Naiset toivovan miesten lähestyvän livenä, mutta kun lähestyn niin käsketään painua h*lvettiin.
Miksi näin? Yritän tehdä lähestymisen aina fiksusti ja henkilökohtaisia rajoja rikkomatta. Nuoret naiset siis kyseessä
Kommentit (319)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa lukea sosiaalisia tilanteita, eli ketä voi lähestyä ja ketä ei. Sinulta puuttuu tunneåly. Siksi et menesty naismaailmassa.
"Sosiaalisilla tilanteilla" tarkoittanet markkina-arvoteoriaa.
Koska vaikka se ei olekaan naisten mielestä totta, niin naiset neuvovat aina että kannattaa lähestyä oman tasoisiaan.
Et vieläkään vastaa. Mitä muuta yhteistä teillä olisi kuin ulkonäkömieltymys? Totta kai saat yrittää pokata ketä haluat, mutta ota huomioon ettet voi olettaa toisen syttyvän sinusta pelkästään sen takia että käytte samoissa harrastuksissa tai työpaikalla.
Eikö ulkonäkö ollutkaan makuasia?
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun lähestyin naisia, sain juuri tuon vastauksen "Hei voitko painua h-lvettin siitä".
Niin teinkin, ja naiskolmikko jäi ihmettelemään että koska se kaverin kaveri saapuu jonka piti heittää ne takaisin mökille.
Nuori nainen tuntuu olevan jotein erityistä, kuin joku Egyptin pyhä faarao. Ellei ole itse kuninkaallista tasoa, ei saa lähestyä tai edes katsoa sinne päin.
Ymmärtäisit, jos olisit nuori nainen, joka joutuu huitomaan näitä erilaisia yrittäjiä kimpustaan monta kertaa päivästä.
Ei se eka, eikä se kymmenes, mutta sadas törppö "lähestyjä" ottaa jo oikeasti päähään.
Ja sitten ne lähentelyiden laadut...mitä enemmän pihalla oleva hyypiö (kuten palstauli), sitä tökerömpi se iskuyrityskin on, ihan säännönmukaisesti.
Vanhuuden harvoja etuja on, että loppuu edes nuo epätoivoiset "lähestyjät".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tinder ei tuota tulosta, niin ei kai siinä muu auta kuin livelähestymiset. Ei kai se mikään erityisempi naisten toive ole vaan ihan vain vinkki miehille, joilla tinderistä ei löydy mitään.
Helppo arvata mitä tapahtuu, kun tinderissä huonosti menestynyt mies alkaa lähestymään naisia livenä. Valitaan kohteeksi just saman tyylisiä tai peräti täysin samoja naisia, joilta tinderissä ei tullut tykkäystä. Jokainen (paitsi tämä mies itse) tietää mikä on lopputulos.
En siis sano etteikö voisi lähestyä, mutta kyllä se tinder aika hyvin suuntaa antaa, millaisiin vastakkaisen sukupuolen edustajiin itsellä on mahdollisuus. Eivät ihmisten mieltymykset yleensä livenä poikkea siitä.
Oma kokemukseni on päinvastainen.
Niin että esimerkiksi ne missi-/mallitasoiset naiset tykkäävätkin niistä junteista, joita ei voisi pätkääkään kiinnostaa oma ulkonäkö ja joista vielä kaupan päälle paistaa kilometrien päähän katkeruus omasta naisettomuudesta?
Juu, aivan varmasti.
Livenä tyttöystäväni ovat olleet mukavia, fiksuja, elämässä mukana olevia, liikunnallisia ja hoikkia naisia. Ei toki missejä tai malleja.
Tinderissä en saanut ainuttakaan matchia vastaavien naisten kanssa. Ainoat matchit tulivat naisten kanssa jotka paljastuivat reippaasti ylipainoisiksi liikunnanvihaajiksi. Ainoa normaalipainoinen, ja myös käytökseltään miellyttävin, matchini asui suljetulla osastolla vakavien mt-ongelmien takia. Meistä tuli ystävät. Toinen livenä tapaamani nainen huijasi totaalisesti kuvilla, ilmestyi treffeille ympärihumalassa ja haukkui ensiksi vaatteeni ja olemukseni koska olin liian hienosti pukeutunut (kauluksellinen Dressmannin paita ja päälle Casion viiden kympin kellokin) "juppisporttimies".
Tinder-taso kertoo yhden asian: oletko vai etkö ole suurin piirtein top 10%. Jos et ole, se ei kerro mitään, koska olet melko lailla näkymätön.
