkonäöstä tai ainakin niin minä ajattelen.
Urheilullista JA komeaa en uskaltaisi lähestyä. Tiedän että minä en sellaisen miehen kriteerejä täytä.
En ymmärrä, miten näihin ketjuihin aina tulee joku kerskumaan, miten komea mies panee rumaa naista. Minusta se on pikemminkin häpeän aihe, että vaikka olet komea, et siltikään saa sänkyysi kuin sen ruman naisen. En minäkään kerskuisi, jos joutuisin panemaan jotan haisevaa puliukkoa vaan häpeäisin sitä ehkä niin paljon, että haluaisin mieluummin kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän jotkut todella kauniit ja urheilulliset naisetkin sanoo, ettei miehet uskalla lähestyä. Kiira Korpi joskus nuorempana valitteli tätä. Eikä varmasti olekaan ihan helppoa jonkun tavis jantterin lähestyä sellaista naista.
Tässä tullaan kuitenkin siihen, että ei edes hyvän näköisillä välttämättä ole niin paljon vientiä kuin moni voisi kuvitella.
Nyt siis puhutaan tosielämästä. Deittiprofiililla voi uskaltaakin paremmin koska ne eivät ole mitkään "oikeat pakit" mitä sieltä saa, vaan siellä tavallaan olet vain yksi sadoista samalla hetkellä jonkun kimpussa, eikä mikään valokeila osu juuri sinuun ja muut ihmiset tuijota ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilullista JA komeaa en uskaltaisi lähestyä. Tiedän että minä en sellaisen miehen kriteerejä täytä.
Tämä, itse ajattelen samoin ja ajattelen, että heillä kyllä varmasti ottajia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, pump and dumb. Toivottavasti kaikki ymmärtävät, että ihmiset toimivat omien halujensa mukaan, eivätkö itke jos joku käyttää hyväksi.
Ajattelit, että satunnaista seksiä hakevien naisten sydämet särkyvät, kun seksikumppani ei alakaan kuukausia kestävää vainoamiskampanjaa, kun selviää, ettei nainen kaipaa suhdetta tai uusintoja?
Ei vaan koskee kaikkia suhteita. Ärsyttää ihmiset jotka ei ymmärrä miten maailma toimii.
Jos kumpikaan ei valehtele tai lupaile toiselle yhteistä tulevaisuutta, miten kyseessä voisikaan olla hyväksikäyttö?
Normaalit ihmiset ovat empaattisia ja ottavat toisen toiveet ja tunteet huomioon, myös satunnaisessa seksissä. Harmi, jos et normaaliin empatiaan pysty. Se sulkee sinulta lukuisia ovia ja tekee katkeraksi.
Minussa on äärimmäisen vähän katkeruutta koska olen saanut miltei kaiken mitä olen halunnut. Mutta kieltämättä Ärsyttää roikkujat, jotka eivät ymmärrä että sain jo sen minkä halusin.
Voit tehdä aikeesi selväksi jo alussa niin vältyt tuolta ongelmalta. Jos johdat tahallasi harhaan, niin hyväksyt samalla sen riskin, että toinen ilmaisee sinulle pettymystään.
-eri
Nonni, lakkaa sitten valittamasta jos ei sinulla kerran ole mitään ongelmaa. Pari viestiä sitten se naisten pettymys kuitenkin vielä ärsytti.
Ärsyttää samalla tavalla kuin hyttynen iholla. Yhdellä läppäsyllä siitäkin pääsee eroon.
Kiva, nyt voitkin lakata inisemästä aiheesta kun se ei kerran häiritse niin paljoa että viitsisit tehdä asialle jotain.
Nainen ajattelee, että mies, joka on huoliteltu ja tyylikäs, mutta ei tee aloitetta, on joko varattu tai homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Kiva, nyt voitkin lakata inisemästä aiheesta kun se ei kerran häiritse niin paljoa että viitsisit tehdä asialle jotain.
Jep, tinderit sovittu illaksi, saa nähdä käykö faksi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ajattelee, että mies, joka on huoliteltu ja tyylikäs, mutta ei tee aloitetta, on joko varattu tai homo.
Mistä nainen tietää ettei mies tee muille naisille aloitteita? Aika egoistista kuvitella että jos hän ei tee aloitetta juuri minulle, hän ei tee muillekaan ja silloin hänen on pakko olla varattu tai homo. Vaihtoehtohan ei tietenkään ole, että hän ei ole juuri minusta kiinnostunut?
Ainakin itselleni tulee tuollaisessa tilanteessa tuo viimeinen vaihtoehto ekana mieleen.
Luin joskus yliopistoaikoina jotain ydinfysiikan oppikirjaa junassa, ja joo, kyllä joku lähestyi. Yliopistolla toki minulla suurin osa. Ja erittäin älykkään supernörtin kanssa päädyin naimisiin.
T. Toinen nörttimagneetti