Ilmeisesti sulle sitten sopii livelähestymiset. Tinder on suunniteltu nopeuttamaan kontaktien ottoja. Ei pisteyttämään ihmisiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet aivan liian vanha heille. Lähestyt jännä tyttöjä.
Olen 24 joten ei pitäisi olla iästä kiinni, vai onko?
On jos ne joita lähestyt ei ole vielä edes täysi-ikäisiä. Tyttöjen kielenkäytöstä voisi päätellä niin.
Ihan päälle parikymppisiä yritän. Lapset ei pahemmin kiinnosta
Pahemmin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa lukea sosiaalisia tilanteita, eli ketä voi lähestyä ja ketä ei. Sinulta puuttuu tunneåly. Siksi et menesty naismaailmassa.
Koska vaikka se ei olekaan naisten mielestä totta, niin naiset neuvovat aina että kannattaa lähestyä oman tasoisiaan.
Et vieläkään vastaa. Mitä muuta yhteistä teillä olisi kuin ulkonäkömieltymys? Totta kai saat yrittää pokata ketä haluat, mutta ota huomioon ettet voi olettaa toisen syttyvän sinusta pelkästään sen takia että käytte samoissa harrastuksissa tai työpaikalla.
Varmasti on. Paitsi sinusta taitaa olla konsensus, veikkaan minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haet siis edustusvaimoa. Olethan varoissasi? Edustusvaimot eivät ole mitään halpoja.
Onneksi ei enää mun iässä tarvi enää kärvistellä aloituksen kanssa. Juttu tulee spontaanisti, itsestään ventovieraille. Jopa tuntemattomat,turistit kysyvät apua kadulla. Mielestäni on kuitenkin epäkypsää sekä töykeää haistatella ko.tapauksessasi sinulle. Voi olla , että haistattelijalla on huono itseluottamus ja naista lähestyessäsi hän häpeää kavereidensa( naisporukassa) sitä, että joku ei silmää miellyttävä lähestyy häntä. Mutta yksin ollessaan tilanne voisi olla toinen naisella. Itse, kun olen antanut pakit, olen aina ystävällisesti sanonut ei kiitos, olen varattu. Sitä ennen juteltu niitä näitä ja kuulosteltu mitä juttusille tulleella mielessä. Kertaakaan ei yksikään mies ole tylysti sanonut minulle. Käyttäytyä pitää osata ! Lempeä torjunta on ihan paras. Älä luovuta vielä, jos olet normaali terve mies. On vielä naisia joille on opetettu käytöstavatkin. Lapsuudestahan se kaikki lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tinder ei tuota tulosta, niin ei kai siinä muu auta kuin livelähestymiset. Ei kai se mikään erityisempi naisten toive ole vaan ihan vain vinkki miehille, joilla tinderistä ei löydy mitään.
Helppo arvata mitä tapahtuu, kun tinderissä huonosti menestynyt mies alkaa lähestymään naisia livenä. Valitaan kohteeksi just saman tyylisiä tai peräti täysin samoja naisia, joilta tinderissä ei tullut tykkäystä. Jokainen (paitsi tämä mies itse) tietää mikä on lopputulos.
En siis sano etteikö voisi lähestyä, mutta kyllä se tinder aika hyvin suuntaa antaa, millaisiin vastakkaisen sukupuolen edustajiin itsellä on mahdollisuus. Eivät ihmisten mieltymykset yleensä livenä poikkea siitä.
Jos Tinder antaisi suuntaa siitä keitä kannattaa lähestyä, yli 80% miehistä olisi naisettomia.
Eihän Tinder estä lähestymästä kauniita naisia. Nehän kauniit naiset tekevät päätöksen kelle heittävät sydämiä.
Ja sepä palstaulia harmittaa, että naiset päättävät ihan itse, kenestä kiinnostuvat. Siksi se häiriköi livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Neuvo kuuluu, että kannattaa opetella lukemaan sosiaalisiatilaNäitä ja tehdä aloitteita vain naisille, jotka itse osoittavat kiinnostusta tutustumiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että esimerkiksi ne missi-/mallitasoiset naiset tykkäävätkin niistä junteista, joita ei voisi pätkääkään kiinnostaa oma ulkonäkö ja joista vielä kaupan päälle paistaa kilometrien päähän katkeruus omasta naisettomuudesta?
Juu, aivan varmasti.
Livenä tyttöystäväni ovat olleet mukavia, fiksuja, elämässä mukana olevia, liikunnallisia ja hoikkia naisia. Ei toki missejä tai malleja.
Tinderissä en saanut ainuttakaan matchia vastaavien naisten kanssa. Ainoat matchit tulivat naisten kanssa jotka paljastuivat reippaasti ylipainoisiksi liikunnanvihaajiksi. Ainoa normaalipainoinen, ja myös käytökseltään miellyttävin, matchini asui suljetulla osastolla vakavien mt-ongelmien takia. Meistä tuli ystävät. Toinen livenä tapaamani nainen huijasi totaalisesti kuvilla, ilmestyi treffeille ympärihumalassa ja haukkui ensiksi vaatteeni ja olemukseni koska olin liian hienosti pukeutunut (kauluksellinen Dressmannin paita ja päälle Casion viiden kympin kellokin) "juppisporttimies".
Tinder-taso kertoo yhden asian: oletko vai etkö ole suurin piirtein top 10%. Jos et ole, se ei kerro mitään, koska olet melko lailla näkymätön.
Väärin. Se voi kertoa vaikka että sulla on todella huono profiili, huonot kuvat tms. Naisten yksi suurimpia valituksen aiheita Tinderissä on miesten kuvat ja jos nyt väität että sinulla on oikein kelpo kuvat, niin samaa väittää taatusti ne muutkin joiden kuvia naiset moittii.
Alaikäisten lähestyminen ei ole ok.
Jos lähestyt täysi-ikäisiä niin homma nyt vain menee niin, että jos olet vanha kuin päivä ja ruma kuin synti ja lähestyt missejä niin ne toivottelee sut helvettiin löytämään oman tasosi. Ei se nuori mieskarkkikaan säästele sanoissaan, jos ruma keski-ikäinen nainen käy tuttavalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, aivan varmasti.
Missä kohtaa sanoin noin?
Totesin vain, koska oma kokemukseni on, että livenä minusta kiinnostuu itseni näköiset ja oloiset normaaliälyiset liikunnalliset ihmiset, kun taas Tinderissä saan tykkäyksiä vain reilusti lihavilta tai negatiivisella tavalla poikkeuksellisen näköisiltä naisilta joiden älystä en osaa sanoa, kun en tykkää takaisin. Ja nämä poikkeuksellisen näköisethän eivät ulkonäölleen mitään mahda, en heitä hauku. Lihavat ja kaiken maailman tuhatlävistyksiset ihmiset toki ovat itse vaikuttaneet ulkonäköönsä ja se heille suotakoon.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei enää mun iässä tarvi enää kärvistellä aloituksen kanssa. Juttu tulee spontaanisti, itsestään ventovieraille. Jopa tuntemattomat,turistit kysyvät apua kadulla. Mielestäni on kuitenkin epäkypsää sekä töykeää haistatella ko.tapauksessasi sinulle. Voi olla , että haistattelijalla on huono itseluottamus ja naista lähestyessäsi hän häpeää kavereidensa( naisporukassa) sitä, että joku ei silmää miellyttävä lähestyy häntä. Mutta yksin ollessaan tilanne voisi olla toinen naisella. Itse, kun olen antanut pakit, olen aina ystävällisesti sanonut ei kiitos, olen varattu. Sitä ennen juteltu niitä näitä ja kuulosteltu mitä juttusille tulleella mielessä. Kertaakaan ei yksikään mies ole tylysti sanonut minulle. Käyttäytyä pitää osata ! Lempeä torjunta on ihan paras. Älä luovuta vielä, jos olet normaali terve mies. On vielä naisia joille on opetettu käytöstavatkin. Lapsuudestahan se kaikki lähtee.
Sinä et ole nainen. Kun oikea nainen tietää, että läheskään kaikille se kohtelias EI ei mene jakeluun. Mitä omituisemman oloinen hyypiö, sitä tiukemmin sille pitää sanoa, tai saa riesan roikkumaan kannoilleen vaikka kuinka pitkäksi aikaa.
Tyypit jotka ei ymmärrä sanatonta viestintää, harvoin ymmärtää sitä ystävällistä sanallistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena naisena hyvin nopeasti oppii, että tylyt ja ehdottomat pakit on nopein tapa päästä ei-toivotuista tungettelijoista eroon. Lisäksi ei ole mitään kiinnostusta käteistä turhia joidenkin randomi ukkojen kanssa.
Olet hampaaton "mies".
Lopeta kilttiys, lopeta self-victimizaatio.
Selaa Jordan Petersonii, käy parturin kautta salil, pistä freshhii Monclerii ja Guccii tilaukseen, tankkaa isosti rasvaa ja proteiinii.
Ota Law of Attraction meiningit käytännön toteutukseen ja fiilaa olevasi itsevarma, röyhkeä, dominoiva Moderni Mies -- kuin Damiano David tai Tomi Björck.
Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena naisena hyvin nopeasti oppii, että tylyt ja ehdottomat pakit on nopein tapa päästä ei-toivotuista tungettelijoista eroon. Lisäksi ei ole mitään kiinnostusta lätistä turhia joidenkin randomi ukkojen kanssa. Korjattu
Vierailija kirjoitti:
Ap, vilpittömästi tuntuu pahalta sinun puolestasi, että saat asialliseen ja mielenkiintoiseen aloitukseesi tällaista sontaa vastaukseksi, mitä tämä ketju on taas täynnä.
Olen itsekin nuori nainen ja monesti miettinyt tuota ihan samaa kuin sinä. Kaveriporukan seurassa yöelämässä tai muualla olen monta kertaa nähnyt vierestä, kun mukavan oloinen nuorimies tulee juttelemaan jollekin kaverilleni, mutta kaverini vastaa siihen juuri aloituksesi kaltaisella haistattelulla. Olen aina ihmetellyt tätä.
Kysyt syytä tuolle naisten käytökselle. Vierestä tätä seuranneena minusta näyttää siltä, että nuo haistattelevat tytöt ovat juuri niitä epävarmimpia, narsistisimpia, masentuneimpia, ylimielisimpiä, tms. He ovat muutenkin itsekeskeisiä ja ylimielisiä, sitä itse tajuamatta. He haluavat että joku heidän haaveidensa mies olisi heistä kiinnostunut, mutta kuka tahansa ei saa lähestyä. Jos aloitteen tekevä mies ei täytä jotain tiettyjä ulkoisia kriteereitä, ei esim. ole tarpeeksi pitkä, tarpeeksi komea, tai jotain, niin sillä miehellä ei näiden kavereitteni mielestä ole mitään merkitystä ihmisenä. Siksi sille miehelle saa puhua miten inhottavasti vaan. Vierestä seuranneena näyttää myös siltä, että se tuntematon mies on hyvä paikka purkaa omaa pahaa oloa. Kun heillä on itsellään paha olla, nauttivat siitä, että pääsevät torjumaan miehen ja mahdollisimman ilkeästi. Eli melkoisen keskenkasvuista touhua. Vastaavanlaista ilkeämielisyyttä ja vahingoniloa näkee esim. tällä palstalla joissain keskusteluissa.
Ap, hyvä puoli tässä on se, että tuo heidän käytös karsii tehokkaasti p*skapäät. Näet heti kättelyssä mitä ovat ihmisenä, kun he eivät edes yritä esittää mukavaa ihmistä. Miksi edes haluaisit seurustella noin sisäisesti ruman ihmisen kanssa, mitä nuo naiset ovat? Kaikki naiset ei ole tuollaisia, mutta moni saattaa olla. Itse torjun miesten lähestymisen aina ystävällisesti, vaikka olenkin varattu.
Sinä et ole naista nähnytkään :D perus kaulapartajamppa kirjoittelemassa ”näin naisena olen tismalleen samaa mieltä kilttimiesten kanssa”-fantasioitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena naisena hyvin nopeasti oppii, että tylyt ja ehdottomat pakit on nopein tapa päästä ei-toivotuista tungettelijoista eroon. Lisäksi ei ole mitään kiinnostusta lätistä turhia joidenkin randomi ukkojen kanssa. Korjattu
Joo. Kohtelias EI ja jos vielä erehtyy säälistä hymyilemään sille, niin se hyypiö luulee, että nainen vaan leikkii vaikeaa, ja nyt pitää painaa päälle. Se voi seurata pitkäänkin, ja kun sille lopulta selviää että EI oikeasti tarkoittaa EI, se on jo niin vihainen että voi olla väkivaltainenkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole nainen. Kun oikea nainen tietää, että läheskään kaikille se kohtelias EI ei mene jakeluun. Mitä omituisemman oloinen hyypiö, sitä tiukemmin sille pitää sanoa, tai saa riesan roikkumaan kannoilleen vaikka kuinka pitkäksi aikaa.
Tyypit jotka ei ymmärrä sanatonta viestintää, harvoin ymmärtää sitä ystävällistä sanallistakaan.
Olenhan nainen. Ilmeisesti minua iskemään tulleet eivät sitten ole olleet mielenterveysongelmista kärsiviä vaan henkisesti terveitä miehiä. Hyvä niin.
Eihän Tinder estä lähestymästä kauniita naisia. Nehän kauniit naiset tekevät päätöksen kelle heittävät sydämiä.